Tak jak pisałam w poniedziałek.
Jest gotowa.
Wzór zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia.
 Takiej głupawki już dawno nie dostałam:)
Natychmiast znalazłam druty, dobrałam nitkę i wzięłam
 się za dzierganie.


Przez to opętanie popełniłam karygodny błąd i w rezultacie prułam od 91 do 61 rzędu...
Udało się, ale cały dzień pracy poszedł na marne. 
 Byłam za szybka i zostałam ukarana:(


Tak patrzę na to zdjęcie i wydaje mi się że sam ten narożnik byłby śliczną mała serwetką w listki.
Hmmm może popełnię taką?


Mam nadzieję, że podzielicie moje zauroczenie tym wzorem.
Muszę dodać, że jest to jeden z najprostszych wzorów 
jakie robiłam.
Sam wychodzi jeden z drugiego.
Przyjemność i szybkość robienia tej serwety podpowiadają mi, że na pewno już niedługo powstanie kolejna.
Wiem też w jakim kolorze będzie ...zielonym.
Te liście i kwiaty będą idealnie wyglądały w zieleni.
W mojej serwecie bok jest długości 87 cm.

OPIS
WZÓR

No i jak warta uwagi?
Czekam niecierpliwie na Wasze komentarze:)
Uściski Lacrima

Rozpiska nici
Bawełna z Lidla
3 x 250=750m
Razem 2,325km

66 komentarze:

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

Naprawde sliczna :))

Renata pisze...

Marzenko jest cudowna

Anka pisze...

Jest prześliczna!Łatwa dla Tych co potrafią ją zrobić,a dla innych tylko marzenie!

jolajka pisze...

Wzór piękny, na widok tej serwety szczęka mi opadła, Ty piszesz, że łatwy, a dla mnie to ciemność nad ciemnościami...idę zbierać zęby z podłogi i może pomyślę, aby popróbować coś łatwego , pozdrawiam:)

Silvanis pisze...

Serweta prześliczna.

Joanna pisze...

Marzenko, czekałam na okazanie serwety, nóżkami przebierając i powiem, że rzeczywiście jest bajecznie piękna !!!!
Wzór zaraz zapiszę, ale nie wiem czy się wezmę za nią, bo wielka strasznie :) Na początek muszę na mniejszych poćwiczyć, ale dzięki :))
Pozdrawiam

reni pisze...

cudo, pozdrawiam

mazionta pisze...

Świetna! A te ananaski, rzeczywiście fajne by wyglądały, na samodzielnej serwetce.

Dysiak pisze...

Przepiękny wzór serwety. No i te małe do kompletu zrób koniecznie!!!

Anna pisze...

prawdziwe dzieło sztuki

wieczka pisze...

warta uwagi .... nie, ona jest obłędna
pełen podziw i szacun

Elżbieta pisze...

Wszystkie Twoje prace są piękne, ale ta serweta przecudna! Podziwiam i gratuluję talentu. Chętnie bym spróbowała, ale za trudne.
Pozdrawiam.

Nitki A nitki pisze...

Przepiekna!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

kropka pisze...

przepiękna serweta... jeszcze nie robiłam serwet na drutach, ale widząc ten wzór mam ochotę zacząć. Naprawdę zauroczyła mnie ta serweta... wspomniałaś o kolorach... ja bym spróbowała zafarbować ją pędzelkiem, żeby kwiaty miały swój kolor i liście były zielone :)

Lacrima pisze...

jolajka zawsze staram się napisać pod wzorem czy jest łatwy czy trudny. Ten naprawdę należy do łatwych. Ale jeśli się boisz to zrób tą różową z poprzedniego posta. Joanna zrobiła ją w jeden dzień:)
Nie wiem czemu tak bardzo boicie się dziergania serwet na drutach?
Joanna jakie ćwiczyć? Nici w dłoń i dziergaj:)
Już umiesz robić widziałam.
mazionta Dysiak chyba ją zrobię ale kiedy?:)
Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów.

Biała Korona pisze...

Serweta faktycznie prześliczna!!! Skradła już moje serce tylko szkoda, że na drutach, bo nie umiem...

woalka pisze...

Brak mi słów zachwytu.
Bajeczna!
Ja też się boję serwet na drutach.
Nie mam nawet pojęcia jak je zacząć.
Na drutach skarpetkowych, czy na drutach z żyłką?
Fajnie było też czytać o Twojej "głupawce"
Wszyscy chyba znamy ten stan i równie mocno go uwielbiamy :)

Janeczkowo pisze...

Ale cudo!! Jeszcze nie próbowałam robić serwety na drutach a bardzo mi się podobają. Oj kusisz, kusisz... Szkoda tylko, że doba nie da się rozciągnąć. Pozdrawiam:)

Agata pisze...

o matulu, jest obłędna!

Qra Domowa pisze...

jedna z łatwiejszych?????? taaaaa.....ona jest przesliczna:))))

Antonina pisze...

Pięęęękna. Wyjątkowa.

pomorskieklimaty pisze...

Czy warta uwagi?
I to jakiej....
Brakuje mi słów na określenie tego cuda...
Jak żałuję,że nie umiem takich robić...

Marzanna pisze...

Mogę tylko potwierdzić, że śliczna!!! Ech ja też tak chcę powiedzieć, że najprostsza jaką wydziergałam :/ Pozdrawiam :)

molcia pisze...

Po prostu piękna nie potrafię na drutach robić serwetek zrobiłaś to cudnie pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Nie tylko zauroczyła mnie, ale spowodowała silny pociąg do tego typu serwety (do tej pory robiłam, tylko szydełkowe) !!! W związku z tym mam pytanie, z czego robi się takie cudeńka ? Owszem czytałam u Ciebie, że robisz z bawełny, ale czy to taka sama włóczka, jak na bluzki, czy jakaś specjalna nitka ?
Świetny pomysł z małą serwetką, ale ja poszłabym dalej i...zrobię sobie chustę tym wzorem...oczywiście będzie to połowa serwetki (po przekątnej). Dziękuję za wzór i pozdrawiam. Iwona P.

K Nowowiejska pisze...

Przyciąga wzrok. Jest prześliczna, z reszta jak i inne serwetki. Nie robiłam nigdy serwetki na drutach, gdyż wydaje mi się to trudne. Może kiedyś się skuszę.

barbaratoja pisze...

Z Twoją praktyką na pewno łatwa;-)
Ja wiem,że na pewno śliczna;-)
pozdrawiam Basia

Lacrima pisze...

Mrs.Knitters pomysł sam w sobie obłędny ale chyba przeceniacie moje zdolność?:)
Nigdy jeszcze nie odważyłam się zafarbować kanwy.Jednak ziarenko zostało zasiane muszę poszukać informacji na ten temat.
Alicja pisałam o głupawce bo często spotykam się z komentarzami że jestem taka świetna...a ja tez mam porażki może kiedyś o tym napiszę?:)
Tak czytam Wasze komentarze i chyba po niedzieli napiszę posta krok po kroku jak się robi serwetki.
Jesteście zainteresowane?
Tak szybko dla Ciebie i Iwonki informacja.
Zaczynamy na drutach do skarpet potem w miarę przyrastania pracy z reguły koło 30 rzędu przechodzimy do drutów na żyłce. A nici byle by to była bawełna. Jeśli jest cienka to wyjdzie filigranowa a jeśli jest gruba to tez ma swój urok.
Oj widzę że kursik będzie niezbędny...
Ja idę go pisać Wy szukajcie nici i drutów.
Po niedzieli dziergamy.
Uściski Lacrima

betinaa40 pisze...

Piękna serweta :-)

5.monika pisze...

Obłędna!!!!!!
Pozdrawiam:)))

Anonimowy pisze...

Nici mam, druty mam...czekam tylko na kursik :-)
Wydaje mi się, że to znakomity pomysł, bo pewnie, co jakiś czas będzie powtarzało się pytanie: czy to trudne, jak to się robi...a tak wszystko będzie "czarno na białym". Iwona P.

aga melnik pisze...

Coś nieprawdopodobnego! W tak krótkim czasie?! Jestem pod wielkim wrażeniem i chylę nisko czoło! Jesteś wielka! A serweta, hmmm! Nie jedna z nas marzy o chociaż by tym rąbku z listeczkami!Piękność! Pozdrawiam! aga

Violetta pisze...

Marzenko warta uwagi jest cudna :)))

Aurelia pisze...

Wchodzę i co...znów widze cudo.
Szczęke zbieram z podłogi.
Bardzo lubię, kwiatowe wzory.
Tu z liśćmi wspaniale się komponują.
Och...przepiękna.

W tak zimowy dzień wspaniale jest pocieszyć oko.

Gorąco pozdrawiam:)

Caitlin pisze...

Jest przepiękna a w zieleniach to już w ogóle będzie cud miód. Podziwiam tym bardziej, że dla mnie samej wszelkie ażury to gorzej niż czarna magia.

Pozdrawiam!
Liadan

Jolcia pisze...

Aaa...!!! Marzena, serweta piękna! Jak ja to lubię :) Ech... skąd brać te wory czasu!

Anonimowy pisze...

Wow! Ale piękna! Bardzo mi się podoba. Może z Twoją pomocą /kursik/ uda mi się stworzyć choć namiastkę tak pięknej serwety, bo jeszcze na drutach nie próbowałam. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam:)

agawu pisze...

Kwadratowa, duża śliczna! nic dodać nic ująć.

Atena pisze...

Wzor i wykonanie przepiekne. Ale czegos nie rozumiem ze to jest latwy wzorek, jeny dla mnie bardzo to skomplikowane:)
pozdrawiam

kajkosz pisze...

Prosta? Kiedy popatrzyłam na wzór mogła się tylko podrapać w czoło, haha:) Jest przepiękna! A w zieleni, oj to będzie cudo.

appolinar1 pisze...

Śliczna, mnóstwo cierpliwości Cię to kosztowało

Blue pisze...

Kobiet!!!!!!!!!!!! Jest cudowna. O mnie mówią, że jestem cierpliwa i dłubek, ale tego na pewno bym nie zrobiła. Chylę czoła stworzyłaś cudo:):):):):):):)

Iwona pisze...

cudna ta serweta!

Gala J. pisze...

Choć nie lubię serwet to podziwiam jest piękna...

malaala pisze...

Cudo z pierwszego tłoczenia!!!!Ale nie pisz ,że to proste ,bo ja jestem pewna ,że dla mnie to by była chińszczyzna :)Pozdrawiam serdecznie

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Zatkało mnie - boska, ten wzór!!! Fantazyjna!!!

Bernadetta pisze...

oj dałaś czadu , uwielbiam Twoje dzieła serwetowe , sama chyba wreszcie popełnię jakąś :)

Juta pisze...

Czegoś tak pięknego nie dane mi było jeszcze oglądać:)Jest cudowna.
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Serweta jest przepiękna! Dla mnie dzierganie na drutach, a serwet w szególności, to wyższa szkoła jazdy, od której stronię. Wolę szydełko, a druty pozostawiam innym. Jednak po przeczytaniu Twojego tutorialu w kolejnym poście, zastanawiam się, czy nie spróbować. Tak z własnej siebie ciekawości, czy mi się uda. Dziękuję więc za naukę drotowego serwetkowania i za wszystko, co u siebie pokazujesz, bo to prawdziwe cuda :-)

Krystyna pisze...

Serwetka rzeczywiście szliczna. Dziękuję za kurs wzory i opisy, jak wykonać to cudo. Może się kiedyś odważę spróbować.

Lacrima pisze...

Moje Kochane koleżanki kursik już jest na blogu.
Druty w dłoń i dziergamy, dziergamy.
Czekam na Wasze serwety.
Uściski i całuaki Lacrima

u Alojka pisze...

piękne te serwetki. Pozdrawiam serdecznie.

Eliza/Tuome pisze...

ta serweta jest po prostu cudowna ^^

MADLINE pisze...

Cuda tworzysz. Twoje serwety są genialne.

westlandia pisze...

o Boszz, ale cudna. Od dawna zakochana jestem w drutowych serwetach. Ta jest niesamowita. Może w końcu spróbuję i ja... może kiedyś. Teraz się zachwycam

Fanturia pisze...

Śliczna jest. I faktycznie serwetka z samych liściastych narożników byłaby ciekawa. Trzeba będzie pomyśleć o tym... jak znajdę troszkę czasu.

Blue-Anna pisze...

Cudowna. Serwety na drutach to dla mnie czarna magia, ale efekt powalający.

ciapara pisze...

Mam wrazenie ze widzialam gdzies ten wzór.... pokazywany jako kwadratowa chusta...no chyba ze mam de ja vu :-))) Piękna!!!

Lacrima pisze...

Ciapara gratulacje dokładnie tak, u rosjanek była jako chusta. Ja jednak nie lubię jak obrusem się ktoś okrywa. Chusta to chusta a obrus to obrus:)

Vanessa pisze...

wowww! Ton napperon est grand, joli, simplement merveilleux!! ;-)

Unknown pisze...

CUDOWNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Witaj Lacrimo.Pozdrawiam Cię z Łodzi.
Serweta jest piękna,tak jak wszystko co masz zrobionego na swoim koncie.Gratuluję.
Prosiła bym o przetłumaczenie znaków graficznych na tej pięknej serwecie, jeżeli możesz.
Mam kilka serwet, ale ta również mogła by być w mojej kolekcji.Pozdrawiam. Joan.

Unknown pisze...

Po raz kolejny podziwiam Twoje cuda, wysłałam Ci maila ale chyba nie odczytałaś. Czy mogę otrzymać tłumaczenie oznaczeń do wzoru - będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam Ewa.

Anonimowy pisze...

witam, śliczna jest ta serweta, gdyby była możliwość proszę o objaśnienia do schematu, a to mój mail madzia585@buziaczek.pl

Spes pisze...

I co tu napisać ... już 68 zachwytów .... "achów" i "ochów".
Cudowna!!! Chyba skoro taki prosty ten wzór , to tez wrzucę nici na druty!!
Na pewno ustawie ją w kolejce!!
Dzięki!!

Lussi pisze...

Piękna ja tez zabiorę się z jej zrobienie tylko skoncze te którą mam zaczęta

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena