Kolejna podstawa poduszki gotowa.


Znowu robiona na drutach.
Ale tym razem jest tutaj fajny myk...
Pamiętacie tą małą serwetkę pod kloszem?


Ten kwadrat zaczyna się właśnie od tego wzoru, ale potem przechodzimy do innego schematu i dzięki temu tym razem zamiast koła mamy kwadrat:)


Wzór do tej serwety zostanie wklejony w kwietniu jak go zeskanuję.
Znalazłam w sieci 2 sztuki ale obie są straszne bo ten wzór jest na całą stronę w gazecie.
Czas wybrać się do sklepu z materiałami i dobrać tkaniny.
Na szydełku jeszcze jedna poduszka ale coś mi ciężko idzie.
I chyba to na razie będzie tyle w temacie poduszek.
Mam po prostu kilka pomysłów na poduszki z haftami i tylko z tkanin.
Oprócz tego czas na jajka mam już wyszukane ale nadal są na strychu:)

Przypominam o moim Candy jeszcze tylko kilka dni na zapisy.

Zeskanowany wzór do poduszki.

WZÓR

Rozpiska nici
Motek Snehurki 200m
Razem 2947m

23 komentarze:

baskalatka pisze...

witam,wspaniała będzie poduszka,prawdziwe arcydzieło,nie próbowałam robic serwet na drutach,na szydełku robiłamhttp://cudenkabasi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Marzenko cuda tworzysz.Te wzory dla mnie są niedoopanowania...
Pozdrawiam

Elżbieta pisze...

Kolejne cudeńko...ach!

ithija pisze...

I kolejna fajna poducha-już się nie mogę doczekać kiedy pokażesz całość:)Pozdrawiam:)

agea pisze...

robi wrażenie:)))

alex pisze...

Piękna! Ja już nawet nie potrafię sobie wyobrazić jak zrobisz jajka... To będzie dużo piękna na malej powierzchni :)

Violetta pisze...

śliczna jest ta połowa podusi :))

Beata T pisze...

Fajny przód podusi - ciekawe jaki będzie efekt końcowy :)

Unknown pisze...

Bardzo ladna podusia.Milego dnia

grahasil pisze...

Śliczna podusia, już ja widzę :)

Margott pisze...

...czekam z niecierpliwoscia na efekt koncowy!!!!!!!!!
Jest cudna!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam cieplutko:-)))

Atena pisze...

Piekna jest.
Pozdrowionka sle.

*gooocha* pisze...

Straszliwie mi się podoba :)

malaala pisze...

Taka śliczna mgiełka :)!!!

Kasia pisze...

dla mnie serwetki i w ogóle cokolwiek takiego na drutach to czarna magia :)

Izzy pisze...

Szalejesz z poduchami:))

Apuni pisze...

Na drutach jeszcze nigdy serwety nie robiłam. Jak znam siebie to będę musiała kiedyś spróbować, ale to kiedyś, w bliżej nieokreślonej przyszłości.
A co do firanki, jak to pisałaś u mnie to chyba się nie zdecyduję, no chyba, że jakieś malutkie. Nie mam cierpliwości i muszę coś zacząć i najwyżej na następny dzień skończyć. Kiedyś tak wiele rozpoczętych rzeczy na drutach poszło w odstawkę i albo się zdezaktualizowały albo wykończyła je sobie moja mama. Niestety brak mi cierpliwości, robię tylko rzeczy szybkie, hahaha.

pierdruty pisze...

Fajne te serwetkowe poduszki :)

Krysia pisze...

Jak Ty to pokazujesz i o tym piszesz to wydaje się, ze to tak łatwo zrobić. a wcale nie. Z przyjemności patrze co wyrabiasz swoimi cudownymi łapkami. Rob tak dalej.

zainspirowana pisze...

lubię tu zaglądac do ciebie... chociaz zupelnie nie rozumiem jak to powstaje :D hahaha

ThimbleLady pisze...

tworzysz piękne wręcz magiczne rzeczy
koronkowe podusie - cudne

ROMA pisze...

Pozostaję wierna szydełku choć bardzo podobają mi się Twoje poduszki. Robione na drutach serwety są jednak o wiele delikatniejsze.

Qra Domowa pisze...

Lakrimo,nie moge sie nadziwic i w tobie zdolności-z 5 osób byś nimi obdzieliła...ja piszę się pierwsza

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena