Na wstępie kilka słów.
Jak wiecie zmieniłam zasady Candy w tym roku.
Myślałam że tak będzie lepiej.
Jednak po miesiącu stwierdzam że to nie był dobry pomysł:)
Jest to dla mnie zbyt skomplikowane.
Nie wdając się w szczegóły od lutego wracamy do starych zasad.
Najpierw losowanie posta


Wypadł numer 14 czyli Poduszka
Pod tym postem są 32 komentarze.
Szczęśliwy komentarz to...


Gratuluję Jaddis
Jednak na Swoja nagrodę będziesz musiała poczekać jakiś tydzień bo ona jest w Polsce .
Nie przewidziałam że wygra ktoś z Norwegii hihihi
Ponieważ bardzo mi się podoba znaczek


to mam taki pomysł.
Zostawcie go na Swoich blogach a ja w ciągu kilu dni wymyślę co będzie nagrodą za 4tyś komentarz.
Już jutro ogłoszenie kolejnego Candy.

Na koniec chciałam nieśmiało zaprosić Was na bloga mojego syna Daniela.
Będzie to blog o kuchni.
Daniel jest uczniem szkołem gastronomicznej w Oslo.
Na swoim blogu chce umieszczać przepisy głównie
kuchni norweskiej ale i porady oraz ciekawostki związene
z ta kuchnią.
Adres bloga
Ściskam Was mocno Lacrima:)

11 komentarze:

Ata pisze...

Gratuluję zwycięzczyni.
Na bloga Twojego syna oczywiście już pomaszerowałam i dodaję do obserwowanych. Bo jeśli odziedziczył Twój talent do tworzenia pyszności, to nie mam się nad czym zastanawiać :-)

Aurelia pisze...

Gratuluję zwyciężczyni:)

Po odinstalowaniu dwóch programów u mnie chodzi jak narazie wszystko okej:)

Gorąco pozdrawiam:)

Iss-ola pisze...

nowy blog zapowiada się ciekawie, więc gratuluję świeżynce i szczęściarze
ps. droga Lacrimo, nie mam pojęcia jak na bloxie robić banerki

alex pisze...

Gratuluję! Mnie też się podoba banerek, aż się przez chwilę zasmuciłam że już nie będzie potrzebny. Kuchnia norweska...mmmm... ja poznaję powoli kuchnię duńską i choć czasem to do ust nie da się czegoś wziąć (ciasto francuskie z drożdżami i ogromną ilością masła, w tym marcepan i jeszcze polane lukrem i słodka posypka), to odkrywam wiele fajnych i ciekawych potraw :)
Liczę na dużo krewetek i łososia :) - bo tu cenowo to wychodzi czasem taniej od dobrego sera żółtego :)
Pozdrawiam.

Danuta pisze...

Gratuluję. Dziękuję za za zabawę. Może następnym razem szczęście mnie dopisze;-)
Pozdrawiam

zainspirowana pisze...

Gratuluję!

a blog kuchenny mi się przyda :D
mam nadzieję, że będzie wyjaśniał jak krowie na miedzy ;)

Apuni pisze...

Gratuluję zwyciężczyni!
A ja właśnie zrobiłam moją pierwszą serwetką na szydełku, a to wszystko przez Ciebie. Tak zachęcasz i zachęcasz, że nie mogłam się oprzeć. Szydełko miałam w ręku chyba ze 30 lat temu. Może dziś wieczorem ja pokażę ale jeszcze nie wiem bo mam tremę. Nie jest idealna.

Meta pisze...

Gratuluję!
A blog kulinarny wrzuciłam w zakładki, lubię poczytać o pysznych rzeczach ;)

Jaddis pisze...

Oj jak milo!!! DZIEKUJE!!! Twoja nagroda byla dla mnie takim "kopniaczkiem" w strone zycia.Bardzo sie ciesze z wygranej i jeszcze raz dziekuje Tobie za wygrana i Wam drogie blogowiczki za gratulacje.Pozdrawiam serdecznie!

Black Cat pisze...

Gratuluje serdecznie Zwyciężczyni!!!
na polecana bloga za chwilę zaglądne
pozdrawiam

Iwona pisze...

Gratulacje !!!
bloga Daniela już zapisałam w ulubionych
buziole

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena