Już jutro moje pierwsze losowanie Candy.
Właśnie zastanawiam się jak to zrobić.
Zapisało się tak dużo osób ,że jestem w szoku.
Zapisy do północy :)
Z kręgu panikowania wypada sweter w stylu empirowym, bo został skończony.
Oczywiście kto mi pomagał w pracy?


W poniedziałek kupię tasiemkę i zrobię fotki , które wstawie oczywiście na bloga.
No i udało mi się znaleźć wzór na tą serwetę na drutach.
Wpadłam na pomysł żeby zrobić ją jeszcze raz i kliknąć kilka fotek taki mały kurs robienia serwetek owalnych.

2 komentarze:

Joanna pisze...

Świetny pomysl z kursem krok po kroku. Na losowanie ja też czekam z niecierpliwością

Zula pisze...

Kurs serwetek owalnych bardzo by mi się przydał!
Na losowanie też czekam;)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena