Jest już gotowa moja maleńka serwetka na drutach:)


Posłużyła do kompozycji i innym maleństwem.
Nową koroną.


Świrowanie się zaostrza.
Wiecie gdzie znalazłam to maleństwo?
W sklepie z meblami.
Niestety było tylko jedno.
Do niego dokupiłam różyczkę w tym samym sklepie.
Tutaj chyba nie ma co liczyć na szybką wiosnę.
Właśnie przybyło nowe 30cm śniegu.
Zdjęcia z wtorku z godziny 0.30...



Wracając do kompozycji, od dawna podziwiałam na Waszych blogach takie osłonki na ciasto.
I hura udało się dostałam je tutaj mam dwie tą i drugą węższą i wyższą.
To tej pasuje jak ulał szklany talerz z Ikea.
Kupiony w zeszłym roku za 10 koron.

Z tym drugim będzie trudniej bo marzy mi się talerzyk z ażurową koronką.
Może gdzieś Widziałyście taki?:)
A jak ja się już na coś uprę ... to same wiecie:)


Przypominam o moim Candy na luty:)

Rozpiska nici
QUALITY CROCHET THREAD
50g 339m
Końcówka z poduszki
Z tego motka jeszcze ta serweta
I ta dzisiejsza
Razem 1727 m

25 komentarze:

Elżbieta pisze...

Piękna kompozycja, a serwetka nie wspomnę. Cudo! Dla mnie serwetki na drutach to magia.
Dzięki, że wstawiasz wzory.
Pozdrawiam.

Joanna pisze...

maleńka, ale jakże urocza .........
a z koroną pod kloszem cudnie wygląda,
masz guścik :))))

alterego-poczwarka pisze...

Prawdziwa perełka, a cała kompozycja bajeczna. Pozdrawiam;-)

reni pisze...

piękna serwetka..pozdrawiam

ithija pisze...

Śliczna dekoracja:)Pozdrawiam.

Terra pisze...

Serwetka jest super! Też mam na taką apetyt, ale jeszcze nie mam talentu na jej wykonanie.
Też mam podobny szklany klosz do przykrycia pieczywa. I trzymam go na szklanej paterze na nóżce. Fajnie to wygląda.

Piękną macie zimę. U mnie od kilku dni temperatura dodatnia, padał deszcz i świeciło słońce, więc śniegu już prawie nie ma.
Dzisiaj też słonko pięknie świeci i zaprasza na spacery, więc lecę się przewietrzyć
Pozdrawiam:)

Jaddis pisze...

Nie mam pojęcia jak i kiedy Ty to robisz.Zdjęcia robione w środku nocy,serwetki wydziergane w piec minut.Szalona!

Gala J. pisze...

serwetka piękna. "serwetka na drutach" brzmi zagadkowo dla mnie :o

Bernadetta pisze...

Świetna dekoracja !

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Śliczności:)

Agnieszka Arnold pisze...

Serwetka, miodzio:) Moja babcia miała podobną serwetką, wykończenie jej było inne. Serwetka była dość spora i zdobiła okrągły stoliczek. Klosz na ciacho też mi się marzy, ale jak to się mówi… wszystko w swoim czasie!

p.s. zazdroszczę Ci tego słoneczka:)

Marzanna pisze...

Piękna serwetka i cudna kompozycja! Masz coraz ciekawsze pomysły!!! Pozdrawiam

Atena pisze...

Sliczna aranzacja pod kloszem.
Jejku ile sniegu u Ciebie, a u mnie slonko swieci dlatego pozdrawiam slonecznie.

Anonimowy pisze...

Serwetka cacuszko, fajnie się prezentuje w kompozycji. Ale Was zasypało...
elkaj

ROMA pisze...

Romantyczna kompozycja,serwetka ciekawie się prezentuje.Śniegu to Ci jednak nie zazdroszczę!

Kasia pisze...

Sliczna serwetka i piękna kompozycja
Pozdrawiam

alex pisze...

Przesłodka serweteczka a kompozycja jak z bajki. Pozdrawiam.

lamika88 pisze...

Piękna serwetka. Kompozycja z nią wygląda pięknie:-).

olllq pisze...

Serwetka na drutach ... Rewelacja .
Jakakolwiek serwetka szydełko czy druty to dla mnie czarna magia ... Więc niezmiennie zachwycam się wszystkimi jakie mam przyjemność podziwiać .

bean pisze...

Serwetka urocza i ślicznie ją wkomponowałaś :)

Zula pisze...

Same śliczności :)
Pozdrawiam

MADLINE pisze...

A w Szczecinie już bardziej wiosennie niż zimowo i mam cichą nadzieje że ta tendencja się utrzyma.
Podoba mi się kompozycja pod szkłem :)

niw@ pisze...

WOW, ale to się wszystko razem pięknie komponuje :)
Pozdrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Zima piekna,i cudnie wkaponowalas serwetke.Napisz mi na mala o jaki talerzyk Tobie chodzi to bede szukac moze cos znajde tutaj,pozdrawiam

Kasia pisze...

serwetka piękna a śnieguuuuuu o jaaaaaaaaaaaaa! nie zazdroszczę

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena