Powiedzmy sobie otwarcie, znudziły mi się szaro białe poduszki.
Za oknem śniegu kopa na szydełku też nie było koloru i depresja gotowa.
Jedynym wyjściem było szybko wrzucić coś innego na druty.
Po przeszukaniu sterty gazet w ręce wpadła mi narzutka.



Wzór jakiego jeszcze nie robiłam , pojedyncza nitka Luny i  grube druty dały ten właśnie efekt.


Moja tunika, która tak się Wam podobała ma nowe okrycie.

Tym razem na ręce na długie chłodne wieczory.
Wykończona jest małymi muszelkami na szydełku.



Pewnie powstanie jeszcze sweter z długim rękawem specjalnie do tej tuniki.
Teraz poszukuję wzoru.
Narzutka robiona oczywiście na okrągło .
Nie mogłam pozwolić żeby coś tak zwiewnego miało szwy po bokach.
 Z okazji Walentynek jedyna rzecz z napisem
LOVE jaką mam w domu.


Kupiony kilka dni temu na wysprzedaży śliczny koszyczek na owoce.
Bardzo, Bardzo dziękujemy razem z Apuni Ulce42 za wzór do poszukiwanej poduszki.
Jesteś Fantastyczna:):):)
Pozwalam sobie wkleić link do Twojego albumu na Picasie.
Dziewczynki to kopalnia wzorów.

Rozpiska nici
LUNA druty nr 6
50g-550m
RAZEM 2277m


Lacrima

25 komentarze:

*gooocha* pisze...

No i wyszła świetnie. Kolory akurat nie moje, ale wiem, że wielu takiewłaśnie uwielbia. Koszyk absolutnie świetny!

reni pisze...

świetna..pozdrawiam

Black Cat pisze...

I znowu zaskakujesz! Kolorystyka wielce radosna, i wszystko tak romantycznie się prezentujue. Czyli strój na dzisiejszą kolację masz gotowy:-)
Udanego 14 lutego życzę!!!

malaala pisze...

To szczęśliwych Walentynek!!!:)
O tak ta narzutka na pewno nie jest depresyjna ;)
ŚLICZNA!!! Ja bardzo lubię takie żywe kolorki :)

ithija pisze...

Narzutka rzeczywiście bardzo kolorowa,rozjaśnia szarość pory roku,:)pozdrawiam walentynkowo:)

Florentyna pisze...

Śliczna narzutka:-)
Zresztą jakby mogło być inaczej???
Ale Twoje białe poduszki też mnie zachwycają.
Pozdrawiam i miłego walentynkowego dnia życzę.

Grażyna pisze...

Piękna narzutka:)

Ata pisze...

Ależ cudna narzutka! Przepiękna! Zwiewna jak mgiełka!

Unknown pisze...

Narzutka piękna i w moim ulubionym kolorze!! Pozdrawiam gorąco:)

alex pisze...

Narutak jest słodka - różowa, "puchata" nic tylko się tulić :) A co do albumu Urszuli - potwierdzam - kopalnia bez dna... To jeden z tych albumów, do którego zaglądam zaczynając szukanie, do którego wracam gdy nigdzie nic nie ma i po przeglądnięciu którego mam ból głowy... z nadmiaru piękna chyba.

Jaddis pisze...

Pierwszy powiew lata przy -20 :D rozgrzewa serce!

Margott pisze...

Wiesz?????
Gdy tak sobie popatrze to....wyc mi sie chce:-((((( Dobrze Kochana, ze wprowadzasz tak piekne rzeczy w ozywczych kolorach do tej naszej wstretnej przedwiosennej szarzyzny!
A tunike - POZNALAM OD RAZU!!!!!!!!!!! Mam juz tkanine i tez pudroworozowa, jedwabna satyna z domieszka elastanu, mieciutka...znajde chwile - uszyje - pokaze;-))))))
Pozdrawiam Cie cieplutko:-)))))))

Unknown pisze...

Narzutka superek,kiedy Ty Marzenko masz czas tyle pieknosci tworzyc?Mi by zajelo z jakies 2 tyg,pozdraiwam :)

ithija pisze...

Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)Pozdrawiam:)

Marzanna pisze...

Tobie również :) Narzutka wyszła milusia! Pozdrawiam

lamika88 pisze...

Śliczna różowa narzutka...:-) Idealnie pasuje do nastroju dzisiejszego dnia...:-)

zainspirowana pisze...

róż to jakoś nie mój kolor... ale ogólnie bardzo fajna :)

Agnieszka Arnold pisze...

Narzutka delikatna i leciutka, sama elegancja. Lubie wiosną takie żywe kolory:)
To co pod narzutka tez bym chciała:)
Moc pozdrowień, od kilku dni i ja mam sloneczko!

Kasia pisze...

ale piękna narzutka! i taka kolorystycznie soczysta :) nawet na zdjęciach wygląda na leciutką :))

Lacrima pisze...

Dziękuję za przemiłe słowa:)
A mnie cieszy to że ta luna tak ładnie się ułożyła kolorystycznie. Przy melanżach różnie to bywa...

ROMA pisze...

W takiej narzutce jak będziesz paradowała, to nie ma mowy o depresji! Terapia kolorami daje wspaniałe efekty, a robótki zajmują ręce i umysł.Wynika z tego, że depresja raczej Ci nie grozi.Pozdrawiam

pierdruty pisze...

Świetna i kolor taki optymistyczny.

Dusia pisze...

jaka cudna! słodka!

Antosia pisze...

Fikusna jest ta narzutka.

Danuta pisze...

Piękna i ten kolor. Super się nadaje na te ponure dni. Jak się na nią patrzy to wiosnę się już widzi na horyzoncie i co tam śnieg za oknem ;-)))
Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena