Uszylam posciel, w sumie to zaden wyczyn posciel szyje sie szybko.
Niestety po raz kolejny przekonalam sie ze bez zelazka parowego daleko nie zajade.
Po zdekatyzowaniu bawelny w 30 stopniach i przepraniu jej recznie nie mogalam rozprasowac zagniecen tak jak bym chciala:(


Za to material jaki wybrala Yngvill jest cudny.



W szafie natknelam sie na plastikowe wieszaczki po ciuszkach jakie dostala Leyla.
Bardzo nie lubie plastikowych wieszakow nawet jednakowych i dosc ladnych:)
Postanowilam uszyc im ubranka.


Po raz pierwszy szylam takie malenkie.

Te roznia sie tylko doszytym guziczkiem


Kolejne 3 sztuki.


Tutaj kazdy motylek jest inny:)


I jeszcze raz razem.


Mam juz kolejne 2 takie same wieszaczki .

Mam lekkiego bzika na punkcie takich "ubranek" na wieszaki.
Dlatego tez 2 z nich oczywiscie duze, beda nagroda w mojej zabawie


Juz malo zostalo:)
Tak wiec zachecam do komentowania.
Milego weekendu Lacima

13 komentarze:

ANA pisze...

Ubranka wieszaczkiwe bardzo fajne :)

Anna Tamari pisze...

Od razu wieszaczki inaczej wyglądają! Słodkie!!

Koraliki Beaty pisze...

wow super z tymi wieszaczkami

barbaratoja pisze...

Czytam, ogladam i widzę,ze jesteś szczęśliwa szyjąc takie drobiazgi .

Unknown pisze...

Piękna pościel - śliczny wzór :-)
Wieszaki dzięki Tobie są cudowne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Elżbieta pisze...

W Twojej szafie zapewne jest elegancko i pięknie. Śliczne ubranka na wieszaki i pościel dla córeczki śliczna.
Pozdrawiam.

Jaddis pisze...

Fajny ten material.Z Polski czy w Stoff og Stil kupowany?

Lacrima pisze...

Jaddis Stoff&Still. Na maila wyslalam Ci zdjecie brakujacej welny.
Elu toz to moja wnusia mam 2 synow coreczka zawsze mi sie marzyla:)
Dziekuje Wam za mle slowa Lacrima

Lacrima pisze...

Jaddis Stoff&Still. Na maila wyslalam Ci zdjecie brakujacej welny.
Elu toz to moja wnusia mam 2 synow coreczka zawsze mi sie marzyla:)
Dziekuje Wam za mle slowa Lacrima

betinaa40 pisze...

Piękna pościel, a wieszaczki dostały śliczne ubranka :-)

Artjonka pisze...

Cudowne wieszaczki , wykonanie zachwycające, dbałość o detale i ta precyzja!!! Ciesze się,że tu trafiłam <3

Apuni pisze...

Śliczności te wieszaczki!

renia pisze...

jejciu jakie piekne,zazdraszczam szyciowych umiejętności ja raczkuję

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena