No i stało się.
Z resztek nitek jakie zostały mi po zrobieniu kocyka wyszły aż 4 poduszki.
Ponieważ bardzo brakuje mi koloru 2 pierwsze poduszki powstały w wersji bardziej kolorowej i damskiej.


Pierwotnie miały to być kwadraciki ale nie chciało mi się obcinać nitek i kolor bardziej jest widoczny.
Potem okazało się że jest jeszcze po kilka metrów żółtej i różowej i tym razem to wersja bardziej męska nie tak kolorystyczna:)
Tym razem w grę wchodziły już tylko kwadraty bo naprawdę nitkę wyrobiłam co do centymetra.


Tak prezentuje się całość.


Oczywiście poduszki muszą poczekać na podszycie spodu.
Nie są też ładnie naciągnięte ale i tak muszą iść na jakiś czas do koszyczka a więc nie chciało mi się :)
Jestem zła bo na żadnym ze zdjęć nie udało mi się uchwycić oryginalnych kolorów całości.
Na żywo są to cudne pastelowe fiolety, róże i żółcie...
Tutaj macie fajny kursik na te kwadraty.

Na koniec chciałam Wam pokazać czym się zajmowałam we wtorek.
Małżon się zlitował i zawiózł mnie do Jaddis.
Tam czekało na mnie kakao z muffinem.
 Tym razem to nie było mydełko tylko cudo do jedzenia.


A potem do roboty.
Masa samoutwardzalna, foremki i stemple.
Dzisiaj pokażę tylko 2 prace bo reszta czeka na dopieszczepienie.



Prawda że słodkie?


Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:)
Po niedzieli coś na drutach ale czas na nowe wzory.
Miłego weekendu mój może będzie wiosenny zobaczcie co odkryłam na zboczu koło domu.


Pozdrawiam Lacrima :)

Rozpiska nici
Resztki z kocyka oraz
fioletowa super soft 50g=199m   
motek białej royal 100g-241m
Razem 440m
Na liczniku 5,700 km

32 komentarze:

Qra Domowa pisze...

śliczny wyszedł ci komplecik....mam straszna ochote na zabawę z tą masą -samosia:))

Nitki A nitki pisze...

Wszystko śliczne i wiosenne!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

lejdi.ana pisze...

poduszki pięknie Ci wyszły, kolorki super:) a na serduszko i zajączka z koroną to po prostu napatrzeć się mogę-podziwiam:) no i czekam na reszte tych prac, dopieszczaj więc dopieszczaj...:):)

Anka pisze...

Ślicznie Ci to wszystko wyszło,pięknie!

persjanka pisze...

piekne kolory...mimo,ze jak piszesz nie odzwierciedlaja prawdziwych..i tak mi sie podoba...pozdrawiam ania

alex pisze...

Śliczne świeczuszki! A mufinka! Gratulacje dla Jaddis - pieknie ozdobiona! Poduszeczki będą piekne! Aż się boję odwrócic głowę i spojrzeć na moje poduchy... wołają o pomstę do nieba... Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

a ja właśnie jestem na etapie rozszyfrowywania schematu ( Twojego ) na ten kocyk :)
i zrobie go !!!!!!!!!

agawu pisze...

Dzięki za szydełkowy schemat, nareszcie coś prostego co szybko się robi. Taką mam nadzieję :) Chyba jeszcze dziś zacznę:) Bardzo podobają mi się i poduchy i kocyk.

Violetta pisze...

Marzenko podusie masz w kolorach wiosny :))) super świeczki
pozdrawiam wiosennie Viola

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Ale śliczne podusie...i ile cierpliwości trzeba,tyle niteczek...oj...
Świece śliczne ozdobione!
A krokusiki u mnie wymarzły :( Tylko jeden kolorek nieśmiało się wychyla...

turkisa pisze...

Gratuluję ukończenia dzieła ;o) Jestem z Ciebie dumna ;o) A zając i serducho są super. Ciacho do schrupania ale ostatnio się nabrałam i ślinka mi pociekła na widok identycznie wyglądającego mydełka;o)
Pozdrawiam

Lacrima pisze...

Qura Domowa nie polecam jak zaczniesz nie będzie końca toto wciąga że aż strach!:)
lejdi .ana zajżyj do Jaddis ona troszkę już dopieściła u mnie pewnie potrwa...
Joasia w tym roku kocyki królują na blogach świetna zabawa.
agawu poduszki robi się szybko szczególnie wersję damską.
Trilli jeszcze nie wszystkie obcięte..hihihi
a krokusiki może jeszcze wyjdą?
Pozdrawiam Lacrima

lamika88 pisze...

Śliczne poduchy:-)

Koza domowa pisze...

Ale śliczne poduszki! No i ubranka dla świec niesamowite, wiosenne takie!

Eliza/Tuome pisze...

piękne poduszki ^^ i śliczne zawieszki ^^

5.monika pisze...

Śliczne wszystko!!!
Pozdrawiam wiosennie:)

k studio handmade pisze...

Pięknie pastelowe, mnie też wzięło na babcine kwadraty, pozdrawiam :)

barbaratoja pisze...

Przebieram nogami, niecierpliwię się, pokaż resztę zapowiedzianych prac;-)))

molcia pisze...

Komplecik cudny a świeca powaliła mnie na glebę jest taka dostojna cuda u Ciebie cuda pozdrawiam cieplutko

Halinka pisze...

Poduszki ładne wzorki, kolorki i ślicznie zrobione!!! Świece są cudnie przyozdobione!!!Serdecznie pozdrawiam

Robótki Marleny pisze...

Dopieszczaj te swoje prace, bo te dwie świece co pokazałaś to za mało.Czekam na więcej.
Cudny komplecik, wiosenny czyż nie?

Robótki Marleny pisze...

Dopieszczaj te swoje prace. Te dwie co pokazałaś to za mało.Czekam na więcej.Komplecik cudownie wiosenny.Pozdrawiam

Sonja pisze...

Ach jakie cudenka stworzylas. Jestem pod wrazeniem :)

pelasia pisze...

no to teraz masz piekny komplecik z poduchami...swiece cudownie piekne...

grahasil pisze...

Kolorki podusi są milutkie, bardzo ładne połączenie kolorystyczne.
Świeczki super.
Takie mydełko tez bym zjadła do kawusi :)

Lacrima pisze...

turkisa widzę że pisałyśmy w tym samym czasie:)
Ja tez jestem z siebie dumna udaje mi się w tym roku kończyć zaczęte prace i wyrabiam jak szalona zapasy strychowe:)
barbaratoja do poniedziałku nie daleko nowe wzory drutowe tylko muszę schematy poskanować...
molcia to kilka chwil pracy a efekt moje oczęta tez strasznie cieszy:)
pelasia jak tylko zrobię do tego stolik to sprawa zostanie ukończa aha i uszyję poduszki a więc jeszcze troszkę.
Całuski Lacrima

Apuni pisze...

Jak zwykle u Ciebie śliczności. Powiedz mi tylko kiedy Ty to wszystko robisz, może masz jakieś drugie życie i w ten sposób dwie pary rąk?

Beata pisze...

Poduszki super! Swietny komplecik wyszedl.
Swiece przepiekne, a zreszta co tu pisac, jak to oczywiste!!!
Pozdrawiam Beata.

magnolia pisze...

poduchy sliczne a swiece tak pieknie ozdobione ze zal je zapalic bo takie ladne ;)

Anonimowy pisze...

Świeczki bardzo eleganckie, no babciokwadraty w pastelach urocze...
Pozdrawiam

Jaddis pisze...

Kocyki uniseks:).Kiedy Ty spisz?A moze spisz i robisz na szydelku??Cudny weekend nam sie zapowiada!

Izabela Jakimowicz pisze...

Śliczne te poduszki,ja nadal pracuję nad tym wzorem,bo ogromnie mi się podoba
pozdrawiam serdecznie
http://szydelkoizy.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena