Jak mnie wczoraj wieczorem naszło na słodkie.
Szok !
Ale takie szybkie i najlepiej bez pieczenia.
Przypomniałam sobie o przepisie koleżanki Uli.



Ciasteczka z płatków owsianych


½ kostki margaryny
8 łyżek mleka
3 łyżki kakao (ja daje słodkie)
2 i ½ szklanki płatków owsianych
2 szklanki cukru


Wszystko smażymy na patelni przez jakieś 10 min.
Na blachę rozkładamy papier do pieczenia i wylewamy gorącą masę.
Jak lekko przestygnie za pomocą noża kroimy kwadraty i czekamy aż wystygnie.
Po wystygnięciu łamiemy ciasteczka.
Ostatnio dodałam zamiast płatków muslii i wiecie co?
Obłęd słodkie jak diabli ale pychota:)
Raz dodałam kawę rozpuszczalną bo mi sie kakao skończyło i też było super.

Smacznego

6 komentarze:

Unknown pisze...

a ja wolę wersję z gorzkim kakao, wtedy sa takie cimne i tochę mniej słodkie, a czasem jak mnie najdzie to z masy robię kulki :)

Anonimowy pisze...

KIEDYŚ ROBIŁAM COŚ TAKIEGO PODOBNEGO, ALE BARDZO DAWNO, DZIĘKI ZA PRZYPOMNIENIE - ZROBIĘ WIECZOREM TAKIE JAK TY. CAŁUSKI. ELA KUCZERA

Lacrima pisze...

Madzia znasz mnie 15 lat i taki komentarz? Gorzkie kakao? Ja do ust nie wezmę ciemnej czekolady :)
Eluś to jest właśnie to, czasem zapominam na długie lata o jakimś prostym i świetnym przepisie. Jesli moge podpowiedzieć to patki kupiłam w Lidlu i one są bardzo małe dzięki czemu szybko się namaczają.

Jolcia pisze...

Pyszne! Próbowałam, udało mi się "załapać" na jakieść szczątki :)))

Anonimowy pisze...

A ja się załapałam na więcej niż na "szczątki", mniam, mniam :)I na pewno też sobie zrobię :)
elkaj

Anonimowy pisze...

Chyba spróbuje,bardzo apetycznie wyglądają. Pozdrawiam Izzy

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena