No właśnie troszkę inna jest ta serweta niż zawsze.


Z reguły serwety na drutach mają motywy roślinne ale ten wzór spodobała mi się właśnie za ich brak.


Chociaż jak patrzę na zdjęcia to tutaj też jest kwiatek na środku a te motywy po boku wyglądają jak liście paproci:)




W swoich przepastnych zbiorach zdjęć prac starszych znalazłam już tą serwtę.


Nie wiem jak Wy ale ja zaczęłam sadzenie roślinek.
Tutaj okres wegetacji jest troszkę krótszy i dlatego zamiast w marcu sadzę nasionka w lutym.
Posadziłam już daturę jednoroczną.
A dzięki wizycie gości z Polski


 jestem bogatsza o nasiona lobelii, aksamitek i słoneczników.
Czemu nasionka z Polski?
Bo tutaj najniższa cena torebki nasion to 15 koron czyli około 7 zł za nasionka najbardziej pospolitych gatunków...
Za tydzień posadzę cebulki begonii oczywiście jeśli przetrwały zimę w piwnicy.

Rozpiska nici
Liczę 2x200m Snehurki=400m
Końcówka motka z tej serwety i cały
Razem 2747 m

19 komentarze:

Bernadetta pisze...

jak to możliwe że nie napisałam jaka cudna ta serweta !!!!!!

ithija pisze...

Piękna!!!Pozdrawiam:)

Aga T. pisze...

Piękne są te Twoje drutowe serwety, takie delikatne jak mgiełka:)) Cudne!!!! Dla mnie to czarna magia:))

Kasia pisze...

nie wiem jak wyczarowujesz takie cudne serwetki, po prostu nie wiem, śliczne są! i wyglądają na takie lekkie, oj zazdroszczę Ci talentu :)

Janeczkowo pisze...

Ciągle mam zamiar też spróbować robić serwetki na drutach, ale czasu ciągle brakuje. Ja też posiałam już co nieco. Gazanie już ładnie wzeszły i pelargonie też. Na wzejście datur jednorocznych trzeba dłużej poczekać. Chcę posiać jeszcze niecierpki a co do aksamitek to zastanawiam się czy robić rozsadę czy posiać od razu później do gruntu. Pozdrawiam serdecznie:)

ogrodniczka pisze...

Piękna jest ta serwetka,dzięki za wzór.Kupiłam już kordonek tylko nie wiedziałam jak zrobić.Teraz mogę zabrać się do pracy.
Pozdrawiam.

Jaddis pisze...

Przecudna ta serweta.Wiedzialam ze cos "wycudujesz" przez weekend.Co do nasion to ja jeszcze troche poczekam z wysiewaniem bo na rychla wiosnę raczej sie nie zanosi.

Violetta pisze...

śliczna jest ta serwetka i w każdym kolorku wygląda inaczej :))

Unknown pisze...

Bardzo mi sie podoba ta serwetka,wzor,pozdrawiam

alex pisze...

Jakie piękne są te serwetki na drutach... Cudne - jak mgiełka takie delikatne! A nasionka... ja też już swoje wyciągnęłam i posegregowałam które kiedy trzeba sadzić - u nas też wcześniej - a ostatnio kiedy było ładnie i ciepło to nawet tu pola orali...

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Śliczności. Mam książkę o serwetkach drutkowych, ale nie rozumiem ani słowa:D

Marzanna pisze...

Jeżeli napiszę 1000 komentarzy to stanę się właścicielką tego ażurowego cuda? ;) Pozdrawiam

MADLINE pisze...

Piękna serweta - wygląda ulotnie.

Anonimowy pisze...

Serweta cudowna, piękny wzór :)
elkaj

Lacrima pisze...

Dziewczynki każda z Was która umie robić swetry ażurowym wzorem poradzi sobie z serwtą na drutach:)
Ściskam Was mocno dziękując za miłe słowa

Edit pisze...

Dzieki za odwiedziny.
Serwetka piekna, taka delikatna i elegancka.
A u mnie juz kwiatki kwitna stokrotki, fiolki...
zonkile, mimoza, hiacynty - jak na razie wiecej nie zaobserwowalam.

Elżbieta pisze...

Cudna serweta, jak koronkowa mgła...może i ja nauczę się tak czarować drutami...
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Serwetka mnie zachwycila i postanowilam skorzystac ze wzoru. Jest to moja pierwsza serwetka. DZIEKUJE bardzo.
Pozdrawiam Irena G.

Lacrima pisze...

Irenko chylę czoła jeśli ten wzór wybrałaś na swoją pierwszą serwetę:)
Teraz już poradzisz sobie z większośćią wzorów.
Miłego dziergania.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena