Zacznę od tego że Piotr nie kupił mi dwóch kolorów muliny.
Jeden potrzebny jest do skończenia podstawki a drugi to najciemniejszy z fioletów do skończenia irysa.
Jednak nie czekam na nie bo w kraju będę dopiero w kwietniu.
W sumie to przyszedł mi do głowy pomysł.
Poszukam fioletowych perełek brak mi tutaj tego przepychu jajek Faberge.
Niestety takie jajko chyba nie powstało przeszukałam cały internet i nie znalazłam pierwowzoru.
Szkoda:(
Jajko wyszywa się szybciej niż to z konwaliami mimo iż mi zajęło mi to znacznie więcej czasu.
Na dzisiaj widok jest taki.



Tutaj kolory bardziej prawdziwe:)



Dla porównania ta sama rama.



Opis jajka z konwaliami jest tutaj


Przed chwilą znalazłam takie jajeczka:)
LINK

A teraz mam do Was prośbę.
Te wzory jajek są ułożone jakby w serie.
Z tej serii są jeszcze takie 4.
Pomożecie mi wybrać kolejne jajko?
Chcę ich zrobić tylko 3.
Pewnie powstaną kolejne ale już z innej serii.


1 Trzy fiołki


2 Maki z chabrami


3 Róże na niebieskim



4 Dużo fiołków


POD TYM LINKIEM JEST SONDA:)
Nic z tego:(


A to na doby tydzień.
Uwielbiam takie kawałki a ten męski głos...
same posłuchajcie.



Pozdrawiam Lacrima

51 komentarze:

Jaddis pisze...

Superasne te jajca!Popatrze w mojej przepastnej szafie czy nie mam takiej muliny.:)

Gosia pisze...

Prześliczne te jajka.Mi podoba się to pierwsze-trzy fiołki.Pozdrawiam cieplutko znad Morza.

kasia0210 pisze...

Przepiękne te jajka.
A do kompletu wg mnie najbardziej pasują trzy fiołki (mają taki sam układ kwiatów jak te już przez Ciebie zrobione)

Unknown pisze...

Nr 1 :-)
Piękne są te jaja.
Pozdrawiam serdecznie.

Lacrima pisze...

Jaddis niteczki zabiorę ze sobą wystarczy dla Ciebie:) Tylko na które jajeczko chcesz?
No i coś mi z tą sondą nie wyszło:)

Gabriela Gorgoń pisze...

Śliczne jajeczka!! Ja też jestem za trzema fiołkami

Anna pisze...

co do jajek to ja bym wybrała 3 fiołki :) a głos - zakochać się można :)))))))))

Bernadetta pisze...

Jak zawsze pełna pomysłów :)

anle pisze...

Śliczne jajka
Też mi się wydaje, że jajko Nr 1 najbardziej pasuje do już wykonanych

alex pisze...

Już zagłosowałam :) Dużow fiołków :) Piękne Twoje jajka :) Pozdrawiam!

Aurelia pisze...

1.jajko na pewno jest do tego komletu.
Sama dorobiłabym ,żółto-pomarańczowe środki kwiatków.Czy z nitki, czy drobnych koralików.
Myślę,że byłoby żywsze.
Gorąco pozdrawiam :)

Jaddis pisze...

Mialam na mysli podratowanie Ciebie fioletem.A co do sondy to zdecydowanie trzy fiolki.Aaaa.Wybieram sie w tym tygodniu do Sandviki pobuszowac po Panduro.

Tami pisze...

Moim zdaniem pierwszy wzór, czyli " Trzy fiołki " najlepiej pasują :) a mogę się uśmiechnąć o wzory tych cudnych pisanek ?? mój mail tami_dj@wp.pl
Zapraszam na mojego bloga :)

lamika88 pisze...

Wspaniałe jajko:-)

Viola pisze...

Prześliczne! I zdecydowanie trzy fiołki:)Pozdrawiam z bardzo słonecznego Dolnego Śląska:)

Lacrima pisze...

Jaddis musze potrenować czytanie ze zrozumieniem. Ale raczej szuakaj perełek fioletowych bo teraz już jestem na nie napalona.
lamika88 sprawdz pocztę.
Tami poszły wzorki.
Aurelio bardzo dobry pomysł. One muszą do siebie pasowac a co jedno to już bardziej skromne:)
Widzę że jajko numer jeden wiedzie prym.
Powiem Wam że jest jeszcze jajko z tulipanami ale na razie trafiłam tylko na jego zdjęcie za diabła wzoru nie mogę znaleść.
Dziękuję za komentarze Lacrima

Jaddis pisze...

A moze tak okularki?? :D

Agata pisze...

pierwsze! fiołki! fiołki! ;)

Anonimowy pisze...

Duuużo fiołków, albo trzy fiołki ;-)
Śliczne są!

Violetta pisze...

Piękne jajo:)
Marzenko te pierwsze jajo mam takowe, kiedyś dostałam w prezencie i wygląda ślicznie :)

turkisa pisze...

Nr 1 jeden jest moim nr 1! ;o)

*gooocha* pisze...

Jakie PIĘKNE!!!!

Nataliya pisze...

Moim zdaniem trzy fiołki. Śliczne jajka.

Margott pisze...

Pierwsze...to pierwsze jest faworytem ale i tak wszystkie sa cudne!!!!!
Marzenko sliczna masz kolekcje!!!!!
Sciskam!

Kasia pisze...

stawiam na maki + chabry :)

Nika pisze...

Piękne są!! Ja bym wybrała pierwsze lub ostatnie:-)

Vanessa pisze...

Très joli ton dessin!
Merci pour cette belle chanson.
Bonne semaine,
Vanessa.

Mika pisze...

Cudowne aż zachciało się wyszywac.....najładniejsze z tych czterech jajek jest pierwsze i ostatnie

kajkosz pisze...

Cudne! :)
Po mojemu najbardziej będzie pasować pierwsze fiołkowe.

Ti-Tinka pisze...

Śliczne są ;) a jako następne ja bym była za 1!
pozdrawiam

Joanna pisze...

Ale jaja!Pozdrawiam :)

aga melnik pisze...

No ja trochę z opóźnieniem! ale bez stresu bo widzę, że jesteśmy wszystkie zgodne...fiołki! I kolorystycznie i tematycznie! Pogadałam sobie! Nie wiem kiedy Ty te cudności robisz?!Chyba po nocach nie śpisz!?Aż agami wstyd, że ja krzyżyki na bok rzuciłam, idę przeprosić... Pozdrawiam!

aga melnik pisze...

Jakieś byki wkradły się do tekstu! Przepraszam! Nie sprawdziłam pisowni przed wysłaniem! Buziaki!

Lacrima pisze...

Jaddis ja już do robótek mam takowe:)
violetta666 to najlepsza rekomendacja.
Margott jeszcze nie kolekcja ale wszystko jest na dobrej drodze.Tylko czemu tak długo trwa haftowanie?
aga koniecznie przeproś:)
Zer mnie polonistka jak z koziej... czyli spokojnie:)
Kochane jesteście za tyle miłych słów:)
Ale czy ktoś słuchał tego amanta???
Uściski dla Wszystkich Lacrima

Atena pisze...

Ja obstawiam pierwszy schemat, fantastyczny jest.

Irysowe jajko tez piekne,Marzenko a tam u ciebie nie mozna kupic mulin? czy z kolorami jest problem?
pozdrawiam

Jagna pisze...

cudowne :)

molcia pisze...

Jestem zachwycona tym jajem cudnie to robisz mnie najbardziej podoba się 4 fiołki pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Śliczne są, do kolekcji obstawiam trzy fiołki :)
elkaj

PASJA Pracownia Rękodzieła pisze...

I ty twierdzisz, że ja przesadzam! Jajka są śliczne. Pozdrawiam:)

Iwona pisze...

śliczne jajo ,pozostałe też będziesz robić?

Kasiulka73 pisze...

Jeśli ja miałabym wybierać to zdecydowanie pierwsze jako Trzy fiołki, jest cudne :)))
Pozdrawiam!

Lacrima pisze...

Atenko można ale za cenę koszmarną i chyba nie DMC:)
Eluś jak świetnie że znowu możesz pisać. Brakowało mi Ciebie. Zrób kawkę już niedługo wpadnę do kraju:)
Jola zmień jeszcze kilka razy nicka a oberwiesz.
Ile ja się nakombinowałam kto to napisał...
Dam Monice książki i gazety o hafcie krzyżykowym jak przyjadę.
iwona150 tylko jedno z nich. Mam inne schematy takie z wyższej półki ale czy starczy mi odwagi?:)
Dziękuję że piszecie Lacrima

Unknown pisze...

Trzy fiołki najbardziej pasują do pozostałych dwóch haftów, jednak mi najbardziej podoba się jajko z dużą ilością fiołków. A zresztą wszystkie są śliczne :-)
Pozdrawiam.

incognito pisze...

Cudnie je zrobiłaś i możesz być dumna ...osobiście wybrałabym...dużo fiołków :)

ivoncja pisze...

Fioł-ki! Fioł-ki! Fioł-ki!
Przepiękne te Twoje jajka, a rama jaka śliczna... zresztą co u Ciebie nie jest śliczne? :))

Biała Korona pisze...

Jajeczko jest prześliczne! Przepięknie sie prezentuje! Ja głosuję na pierwsze jajo, bo najbardziej pasuje do poprzednich :) oczywiście wg. mnie

artambrozja pisze...

jajco jest zjawiskowe, a Ty jestes ZDOLNIACHA !!!!!!BUZIAKI :**

Koza domowa pisze...

Jajusia..... :O Przecudowne! :)

Halinka pisze...

Przepiękne te jajka!!! Gdybym miała wybrać....hmm, trudny wybór...Każde ma swój urok! Pozdrawiam

Halinka pisze...

Jaja w ramkach CUDOWNE!!!

MADLINE pisze...

Haftujesz w przepiękny sposób. Twoje krzyżyki są takie wypasione a nie jakieś chudziaki.
Dzięki za link do jajek, ja osobiście chyba wyhaftuję ten z fiołkami więc jeżeli chodzi o Twoją sondę to też na niego wskażę.
Na koniec muszę powiedzieć, że bardzo spodobały mi się te Twoje iryski.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena