Zeszly tydzien byl wypelniony praca.
Doszywanie guziczkow , obcinanie nitek.
A oto efekt.



To kombinezon jest zszyty na dole.
Gdzies widzialam cos takiego w sieci i bardzo sie nam to spodobalo.
Do tego kapturek moj 2 w zyciu dumna jestem z siebie:)
Jednak jest duzo za duzy dla malenstwa...
Bedzie na jesien , a obawialam sie ze moze bedzie za male .
Bez modelki ciezko robic.

A co malowalam?


W sumie nic, bo jako calkowite beztalencie w tej sztuce jedyne co mi wychodzi to machanie pedzlem do nakladnaia lakieru.


Szablon i pasta strukturalna do tego mieniaca sie farba .


Kiedys juz pokazywalam te serca.
Kupilam je surowe od Apunii.
Wczesniejsze serca KLIK
Jeszcze mi kilka zostalo a wiec pewnie kiedys cos z nich zrobie.
Milego tygodnia Lacrima

10 komentarze:

Anka pisze...

Świetny kombinezon, piękne malunki!!!!

Unknown pisze...

Wspaniały kombinezon :-) Mojej córci wydziergałam dawno temu podobny :-)
Przyda się na pewno jeszcze tego lata w zimne wieczory.
Piękne serduszko - cudnie namalowałaś imię swojej wnusi - bardzo mi się podoba.
Pozdrawiam serdecznie.

Anna Tamari pisze...

Będzie na jesień jak znalazł.. Ale i tak wiem, że do tego czasu zrobisz jeszcze parę innych ślicznych rzeczy.

renczi pisze...

Podziwiam cierpliwość. Ja ostatnio nie mogę jej znaleźć by zrobić jakiś większy projekt.

Iwona pisze...

Prześliczny ten śpiworek,czy kombinezon. Upałów nie ma,przyda się jeszcze w tym roku. Dziecko szybko rośnie, rękawki można podwinąć, a dół większy będzie wygodniejszy,pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Fantastyczny kombinezon, kapturek jest bardzo ładnym wykończeniem całości. A że za duży? - Leyla dorośnie do niego szybciej niż się wydaje :)Fajny wieszaczek. Pozdrawiam serdecznie. elkaj

renia pisze...

cudne zdolne łapki super:)

Jadwiga Król pisze...

Kombinezon jest przepiękny,ale też cudne jest to serduszko:) Pozdrawiam

Apuni pisze...

Dzięki za wizytę u mnie. Mnie też długo u Ciebie nie było, a tu patrzę i patrzę i myślę sobie: "Skąd ja znam te serca?..... no tak, to przecież ode mnie". Ślicznie je zrobiłaś. Musze znowu częściej do Ciebie wpadać. Pozdrawiam Cię gorąco.

transport krajowy i międzynarodowy pisze...

Przepiękny, podziwiam że masz cierpliwość na takie robótki

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena