W pierwszych słowach chciałam Bardzo Wam podziękować 
za wszystkie wczorajsze rady.
Jestem troszkę mądrzejsza i bardziej głupia niż byłam hihihi
Najbardziej się boję zakupu kanwy na czerwoną damę.
Może faktycznie odpuścić sobie tą ze złotą nitką ale znalazłam taką obłędnie cieniowaną...
Tylko że to jest Aida 14 a nie 16 cokolwiek to znaczy...


Wracając do dzisiejszego posta.
Nie ma co pisać, wszystko zostało napisane już tutaj:)


Mówiłam że zrobię go w zieleni.
Widzicie u nas od wczoraj pada śnieg...znowu:(


Te kwiaty są obłędne:)


Liście mówią same za siebie.


A ponieważ zawsze mam kilka prac rozpoczętych to tym razem też tak było.
Codziennie kilka rzędów i proszę bardzo gotowe.
Teraz tylko nie wiem który jest ładniejszy?



Z tej nitki już kiedyś robiłam.
Tutaj wcześniejszy obrusik.
Pamięta ktoś tą chustę?
Moja Kochana mamusia zakupiła tej nitki na kilometry...
Jeszcze mi zostało!

Wracam do wymianki z Ateną i nagrody dla lamiki88.
Oraz czegoś czym chcę Was zaskoczyć w poniedziałek:)

Uściski dla NAS Kobiet Lacrima




Rozpiska nici
Coś bez banderoli od mamy.
Obrus jak widać wyszedł dokładnie w tym samym
 rozmiarze a więc liczę tyle samo nici.
750m
Razem 3,255 km


Hmmm słyszę dzwoneczek...czas się leczyć?

52 komentarze:

PASJA Pracownia Rękodzieła pisze...

100 lat 100 lat życzą dziewczyny z Pasji!!!

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Oba są piękne! To zależy do jakiego pomieszczenia mają być dodatkiem :) I znów nie pomogłam ;)
Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

anle pisze...

Obydwa są śliczne.
Faktycznie musi istnieć wiele wersji tego obrusu, bo Twój jest całkiem inny niż mój.
Swoją drogą, gdyby zrobić tylko połówkę wyszłaby fajna chusta
Pozdrawiam:)

Qra Domowa pisze...

* kanwa 11 - 11 ściegów na cal,czyli 43,5 na 10 cm
* kanwa 14 - 14 ściegów na cal,czyli 54 na 10 cm
* kanwa 16 - 16 ściegów na cal,czyli 64 na 10 cm
* kanwa 18 - 18 ściegów na cal,czyli 70 na 10 cm..
OBIE PIĘKNE:)))

Gosia pisze...

Te obrusiki są oba piękne .Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich zdolnych rączek.Widziałam na innych blogach serwety robione na drutach,ale Twoje to mistrzostwo świata.Pozdrawiam.

ANA pisze...

PIĘKNO-CUDNE :)

Ania pisze...

Są przecudne!!! Podziwiam Twoje zdolne rączki i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

Unknown pisze...

Obrusiki cudne, jednak kierowana zboczeniem w stronę wszelakich niebieskości, zieleni i turkusów wybrałabym ten nie-kremowy :)

Joanna pisze...

Obrus jest obłędnie piękny !!! Kolor też bardzo ładny.
A z kanwami jest tak jak napisała Qra Domowa, czyli im wyższy nr, tym drobniejsza kanwa, ja najbardziej lubię wyszywać na 18, ponieważ obrazek jest bardziej elegancki, szczególnie cieniowane ładnie wychodzą, ale to moja subiektywna ocena, każdy lubi co innego.
Pozdrawiam

appolinar1 pisze...

Kobieto takie delikatniusie te serwety, tyle ażuru na chwilę obecną to tylko marzenie zrobić takie cudeńko

Lacrima pisze...

anle jesli jestes zainteresowana tymi schematami to mogę podesłać napisz na maila:)
QuraDomowa dzięki za rozpiskę.
Joanna napewno masz rację ale zaczynam bac się o wzrok...
appolinar1 dokąłdnie tak jest z serwtami na drutach . Nie tylko są zwiewne ale i nici na ich wykonanie idzie znacznie mniej i tylko w co drugim rzędzie trzeba spoglądać do schematu:)
Dziękuję za Miłe Słówka Lacrima

grahasil pisze...

Obrusy piękne!!!
Który kolorek ładniejszy ? dla mnie oba :)

Aurelia pisze...

Obie piękne, ten motyw kwiatowy faktycznie jest niesamowity.
Ale jeśli chodzi o mnie ,to ja raczej wolę białe.Lepiej je widać, można lepiej odplamić.
Więcej możliwosci dopasowania do wnętrza.
Ale każdemu może podobać się co innego.

Lacrimo, chyba nie zamierzasz się leczyć.:)
Doktorki od tych przypadłości, sami z reguły bardziej potrzebują pomocy:)))

Tami pisze...

Obrusy prześliczne, obydwa są równie cudowne :) a jeżeli zależy Ci na Aidzie marmurkowej ale gęstszej, to w Hobby Studio kupowałam Aidę marmurkową 18 :)

Bea S. pisze...

I jeden i drugi obrus śliczny! A na krzyżykach się totalnie nie znam , więc nie doradzę.
Pozdrawiam B

Biała Korona pisze...

Obie są przepiękne! Bardzo podobają mi się te wzory. Może mogłabyś pokazać jak prezentują się w domu Twoje serwety :)

incognito pisze...

Osiołkowi w żłoby dano ...i ten kusi i ten nęci... cudne:)

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Patrzę i patrzę....i podziwiam...i myślę sobie...jak spadać to z wysoka!Zacznę przygodę z serwetami na drutach właśnie od niej. A co!

Violetta pisze...

serwety obie są cudne :)) Tobie też Marzenko wszystkiego najlepszego :))
ps. u mnie znowu pada śnieg....

pozdrawiam cieplutko Viola

woalka pisze...

Dziewczyny mają rację - oba przepiękne i tylko zależy do jakiego wnętrza miałyby być przeznaczone.

Ale przyznaję, że osobiście mam słabość do klasycznej bieli... :)

Lacrima pisze...

Aurelio już wiem na któryms z blogów na ktre wchodziłam rano był dzwoneczek...mało nie doprowadził mnie do szału. Ja otwieram od razu po naście blogów i nie wiem na którym to było.
Muzyczki też nie znoszę bo przy tylu otwartych stronach powstaje kakofonia do tego czasem zaglądam jak małożon śpi a wtedy go budzę i trzeba było widzieć mojego psa w locie jak włączyłąm jedną ze stron. Mało na zawał mi Wera nie zeszła:):):)
Tami wszystko ok ale po tylu nieudanych próbach chyba wolałabym że tak powiem kupować w realu:)
Biała Koraona jak najbardziej ale po remoncie.Teraz każdy kont zagracony i ściane pokryte szpachlą.Mimo to serweta leży na stole a co!
Trilli jak pisałam to prosty wzór. Jedna z dziewczyn po moim kursie już go dzierga:)
Alu ja tez kocham biel ale mi się skończyła. I jak pisałam wielokrotnie to rok wyrabiania resztek i starych zapasów. Pewnie niedługo i tak gdzieś powędrują.
Kochane Jesteście Lacrima

mazionta pisze...

obie wyglądają świetnie!

lamika88 pisze...

Obie serwety są przepiękne:-)

turkisa pisze...

Oba są śliczne wszystko zależy od tego na jakim tle je położysz.
U mnie wczoraj było znów biało a dziś już śladu po tym nie ma. Pozdrawiam!

Joanna pisze...

dla mnie 2 śliczne.... to zależy co komu pasuje

5.monika pisze...

O kurczaczek!!! W sprawie obrusów nie pomogę, ponieważ obydwa są cudnej urody. Jeśli chodzi o kanwę to mnie bardzo się podoba i myślę, że do damy będzie pasowała idealnie. Jeśli boisz się o wzrok to polecam Ci lampę z lupą. Można przykręcić do ławy lub stołu, ustawić według potrzeby. Cena w miarę przystępna. Ja mam taka jak w Hobby Studio.
Wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet:)))

Jaddis pisze...

Ktory ladniejszy?Hm.Przyjme oba!

Anonimowy pisze...

mnie podobaja się obie :)
nie wiem jak je robisz ale robisz je obłędnie, mam jedna Twoja serwetke to wiem o czym pisze :)
u mnie dzisiaj tez snieg a kilka dni temu myślałam, że wieosna już złapalam za ogon :)

Margott pisze...

Nie!!!! Zadne leczyc!!!! A jesli tak, to ja z Toba - lubie dobre towarzystwo:))))
Kochana - mi tradycyjnie bialy sie podoba ale to bardzo niesubiektywna ocena, poniewaz ja nic w tym turkusowo-szmaragdowym odcieniu nie mam:( aczkolwiek.......chodzi mi po glowie.....sukienka, tak sukienka z takiej miesistej satyny ale z czystego jedwabiu uszyta na lewa strone, by nie swiecila sie :))))) Nie, bez zartow - obie serwety sa piekne detale sa wyjatkowe.....Kiedy mysle - koronka - Lacrima, gdy pomysle o szydelku, to tez mysle o tobie. Kojarzysz mi sie cudownie, Marzenko!!!!
Buziaki sle:)

betinaa40 pisze...

Oba obrusiki są śliczne i pięknie się prezentują :-)

u Alojka pisze...

dobrze ze nie muszę wybierać. Obie są cudne.!

Antosia pisze...

Mnie podobają się obydwa.

E pisze...

Oby dwa są piękne ;)
Idealne na każdą okazje ;)

aga melnik pisze...

Mi tam oba pasują! Pomyślności w ten wieczór szczególny!Pa! aga

Halinka pisze...

Oj! Jak piękne!!! Jeden drugiego urodą przebija!!!Pozdrawiam

pelasia pisze...

mialabym wielki dylemat w wyborze...dla mnie oba sa rownie piekne...

Caitlin pisze...

Obłędna to dobrze powiedziane, wzór jest genialny!

Pozdrawiam!
Liadan

Lacrima pisze...

5.monika zastanawiam się nad takim zakupem. A kanwa chyba cieniowana na 90%.
Jaddis druciki w łapki i machaj:)
Joasia opinałaś już ją? Cieszę się że wpadła w Twoje łapki.
Margott słowa Mistrzyni łechcą moje ego:)
Liadan a do tego prosty:)
Mam nadzieję że lepiej ode mnie spędzacie ten dzień...Piotr wróci w sobotę albo w niedzielę i sama z sunią siedzę.
Całuski Lacrima

Unknown pisze...

A dla mnie obie są piękne. Rogi serwetek kojarzą mi się z pięknym rozpostarty pawim ogonem. Śliczne.
Pozdrawiam

kajkosz pisze...

Nie dziwię się, że nie wiesz, który ładniejszy, bo oba są przecudowne. I ten z odnośnika też!
Wszystkiego najlepszego w to peerelowski święto :)

Iwona pisze...

a u Ciebie jak zwykle cudeńka

kasia0210 pisze...

Obie piękne
a mnie zostało jeszcze jakieś 30 rzędów

Juta pisze...

No to mam problem.Też nie potrafię zdecydować który piękniejszy.Dwa cudeńka:))
Pozdrawiam serdecznie

cyganeria i motyle pisze...

Cudne obydwa, ale ten w turkusie/zieleni? skradł mi serce!!! Piękny:)

Gosia pisze...

Cóż ja też nie wiem który ładniejszy! myślę,że nie odważyłabym się nawet to ocenić, bardzo podobają mi sie "drutowe" :)

ivoncja pisze...

Polecam Ci do przeczytania ten post: http://pasjeodnalezione.blogspot.com/2010/11/abc-tkanina-aida-rodzaje-blockweave.html
..i w ogóle wszystko na tym blogu, znajdziesz tam chyba całą wiedzę potrzebną hafciarce. :))

Anonimowy pisze...

Marzenko, tu żadne leczenie nie pomoże, bo to nieuleczalna choroba ;) W dodatku rozsiewasz te wirusy pokazując przepiękne serwety drutowe, chyba czas się zarazić :)
całuski :)
elkaj

Lacrima pisze...

Malach do tej pory patrzyłam na nie jak na liście ale masz rację ogon pawia tez przypominają:)
kajkosz jako kobieta w wieku mogącym służyć doświadczeniem pamiętam te czasy:)
kasia już nie mogę się doczekać Twojej wersji.
ivoncja byłam zobaczyłam troszkę mi się rozjaśniło.
elkaj Kochanie już nie mogę się doczekać naszego spotkania.
Po ilości komentarzy widzę że mimo wszystko bardziej podoba się beżowy. No chyba że się znudziłyście tym wzorem :(
Całuski Lacrima

lejdi.ana pisze...

Witaj:) obie serwety są przepiękne, bardzo mi się podobają, zapraszam w moje skromne progi, pozdrawiam cieplutko:)

Anonimowy pisze...

Marzenka i wzajemnie :)
elkaj

MADLINE pisze...

Jeżeli wyhaftujesz dame na 14 bedą większe krzyżyki niż gdybyś to zrobiła na 16.
A co do Twojego pytania to muszę powiedzieć że mi się podoba ten turkusik.

Anonimowy pisze...

witajcie kochane! wszystkie jesteście niesamowita, ja jestem Irena , podziwiam to co robicei .

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena