Miało być coś innego ale kilka dni temu umówiłam się
 z dziewczyną o złotych rączkach Ateną na wymiankę.
Nic Wam jeszcze nie pokażę ale napisać mogę, że jednym 
z elementów wymianki miała być ozdoba na świece w postaci gorsecika.
Pamiętacie go?
Ale tylko na zdjęciu w rzeczywistości wzór był zaczerpnięty
 z gazety, którą kupiłam lata temu w Oslo.
Nie wiem gdzie jest gazeta a wzór tym bardziej.
Obiecałam jednak że poszukam i zrobię co się da.
Pierwsze zdjęcie jakie Jej podesłałam bardzo się spodobało.
Kamień z serca.
Wzięłam nitkę szydełko i już po 5 minutach wiedziałam że toto będzie za duże ...
Za to jest śliczne i możecie nie uwierzyć ale składa się
 z 30 elementów!!!


W zależności jak kto liczy hihihi
Zmierzy się ktoś z tym wzorem?

Potem szukałam dalej .
Kolejny mniejszy motyw do tego perełki.
I znowu kaplica...za duże.


Jak to mówią do 3 razy sztuka.
Powiem tak, znalazłam i jest perfekcyjne.
Niestety nie mogę jeszcze pokazać :)
Najpierw dostanie go Atena.

Ale zachęcona tymi poszukiwaniami przypomniałam sobie o jeszcze jednym motywie.
Znają go chyba wszystkie miłośniczki gazety Anna.
Robiłam nim bieżnik w 2005 roku.


Teraz zyskał na urodzie i same zobaczcie.






















Nie wiem jak Wam ale mi podoba się tak, że powstają kolejne z różnymi kolorami perełek:)
Pół godzinki pracy a efekt i na prezent i do dekoracji.
Do tego nici tyle co kot napłakał.
Nie jest to wprawdzie gorsecik ale śliczna ozdoba na świecę.

Na koniec chciałam pokazać mój kalendarz.


Zapisuję w nim głównie swoje pomysły.
Przeczytałam gdzieś, że tak powinno się robić.
I wiecie co to prawda.
Wpada mi do głowy czasem coś i gdybym tego nie zapisała za diabła nie była bym w stanie zapamiętać.
Tak więc pomysłów mam około 30 .
W folderze do zrobienia w 2012r za to jest około 100 zdjęć i wzorów.
Opętana jestem a nie znam żadnego egzorcysty.
I tak moje Kochane z obłędem w oczach wracam do z wyszywania jajka Faberge z irysami.
W poniedziałek musi być gotowe.
Inaczej powędruje na lata do pudła:)
Ściskam Lacrima

Rozpiska nici
Białych prac nie liczę bo powstały z jednego motka 
z zamówieniem Ateny.
Policzę po pokazaniu wymianki.
Oliwkowa ozdoba na świecę z nici nie wiadomego pochodzenia
ilość w przybliżeniu 50m?
Razem 2,555 km

23 komentarze:

Qra Domowa pisze...

cudowne te uboczne efekty))))

Biała Korona pisze...

Prześliczne ozdoby na świece. Jestem ciekawa jak wygląda dzieło dla Atenki :)

Biała Korona pisze...

Z kalendarzem to prawda. Ja ciągle go zakładam i nie mogę założyć...

Anka pisze...

Same śliczności!!!

Eliza/Tuome pisze...

jakie piękności ^^

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Takie produkty uboczne to ja rozumiem!

woalka pisze...

Wyroby fajne i pomysłowe, ale i tak najbardziej rozłożył mnie na łopatki tekst o opętaniu :)))
Chyba skądś to znam ;)

Violetta pisze...

cudne są te ozdoby na świece :))) a tekst o opetaniu Hm? Ja chyba też powinnam poszukać egzorcysty od robókowania :)) pozdrawiam cieplutko Viola

molcia pisze...

Przyłączam się do poprzedniczek ozdoba na świece cudna obrus też piękny ale wiem ile pracy zajmuje pięknie się prezentuje wzór z elementów nie za bardzo lubię to robić a jeżeli chodzi o opętanie to chyba też to mam pozdrawiam cieplutko

Blue-Anna pisze...

Te ozdoby na świece bardzo ozdobne;) Śliczne, lubię takie szydełkowe maleństwa.Pozdrawiam.

Gosia pisze...

Efekty uboczne piękne! Ale ten bieżnik i ozdoby na świece po prostu bomba!!! Bardzo dziękuję za udostępniony wzorek :) I muszę przyznać, że też mam w głowie mnóstwo rzeczy do zrobienia!

Atena pisze...

O jeny ja juz nie moge doczekac sie, co tez Ty tam kombinujesz:)))
Serwetki gorsecikowe sa swietne obie! A te nizej jako zdoby na swiecie wow, nawet nie wspominam ze ta kawa z mlekiem tez cuuuudna:)

Tez posiadam taki zeszyt gdzie wszystko zapisuje, swietna sprawa.
pozdrawiam

Joanna pisze...

wspaniałe masz pomysły ! wykonanie również

Lacrima pisze...

Biała Korona jak wiadomo łądniej jest gdy najpierw obdarowana zobaczy:) Ona zna większość bo ja niespodzianek nie lubię ale będzie kilka dodatków a to już tajemica.
Alicja,Violetta666, molcia miło jak więcej jest opętanych człowiek nie czuje się taki samotny:)
Gosiu proszę się częstować i chwalić efektami pracy.
Atenko mistrzyni mam nadzieję że będziesz zadowolona.
Dziękuję za miłe słowa Lacrima

anust pisze...

Śliczne dekoracje Ci wyszły, pozdr

molcia pisze...

Odpowiadam Ci Lacrimo pod komplecik czarna na ramiączkach krótka atłasowa sukieneczka jak halka wygląda super właścicielka kompletu już zakupiła taką atłasową haleczkę pozdrawiam cieplutko

Juta pisze...

Kochana o jakich egzorcystach Ty piszesz.Niech ten cudowny TWÓJ "obłęd" trwa a ja z ochotą będę radowała nim swoje oczy.
Te świeczki wyglądają przepięknie.Tak delikatnie i subtelnie się prezentują.
Pozdrawiam serdecznie

Elżbieta pisze...

Cudowne prace, blog piękny, a Ty nieoceniona. Już pozwoliłam sobie skorzystać z rad i nawet zapisałam sobie wzór na serwetę robioną drutach, a właściwie cały kursik. Może kiedyś uda mi się zrobić to się pochwalę. Serdecznie pozdrawiam i będę odwiedzała Twój blog.

MADLINE pisze...

Element na drugim zdjęciu wygląda jakby zwieńczyły go korony, tak mi się ta koronka układa - jestem ciekawa czy wszyscy to zauważyli.

Halinka pisze...

Wszystko u Ciebie jest śliczne. Piękne prace!!! Ten wzór na drugim zdjęciu kiedyś zrobiłam, ale tylko z dwóch stron obrobiłam motywem i wyszła taka śliczna podkładka - tacka pod perfumy,którą sprezentowałam.
Z tym zapamiętywaniem mam to samo:))) zapisuję i rysuję. Pozdrawiam serdecznie

Iwona pisze...

żadne słowa nie są wstanie opisać jak bardzo mi się podoba

Nélia Botelho pisze...

Modelos muito bonitos e elegantes.
Bom domingo!
Abraço dos Açores
Nélia

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Piękności szydełkowe:)
A kalendarz, ech, chciałoby się taki mieć:)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena