Kiedy robiłam białe koronki do białych ręczników.
To już wtedy wiedziałam że nie będzie to koniec.
Korzystając z promocji kupiłam 3 czerwone ręczniki.
Najpierw 2 małe do rąk .
Zabrałam się do robienia koronki ale wzór, który wybrałam okazał się większy i musiałam dokupić kolejny ręcznik.


Tym razem wielkości tamtych białych.
Ponieważ to ręcznik świąteczny to dodałam mu koraliki.


I tak jako chyba pierwsza w sieci zrobiłam coś już na przyszłe Boże Narodzenie:):):)


Kolejne koronki są dopiero w fazie wybierania...
Teraz wracam do przygotowań bo w sobotę przylatuje rodzina z Polski.
Do zobaczenia po niedzieli Lacrima

Rozpiska nici
Czerwona Monika
Przeciętnie na taśmę idzie mi chyba około 70m:)
Razem 2347m

18 komentarze:

Florentyna pisze...

Witaj!
Śliczne te koronkowe ozdoby ręczników.
A przyspieszenie rzeczywiście ogromne;-) Ja dopiero zaczynam myśleć o dekoracjach wielkanocnych, a u Ciebie już następne Boże Narodzenie;-)))
Pozdrawiam serdecznie.

Kasia pisze...

hehehe uśmiałam się jak wspomniałaś o tym Bożym Narodzeniu :D ręcznik ślicznie się prezentuje :)) zaiste świątecznie :)

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Świetny pomysł:)

Trzpiot pisze...

zrobiły na mnie wrażenie zarówno koronki jak i przeznaczenie. Ja na razie siedzę w jajkach- od zeszłej Wielkanocy ;)

Unknown pisze...

Super pomysł na nadanie ręcznikowi nowego życia:) Pozdrawiam gorąco!!

alex pisze...

Piękne ręczniczki - ja cierpliwie czekam aż mi dzieci urosną - bo póki co to myślę jak serwetę przykleić do stołu... Nie wspomnę już o serwetkach... wtedy sobie zrobię poduszki, koronki do ręczników i wszystko! A póki co nacieszam się widokiem Twoich prac.
Pozdrawiam serdecznie!

Antonina pisze...

Świetne te koronki przy ręcznikach. Znakomicie wyglądają.

Elżbieta pisze...

Piękne taśmy, wzór niespotykany. Fajnie, że wkleiłaś wzór. Na pewno skorzystam.
Pozdrawiam.

Gala J. pisze...

Ładny, Święta Cię nie zaskoczą w tym roku :)

ThimbleLady pisze...

prezśliczne koronki

Margott pisze...

Slicznie koroneczki Lacrimko wykonalas
i super pomysl na reczniki mialas...
Nie pisz mi, zes leniwa i w kompleksy popadasz,
bo jak Nikt - swietnie szydelkiem wladasz!
Kazda z nas inna - inne ma zalety
Ja haftowane- Ty szydelkowe cudne tworzysz komplety:-))))
Sciskam Cie serdecznie Lacrimko:-)
P.S. Dzis mi sie rymuje wszystko i...tak jakos lekko (o dziwo);-)

bean pisze...

Bardzo fajnie wyglądają te ozdobne koronki przy ręcznikach :D

molcia pisze...

Fajne super kolor kocham czerwień bomba

tkaitka pisze...

Piękne!
Dostałam od siostry koronki do moich lepszych ręczników, ale ciągle mi brak czasu aby przyszyć.

zainspirowana pisze...

podziwiam!!!

bieta pisze...

świetny pomysł upiększania ręczników:)
Marzenko wzorek do serwetki jest już na moim blogu,zapraszam:)

ach1974 pisze...

Pięknie to wygląda. A ten kolorek! Aż się go chce schrupać. Strasznie lubię takie soczyste czerwoności.
Pozdrawiam
Anka

Bernadetta pisze...

Cudne takie dodatki !! uwielbiam takie pierdułki !

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena