Od samego rana szaleje z szalem tak naprawdę sama siebie podziwiam za wytrwałość…

W tak zwanym między czasie wzięłam się za storczyki .
 2 razy do roku zdejmuję je z parapetów, każdy z osobna przeglądam i namaczam w celu usunięcia soli i resztek śmieci.
Dzisiaj spotkała mnie podwójna niespodzianka zakwitło dendrobium, które kupiłam w zeszłym roku




 ale najbardziej zachwycił mnie kwiatostan na tym dendrobium nie kwitło od 3 lat.
Jak zakwitnie będzie fioletowe i lekko pachnące lawendą.



Ten w tej chwili kwitnie najładniej i wypuścił nowy pęd.
Wracam do serialu 4400 i szala...

1 komentarze:

Aurelia pisze...

Dlaczego tego dendrobium nie widziałam wcześniej?:)
Kupiony w lecie w Świnoujściu , jak narazie rośnie i trzyna się dość dobrze.Nawet ponownie zakwitł .:)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena