Chciałam pokazać Wam wygraną lamiki88.
Do wyboru miała 3 wzory padło na Szafir.


Zrobiona, wykrochmalona i nie długo pojedzie do właścicielki.
Wzór znany i mój ukochany a więc poszło jak z płatka:)
Mam nadzieję, że jej też się spodoba.


A teraz coś z całkiem innej beczki .
Wczoraj byliśmy na targu staroci.
Oto co mi się udało wygrzebać.


Mam swoją podstawę od małej lampki .
Ten kształt korony...piękny.
Grosze kosztowała a ja cieszyłam się jak dziecko:)

Tą serwetkę zobaczyłam i musiałam ją mieć.
Jest absolutnie stara i podziurawiona.
Ale delikatna tak jak by zrobiona z pajęczynki.


Chyba już wiem co z niej powstanie. 


Na razie leży i cieszy moje oczy.
Kolor jest bardziej beżowy i na zdjęciu nie widać jej starości.
Kosztowała 5 złotych.

 I na koniec mała historia.
Od dwóch lat oglądałam na tych targach takie mosiężne foremki do ciasta.
W końcu znalazłam dla nich zastosowanie i poszłam pomiędzy stragany znaleźć swoją pierwszą foremkę.
I co?
 Tym razem kaplica nikt ich nie miał.
Chociaż to nie do końca prawda na jednym stoisku były i to dwie sztuki.
Oto one.


Jedna ma wzór różyczki a druga to babeczka.
Cieszę się z nich jak nie wiem co problem jest tylko jeden i to mały...
One mają rozmiar 5 złotowej monety!!!
Tak więc mój zbiór foremek zaczęłam od egzemplarzy mini.
Widzę że foremki zawładnęły Wami jak i mną dlatego kolejne zdjęcie moich maleństw:)




Życzę Wam miłego tygodnia.
Ja kończę poduszki do kocyka śpieszę się żeby zdążyć na czwartek.
Pozdrawiam Lacrima
Rozpiska nici
Nici beżowe z Lidla
310m
Razem 5,570 km

30 komentarze:

Qra Domowa pisze...

te foremki są obłędne:))))

Bernadetta pisze...

Świetne foremki !!! szkoda że tutaj takich targów nie ma :(

Elżbieta pisze...

Wszystko piękne, ale najbardziej zazdroszczę Ci możliwości bywania na takich targach. W mojej okolicy takich nie ma. Pozdrawiam.

Violetta pisze...

świetne zakupy poczyniłaś :)) piękna serwetka dla Kamilki :)
pozdrawiam cieplutko Viola

aga melnik pisze...

Za Qrą powtórzę, foremki są obłędne! Serwetka, też by mnie skusiła! W takich sytuacjach myślę o historii takich rzeczy...
Ale , ale! Twoja serweta jest cudna! I zaczyna swoją historię! 7 tysięcy...niezła ilość! Gratulacje! Pozdrawiam cieplutko! aga

Arianna pisze...

Rewelacyjne te foremki!! Ech, ci Norwedzy maja takie cudenka na tych swoich pchlich targach!! Jak ciasteczka powstaja wtedy? Czy foremki wklada sie do ognia?kladzie na kuchni? czy jak? Tutejsze klamociarnie nie posiadaja takich cudeniek! Szkoda wielka :( Pozdrawiam

mazionta pisze...

Świetną serwetę zrobiłaś. A zdobyczy gratuluje- te foremki świetne!

Viola pisze...

Serwetki urocze! Lataj teraz po targach staroci w poszukiwaniu klosika dolampy

incognito pisze...

Ależ Ci zazdroszczę, moja vintagowa dusza aż rwie się do takich "słodkości", łasa jest na takie cudeńka niebywale ... uwielbiam targi staroci, zawsze można coś niezwykłego upolować... pozdrawiam serdecznie :)

kasia0210 pisze...

Super zakupy. A Twoja serwetka śliczna

turkisa pisze...

Piękny szafir ale najbardziej urzekły mnie te przesłodkie foremki, na fotce nie wyglądają na aż tak maleńkie, próbuje sobie je wyobrazić i nie mogę ;o)) Pozdrawiam!

Lacrima pisze...

Tutaj takie targi są co niedzielę i czasem w szkołach uwielbiam tam chodzić. Co jakiś czas będę pokazywała co tam nabyłam.
Dołączyłam zdjęcie foremek i monety jedno złotowej może teraz będzie Wam łatwiej zobaczyć jakie cacuszko nabyłam:)
Arianna za diabła nie mam pojęcia co z tymi foremkami mi się wydaje że to tylko ozdoba oni uwielbiają domki dla lalek ale może ktoś coś wie?
Pozdrawiam Lacrima

Aurelia pisze...

Obie serwetki cudne.
Ta nadgryzina przez ząb czasu nieziemsko pękna.
Ale i ta wykonana przez Ciebie Lacrimo to prawdziwy klejnot.
W ostatnie trudne dla mnie tygodnie, naprawdę umilała mi chwile.
Te foremki, zdaje się, że ja wykorzystałabym je, jako przywieszki.Są cudne.
Gorąco pozdrawiam:)

Arianna pisze...

Marzenko, a czy te foremki otwieraja sie?

lamika88 pisze...

Ale cudeńko do mnie trafi! Serweta jest absolutnie fantastyczna i już się nie mogę doczekać jak do mnie trafi;-) Ale masz oko do wynajdowania skarbów na targach. Foremki są świetne!

agawu pisze...

Skarby udało Ci się znaleźć, foremki są świetne! Szafirowa serwetka lekka zwiewna ulotna po prostu wzór marzenie.

Jaddis pisze...

Ta Twoja serweta!Normalnie brak slow!Cud miod!I bez numerow jutro!Pieke mufinki dla Cebie:)

lejdi.ana pisze...

podstawka do lampy i foremki-the best!:)

Mania pisze...

I jestem ponownie...serwetki piękne...jak byłam dzieckiem moja Mama robiła w takich małych foremkach domową czekoladę /oj smaczna była/...pozdrawiam serdecznie

*gooocha* pisze...

Z całego sewrca po staroplsku zazdroszczę wygranej! Że też się nie postarałam, nie napisałam z 300 - któryś byłby tym, co trzeba ... ;)

Danusia pisze...

Piękna serwetka (ja nic nie kumam na drutach???). Lamika88 gratuluję wygranej.
Pozdrawiam:)

Fanturia pisze...

Śliczna ta serweta. Już mam ją na drutach, dziękuję za podzielenie się wzorem :-)

Halinka pisze...

Cudna serwetka!!!Obdarowana będzie szczęśliwa:))) Pozdrawiam

Atena pisze...

Wiesz ja tez na starociach nie moge przejsc obojetnie obok serwetek zwlaszcza tych starenkich.
I zwykle cos przyniosze ze soba:)
Foremki naprawde tyci, tyci ale slodkie sa.
pozdrawiam

Jaddis pisze...

Ja dopiero teraz dopatrzylam sie tej zlotowy.Kurde ale te foremeczki malenkie!

artambrozja pisze...

wygrana cudna :) żałuje, że nie mam u siebie targu staroci - śliczności :)) buziaki :**

persjanka pisze...

swietne lupy...foremki do ciastek bardzo ciekawe...pozdrawiam ania

Betina pisze...

Serwetka śliczna,ja niestety nie potrafię na drutach tak wyrabiać wzorów. U mnie tylko oczka lewe i prawe - czyli z drutów zchodzi tylko szalik. Tym bardziej podziwiam. Dobrze zrobiłaś pokazując porównanie foremek ze złotówką, dopiero wtedy otworzyłam szeroko oczy i oświeciło jakie to cudne.Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

Agnieszka Arnold pisze...

Szafir jest przepiękny i niesłychanie delikatny! Cholernie mi się podoba:)) Jak bym miała okrągły stoliczek...

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Ja do dziś żałuję, ze w UK nie kupiłam haftowanej koszuli dziecięcej - coś niesamowitego - pożałowałam 20F;-(

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena