W mojej szafie nie ma ubrań w kolorze niebieskim.
Toleruję ten kolor tylko w dżinsie a jego zaliczam do podstawy ubioru inny niebieski nie wchodzi w grę.
W sobotę Piotr zabrał mnie na mały spacer po sklepach .
Wiem mało romantycznie ale ja uwielbiam takie wypady i wiem jak On się "poświęca" .
Jak większość facetów gdy trzeba łazić z babą po ciuchach...
We wszystkich butikach wisiała przy najmniej jedna katana.
Ja mam ich chyba 6 sztuk.
Już tydzień temu podjęłam decyzję że nie ważne czy w tym roku będzie to na topie ja swoje katany nosić będę.
Jednak chciałam je troszkę odświeżyć dodać im koloru,
Chyba zaczynam warjować przez tą ciągłą zimę...
I tak wybrałam wzór.


Potem napisałam do nie zastąpionej Berandetty z prośbą o tłumaczenie.


I jest gotowe i moje.

Wprowadziałam małe zmiany bo opis jak zawsze był jakiś nie do końca poprawny...
W sumie nie wiem jak to nazwać szaliko-chusta?
Zastanawiam się nad jeszcze jedną w innym kolorku.
Tutaj różne chusty i szale noszone są prawie cały rok.
A ja uwielbiam szale i chusty.
Kilka fotek z soboty.
Gałązki uginały sie pod lodem.


To kamienny mur garażu:)




Żeby nie było dzisiaj wygląda tak samo...

Rospiska nici
Druty numer 4 i 5
Wełna
Himalaya Mercan Batic
W motku 260m
Poszło 1,5 motka 390m
Razem 3337 m



Jutro losowanie Candy .
Miłego tygodnia Lacrima:)

30 komentarze:

malaala pisze...

Fuksja ożywia strój bardzo!!! Zatęskniło mi się za katanami, ostatnią nosiłam na studiach :)

Aurelia pisze...

Pięknie, obie rzeczy sie komponują.
Śliczna ta chusta, kolorem ma świetny.
Goraco pozdrawiam, choć i u nas było dzisiaj -10 stopni.:)

Terra pisze...

Fajna chusta. Bardzo ciekawy wzór, tylko kolor zdecydowanie nie mój. Nie przepadam za różem i jego odcieniami. Chyba, że stanowi mały akcent.
Ale to chyba dobrze, że nie wszystkim podoba się to samo.
A katana jest super. Lubię niebieski i jego odcienie.
A chusty noszę zawsze, zamiast swetra, dla ozdoby, grube, cienkie...
Teraz są modne, ale mnie się zawsze podobały.
Pozdrawiam:)

Jasmin pisze...

Ja też tęsknię za kolorami i wiosną, widzę że nie jestem odosobniona, podziwiam wszystkie twoje koronki, nie piszę zbyt często ale wpadam trochę ich posmakować.

april79 pisze...

też mam taką katana i podsunęłaś mi świetny pomysł na jej noszenie:) a chusta piękna, choć kolor zbyt jaskrawy jak dla mnie, ale wzór rewelacjy, chyba też go wypróbuję tylko z tłumaczeniem jest problem ale pożyjemy-zobaczymy:)

alex pisze...

Ale to piękne! Ja kończę chustę ale raczej nie wiosenna... taką do płaszcza - przejściową - więc u mnie mało wiosennie - ale u Ciebie... pięknie...

*gooocha* pisze...

Też takie lubię, ale takiego koloru nie odważyłabym się :)

Jaddis pisze...

Chusta pomyslowa.Moze przywola swoim kolorem wiosne.Oby!

Unknown pisze...

Piekna chuste zrobilas.Ja sie ciagle zastanawiam kiedy Ty to wszystko masz czas zrobic ?serdecznie pozdrawiam

Anka pisze...

Chusta super!pozdrawiam

Margott pisze...

Chusta poza moim zasiegiem, niestety nie mam serca do takich robotek:-(((( Tym bardziej wiec podziwiam!!! Rowniutkie rzadki, zupelnie jak wykonane maszynowo!
Kolor wiosenny, niech rozjasni aure wokol:-))))
Pozdrawiam cieplutko Lacrimko!

Apuni pisze...

Fajne to coś - chusta, nie chusta - naprawdę super pomysł.

Kasia pisze...

Super wyszło. Kolorek bardzo energetyczny, z dzinsem wygląda ekstra :)
Pozdrawiam

lamika88 pisze...

Śliczna chusta...:-) Piękne prezentuje się z dżinsem:-)

Anna pisze...

fajna ta narzutka ;)

Violetta pisze...

super jest to coś szalikowe :))

Kasia pisze...

jakie żywe kolory :)

MADLINE pisze...

Chusta w pięknym kolorze, najbardziej podoba mi się ułozeniu na 4 zdjęciu.

Anonimowy pisze...

CZY MOGĘ JUTRO WPAŚĆ O 15 NA KAWĘ ??
AGUSIA :)
ps
wiem że nie wypada pisać dużymi ale na gg nie odpisujesz :( to może to zobaczysz

Agnieszka C. pisze...

ja drutów już jakiś czas nie miałam w rękach...i jeszcze poczekają :)
Oryginalna i odważna w kolorze :)
Pozdrawiam

Grażyna pisze...

Śliczna chusta, piękny kolor:)

Black Cat pisze...

Ach widzę, że fuksjowy, róż i czerwień to kolory, z którymi lubisz ostatnio pracować :-)
Bardzo ładna ta szaliko-chusta i na pewno fajnie sprawdzi sie w "ożywieniu" zimowego stroju :-)
pozdrawiam i życzę udanego tygodnia

Marzena pisze...

Kolor.....hm......mocny,ale muszę przyznać,że z dżinsową bluzą komponuje się nieźle

grahasil pisze...

Ładnie się komponuje różowa chusta z dżinsową kataną. Lubię nosić katanę:)
U nas też zima trwa. Wczoraj Bałtyk pięknie wyglądał z oblodzonymi słupkami falochronu.

pomorskieklimaty pisze...

Chusta piękna.Kolor ładny i świetnie pasuje do katany.Szkoda, że robótki na drutach nie są moim ulubionym zajęciem.

Bernadetta pisze...

No i pięknie wyszła !!!!!!! Zestawienie bardzo fajne ! A co do Dropsa to te opisy zabójcze zawsze są !

Lacrima pisze...

Oj widzę że wiosny nie tylko mi się chce:)

bieta pisze...

śliczna i oryginalna.mocny kolor,ale świetnie pasuje do katany:)

maris pisze...

Ciekawie wygląda połączenie chusty - szala z kurtką dżinsową:)

Agnieszka Arnold pisze...

Dawno mnie tu nie było, za co z góry przepraszam:)
Szaliko-chusta jest cudna i przyznam szczerze, że w innym kolorze i mnie by się taka przydała.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena