Pamiętacie jeszcze, że u mnie trwa ta zabawa?


Ja pamiętam zbierałam skrupulatnie wszystkie Wasze komentarze.
Pomijając swoje.
Wczoraj właśnie padł komentarz numer 7 tysięcy.

Napisała go lamika88

Pisząca dowiedziała się o tym natychmiast po wygranej.
Wam ogłaszam to dopiero dzisiaj.
Chciałam żeby dłużej widniał post z moim jajkiem.
Troszkę mi z nim zeszło i taki mały przejaw snobizmu
 wylazł ze mnie.
Na poczcie mam już kolejny folder z napisem 8 tysięcy.
A tak swoją drogą zastanawiam się czemu tak mało piszecie?
Patrząc na ilość ściąganych zdjęć i odsłon postów to szok!
Jednak ilość komentarzy to już inna sprawa:)
Będąc przy komentarzach chciałam dołączyć do grona proszących o zniesienie weryfikacji obrazkowej.
To jakiś obłęd jak ktoś pisze jeden lub dwa komentarze to ok ale ja dziennie piszę ich naście.
Ta weryfikacja zniechęca mnie do tego.
Na koniec marudzenia mam pytanie.
Pojawiają się nowe osoby jako obserwatorzy lub piszący komentarze.
Staram się zaglądać i zawsze coś skrobnąć ale ostatnio widzę dziwne komunikaty.
Nie masz uprawnień lub jeszcze inne że osoba nie ma bloga mimo iż wiem że ma.
Do tego jak sprzątałam wśród blogów obserwowanych
 i chciałam pousuwać te które są nieaktywne od pół roku to na 10 z nich była informacja że już nie istnieją ale ja nie mogę ich usunąć ze swojej listy.
Jaki w tym sens?

Przypominam komentarz 8 tysięcy do złapania.


Na dniach powinnam skończyć wybraną przez 
lamikę88 nagrodę.

Zapraszam na czwartek pokażę co dziergałam pod stołem przez kilka ostatnich dni:)


Całuski Lacrima


23 komentarze:

Qra Domowa pisze...

ja nie moge usunąc ze swojej listy blogów ani dołaczyc kolejnych...stworzyłam druga liste:))..czasem wyświetla mi sie ,że ktos dał nowy post...a tam informacja nie ma takiej strony:))))....pozdrawiam:))

Jaddis pisze...

skrobie,skrobie,skrobie...Zartuje!Ta weryfikacja obrazkowa pojawia sie sama.Czort jeden wie skad.W czwartek moze do mnie sie wybierzesz??Gratulacje dla zwyciezczyni :)

Aurelia pisze...

Gratuluję Lamice !!!
Weszłam na komentarze , pod tamtym postem, pomyśleć,mój post, był o dwie osoby doddalony.:)
Ale rozbawiło mnie Lacrimo,pytanie:
czy słuchałyśmy amanta?:)))
Przy Twoich jajkach wszyscy amanci bledną.:)

Gorąco pozdrawiam:)

Kasiulka73 pisze...

Gratulacje dla Lamice :))))
Ja też czasami mam podobne problemy z komentarzami bądź z wejściem na dany blog,i problemy z dodawaniem zdjęć...ale weryfikacja obrazkowa to już totalna masakra :( aż pisac się odechciewa...
Pozdrawiam serdecznie !

alex pisze...

A ja pamiętam tą zabawę i mam banerek nawet u mnie na pasku bocznym :) Muszę zmienić na 8 tys. Czy ja wiem, czy masz mało komentarzy? Co do Ciebie wchodziłam to było ich powyżej 20! Teraz wchodze rano, więc jest ich mniej:) Ja czasami mam posta bez komentarzy i jakoś żyję :) - to tak na pocieszenie. Pozdrawiam!

Tami pisze...

Gratulacje dla Lamiki :) a weryfikacja obrazkowa to koszmar. Ostatnio też chciałam zrobić porządek i nie mogę usunąć części blogów :( podobnie jak Qra Domowa mam już na blogu drugą listę blogów , chyba nie ma innego rozwiązania.
Pozdrawiam gorąco :)

Viola pisze...

Gratulacje dla Lamiki:)Mój komentarz był następny!:)

t-renia pisze...

Gratuluję :) Zapraszam po wyróżnienie:)

turkisa pisze...

Podpisuje się pod apelem w sprawie weryfikacji obrazkowej! Ostatnio zauważyłam, że już nie jeden a dwa wyrazy trzeba odszyfrować...czasem podnosi mi to ciśnienie ;o)
A jajka nadal widać i nadal są cudne! ;o))
Pozdrawiam!

Nutinka pisze...

Weryfikacja obrazkowa to masakra, pojawia się co i raz sama z siebie, jak coś zmienią w bloggerze. A komentarzy wcale nie masz mało, u mnie jest mniej.
Blogi też jakoś losowo działają, czasem przez kilka tygodni nie ma nic na pulpicie, a potem przypadkiem zauważam, że jednak były na tym blogu nowe posty. Bałagan ogólny.

Gratulacje dla Lamiki! :)

Lenorek pisze...

No to gratuluję ;)

barbaratoja pisze...

Z bzdurkami, wyrażonkami walczę już od kilku tygodni.Przed chwileczką powtórnie wpisywałam te słowa, nie są trudne, wymagaja tylko wytężonej uwagi. Szkoda na nie czasu!

molcia pisze...

Gratuluje i szkoda że się nie załapałam może załapie się na 8 tysięczny pozdrawiam cieplutko

Arianna pisze...

Witaj Marzenko!! Ja sie przyznaje do ciaglego czytania Twoich postow i podziwiania prac, tzw. Cichy Wielbiciel. Obiecuje poprawe i na pewno bede publikowac wiecej. Twoje prace ogladam z zapartym tchem i ciagle czekam na wiecej.Jak Ty na to wszystko znajdujesz czas?? Pozdrawiam cie slonecznie

violetta666 pisze...

Gratulacje dla Kamilki :) a co do bloga wprowadzają jakieś zmiany czyli ogólny chaos panuje, robią co chcą, ja u siebie nic nie zmieniałam, a dziewczyny mi piszą że mam werifikację obrazkową nic nie można dodać ani zmienić, mam nadzieję że są to chwilowe utrudnienia.
Pozdrawiam cieplutko Viola

Lacrima pisze...

Ja wiem że troszkę marudzę ale zawsze chcemy mieć więcej:)
Po drugie nie bardzo mam czas szukać w sieci nowych blogów. Jeśli ktoś u mnie pisze zawsze staram się wpaść z rewizytą i ostatnio dzięki temu poznałam masę świetnych blogów i Was cudowne właścicielki takowych.
Jak można podglądać i nie zostawić śladu???:)
Arianna tworzysz CUDA aż serce krwawi że masz tylko małe grono obserwatorów. A tak w ogóle nie dostaję od Ciebie powiadomień...
Bloger doprowadzi mnie do płaczu. Jednak i tak bardziej mi się podoba niż inne platformy.
Dziewczynki ujawniajcie się i piszcie to jest takie miłe.
Do tego nie raz dzięki Wam wpadałam na jakiś świetny pomysł bo co dwie głowy to nie jedna:)
Całuję mocno Lacrima

Arianna pisze...

Marzenko, o jakich powiadomieniach mowisz? Dzieki za mile slowa, ale jak widzisz czytelnik ze mnie bardziej a nie pisarz.No i dziergacz przede wszystkim

aga melnik pisze...

Gratulacje wielki! Ach kiedy ja się będę mogła pochwalić taką ilością wejść, o komentarzach nie wspomnę! Zgadzam się co do weryfikacji...Mnie udało się wyrzucić ją ze swojego bloga, zachęcam też innych!
Marzenko Ty taka twórcza jesteś, aż dech zapiera! Ja podziwiam, podziwiam! Ściskam cieplutko! aga

pelasia pisze...

i ja przylaczam sie do gratulacji...

Antonina pisze...

Faktycznie nie można usunąć już nieaktywnych blogów z listy obserwowanych.Zostaje taki "martwy" adres zostaje i nic z tym nie można zrobić..

kajkosz pisze...

Lamika, gratulacje, szczęściaro:)
Mnie też powoli irytuje blogger, coraz częściej "wydziwia", ale jakoś staram się sobie z nim radzić;)

malaala pisze...

Hej też mnie irytuje ta weryfikacja słowna ,bo nie dość ,że teraz dwa słowa trzeba wpisywać to jeszcze one są takie niewyraźne ;)
U Ciebie dużo się dzieje to dobrze, ja mam nadzieję ,że też niedługo powrócę aktywniej,bo już się przeprowadziłam i tęskno mi za regularniejszym trybem życia,a nie tak ciągle na wariackich papierach :)

Biała Korona pisze...

gratulacje!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena