Pamiętacie na początku roku pisałam, że oprócz różnych prac będę pracowała nad 2 projektami większymi
 i rozciągniętymi w czasie.
Jeden z nich to kolorowa kawa.
Kilka słów wyjaśnienia.
Mamy taki mały zwyczaj.
Kupujemy sobie po 2 filiżanki do kawy .
Zawsze jest to impuls i zebrało się tych filiżanek już
 4 zestawy:)
To fajna zabawa takie rozglądanie się za czymś co nam się spodoba.
I tak właśnie w zeszłym roku kupiliśmy sobie takie 
różane duże filiżanki.


Troszkę nawet za duże ale te różyczki i kropeczki tak kusiły.
Potem były te wszystkie nici podarowane przez moją mamę.
Musiałam polubić fiolety bo właśnie tych było najwięcej.
Po co kupować nowe jak darowynch jest krocie?
Dzięki temu powstał obrusik kwadratowy średniej wielkości który będzie leżał na stoliku.


Kiedyś już robiłam tą serwetę.


Oczywiście ten stolik też muszę zrobić hihihi
Czeka na swoją kolej od roku.
Do tego już uchyliłam rąbka tajemnicy w tym poście.
Muszę się przyznać, że sama siebie zmuszam do dziergania kilku kolorów dziennie.
Tak więc kocyk przyrasta.

Oprócz kocyka wyszywam kolejne jajko.
Idzie mi jak po grudzie chociaż wzór jest łatwiejszy:)



Rozpiska nici
GONG bawełna 100%
50g=130m =390m
poszło 3 motki
Razem 2,505 km


38 komentarze:

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Bardzo urocze filiżanki! A delikatne fioleciki są przecudne! Jajo zapowiada się cudnie...
A kocyk...już jestem ciekawa.
Pozdrawiam

mazionta pisze...

Projekt Kolorowa kawa już mi się podoba! Śliczny obrusik!

Jolcia pisze...

Twoja mama dobrze wie co Ci kupować ;) Pomysł z kolorową kawą świetny.

Unknown pisze...

komplecik wyszedł bajerancki,na kawkę kuszący doskonale,ale kiedy to wszystko nadążasz to naprawdę podziwiam i pozdrawiam

Joanna pisze...

Bardzo fajny projekt, ja mam hopla na punkcie kubków i filiżanek, te są urocze i serwetka bardzo do nich pasuje :)
Z jajem sobie poradzisz, przecież dla Ciebie to prościzna :)
Pozdarwiam

Joanna pisze...

lubię pastelowy i palony kolor różu ... ładny zestaw !

Qra Domowa pisze...

kocyka jestem dalece ciekawa:)))....

Gosia pisze...

Piękne filiżanki!!! Serweta cudna :)

Joanna pisze...

Serweta cudna, haft zapowiada się ślicznie. Filiżanki bardzo nastrojowe.
Pozdrawiam,

alushka pisze...

Filiżanki miodzio :)) takie w moim klimacie no i wielkość też.... może trafię kiedyś na takie...
Super się prezentują razem z serwetą, wyszedł słodki komplecik :)

A z jajem sobie poradzisz ;) radzisz sobie ze wszystkim przecież :)
Pozdrawiam

Violetta pisze...

piękne filażenczki te różyczki są super, a serwetka jest śliczna i ma niespotykany kolor :)) pozdrawiam cieplutko Viola

Anna pisze...

jaka cudowna kawusia ;) serwetką kusisz tak bardzo ze chyba i ja zacznę je robic :)

Viola pisze...

Uwielbiam filiżanki ,lecz nie posiadam dwóch identycznych :) Obrusik super!

Eliza/Tuome pisze...

heh, ja mam fiśka na punkcie kubków :D gdyby nie to, że po prostu nie mam na nie miejsca, kupowałabym je i kupowała :D

śliczne te Twoje filiżanki ^^ serweta również :)
a jajko niech Ci dobrze idzie :)

bean pisze...

Widzę, że lubisz otaczać się pięknymi przedmiotami i pić kawkę (herbatkę) przy ładnie zastawionym stole :)
Kwadratowa serwetka jest śliczna i z tymi filiżankami tworzy zgrany komplet :D

Dysiak pisze...

Piękna serweta. I kubeczki wspaniałe takie tildowe. Też mam zastawowego hopla. Mam taki sklepik, gdzie Pani sprowadza z niemiec nowe ciuchy i starą zastawę stołową. I jak sama się domyślasz jestem jej wiernym klientem :)

Lacrima pisze...

Człowiekowi od razu lżej na sercu jak wie że nie tylko on mam bzika:)
Mam nadzieję że nie zawiodę Was jak już wszystko będzie gotowe.
Całuski Lacrima

alex pisze...

Słodkie filiżaneczki! fajna zabawa z kupnem filiżanek:) U nas to tylko kubki...

kasia0210 pisze...

Cudne filiżanki, a obrusik jak zawsze perfekcyjny

lamika88 pisze...

Piękne filiżanki i serweta:-) Jajko wychodzi wspaniale:-)

Kasia pisze...

wcale się nie dziwię, że kubeczki Was tak urzekły, bo róże faktycznie urokliwe :))
ja ostatnio też zaczynam lubić "nie moje" kolory, właśnie różne wrzosy, fiolety, róże... choć powód mam inny niż Ty, droga Lacrimo - wszystko przez małe dzieciaczki kręcące się wokół mnie :D obrusik więc podoba mi się jak najbardziej :))
pozdrawiam!

E pisze...

filiżaneczki są przepiękne chyba sama kiedyś sobie zakupię ;)

Juta pisze...

Te filiżanki w zestawie kolorystycznym z tą piękną serwetą urzekły mnie:)))Czytam ile rzeczy robisz i podziwiam Twoją pracowitość.
Pozdrawiam serdecznie

Aninkowo pisze...

WOW :) śliczne filiżanki, a taki zwyczaj bardzo mi się podoba :D Super!

bierzkijeichodz pisze...

Ja także kupuję filiżanki dla siebie i mojej drugiej połówki.Pozdrawiam

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Kawa elegancko podana zawsze smakuje wyjątkowo:-)

grahasil pisze...

Śliczne filiżanki, fioletowa serwetka do nich to wspaniały pomysł

artambrozja pisze...

te filiżanki są zjawiskowe !! i ta serweta - no piękności :) ja kocham fiolet :)
buziaki :**

Susan pisze...

Piękne kubeczki i piękna serweta. Ja tez lubię kubeczki i mam ich całe pęczki, tyle tylko, że kawę zwykłam pijać w takim jednym co różne rzeczy w sobie ma obtłuczone ;) Ale to pamiątka po takiej bardzo szczególnej podróży. A ja jednak sentymentalna jestem...

Lacrima pisze...

Z tymi kolorami to jest tak że ja po prostu co jakiś czas muszę odpocząć od jednych a wrócić do drugich. Podziwiam ludzi którzy są stali w barwach. Ja nie jestem tak jak nie potrafiła bym wybrac jednej techniki w której tworzę:)
Wracam do wyszywania jajka.
Miłego weekendu buziaki Lacrima

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Śliczne. A filiżanki, takie w kochane róże, to wprost uwielbiam:)

molcia pisze...

Fajne te twoje filiżanki czekam z niecierpliwością na jajo pozdrawiam cieplutko

Jaddis pisze...

Mnie tez wzielo na rozyczki.Ba!Nawet na rozowy kolor,ktorego wrecz do niedawna nie znosilam!Musisz zobaczyc jak zaszalalam z narzuta na lozko!A te Twoje filizanki sa przecudne.Idealnie pasuja do mojej sypialni :)

Biała Korona pisze...

Śliczne filiżanki i serweta! Ciekawa jestem jaja :)

MADLINE pisze...

Prawdziwy tytan pracy z Ciebie - wzięłaś na siebie wiele projektów. Serweta cudna i pieknie pasuję do filiżanek.

kajkosz pisze...

Wszystko takie ładne, a filiżanek aż pozazdrościłam:)

Anonimowy pisze...

Oooo, a skąd ja znam tę serwetę? :) Jest wyjątkowa, bardzo mi się podoba i cieszę się, że nam taką serwetę, tyle,że w innym kolorze sprezentowałaś :) Z przyjemnością napiłabym się herbaty w takich ślicznych filiżankach, bardzo subtelny, romantyczny wzorek :)
elkaj

Lacrima pisze...

Eluś no pewnie że to ten sam wzór.
Szkoda że nie pokazałam ich w zeszłym roku jak zostały kupione. Mogły być jak widzę świetna nagroda na Candy:)
MADLINE jak nie mam w rękach drutów lub szydełka to jakoś nie mogę tv oglądać:)
Uściski dla Wszystkich Lacrima

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena