To kolejna przeczytana ksiazka.
Tym razem udalo mi sie trafic w 10.
Ksiazke przeczytalam w 2 dni nie mogac sie oderwac.
Ciezko powiedziec co mnie zauroczylo.
Ale sa jeszcze dwie czesci i jak bede w kraju nastepnym razem koniecznie musze je kupic.
Link do zabawy KLIK 


Na zdjeciu widac tez porzucone zakolanowki.
Mialam mase innych prac do zrobienia ale czas je wyciagnac.
Sa gotowe w 80%:)
A teraz klopoty.
Dzieci z Polski porprosily mnie o zrobienie numeru na altanke na dzialkach.
Wieki cale nie robilam nic w decu, tak wiec chetnie przystalam na prosbe.
Utknelem na braku czarnej farby ktora musze napisac numer.
Ale to mniejszy problem, wiekszy znalazlam na strychu.
Kto robiu decu wie, ze bez sensu jest rozpoczynanie jednej pracy.
Tak wiec pozbieralam wszytko co kiedys rozpoczelam w tym  karton z pisankami.


Wiem ze juz po swietach ale co tam na przyszly rok bedzie jak znalazl.
I wbilam sie w szok.
Oto co bylo w kartonie.


Wiekszosc jaj zostala pogryzionia przez myszy.
Wiem ze to myszy bo w srodku byly ich odchody.
Mydelko do rysowania wykrojow tez mi zezarly...
Ale sa i dobre wiesci maszyna rozgrzana do czerwonosci a decu sie lakieruje, tak wiec bedzie co pokazywac .
Buziaki Lacrima

8 komentarze:

Anna Tamari pisze...

Czekam niecierpliwie

Unknown pisze...

Bardzo jestem ciekawa Twoich nowych prac... Mam nadzieję, że szybko je pokażesz :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Jaddis pisze...

Kuzwa,a ja myslalam ze Ci sie kurczaki wylegly z tych skorupek:) Hahahaha

Ropcia pisze...

A to niedobre myszy :(
Pozdrawiam

Annette ;-) pisze...

Takie piękne zakolanówki porzucone? No wiesz...

karto_flana pisze...

Kochana, ja czytalam te ksiazke dwa tygodnie, ale takie ejst moje tempo czytania po prostu ;) Jesli chcesz posle Ci pozostale czesci do przeczytania i odeslania po przeczytaniu. Na razie moge poslac "Cien wiatru", bo "Gra Aniola" czytam wlasnie.

edi.es pisze...

Ach te gryzonie, poczyniły ci straszne szkody.
Zakolanówki są śliczne.

Małgorzata pisze...

ups... dobrze że moje deku odłożone to nie jaja tylko wieszaki :) ale też chyba wypadałoby do nich zajrzeć....

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena