Kto dzierga serwety, ten wie ze chyba nie ma cudniejszych wzorow na serwety na drutach od tych Herberta Noblinga.
Dla mnie sa najpiekniejsze.
A wiec taka serweta zasluguje na wlasny post.


Co ciekawe na zdjeciu orginalu ta serwetka lezala na talerzu...moja jest sredniej wielkosci ale nie ma takich talerzy na ktorym mogla by lezec:)



Cudowne detale.


Co ciekawe czasem nawet nie wiem ze serweta ktora dziergam jest wlasnie jego projektu.
Tak mi sie wydaje ze to jedna z nich.


 Link do wzoru KLIK

 Ta prawie na 100% 


Link do wzoru KLIK

I jeszcze jedna ...czeka juz 3 lata na upiecie.
W sumie zapomnialam o niej.
Ale w maju gdy bedziemy w kraju musze koniecznie ja upiac i jej 2 siostry ktore tez czekaja na swoje upiecie.


Link do innych zdjec KLIK

Mam nadzieje ze Wam tez sie podoba.
Buziaki Lacrima

15 komentarze:

Iwona pisze...

Jak to zrobiłaś Lacrimo,że Ci ta cudna serweta stoi przy drzewie? Wszystkie Twoje serwety są piękne, mają świetnie zaprojektowane wzory,ale wspaniałe wykonanie zawdzięczają Tylko Tobie, pozdrawiam.

Janeczkowo pisze...

Chyba nie powinnam do Ciebie zaglądać. O ile inne pracki oglądam z przyjemnością, to gdy pojawiają się Twoje serwety , to padam z wrażenia i podziwiam je całym, sercem. Pozdrawiam:)

Jolcia pisze...

Marzena! Jesteś Królową serwet na drutach! Piękne! :)

barbaratoja pisze...

Jesteś mistrzynią w robieniu serwet na drutach.
Piękne są.

Unknown pisze...

Przepiękna serweta :-) Cudny wzór i perfekcyjne wykonanie - bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Jaddis pisze...

O ja piernicze!
Zatkalo mnie!!!

Lacrima pisze...

Iwona usmialam sie do lez.
Drzewo jest przechylone a serweta wykrochmalona nadmiernie do tego sek po zlamanej galezi i mamy takie zdjecie.
Jak sie czyta takie komentarze to az sie chce chwycic za druty.
Lub w moim przypadku krochmal bo mam mase nowych nigdy nie pokazywanych serwet .
Buziaki Lacrima

elakochan pisze...

Piękne:) Ta druga to rzeczywiście wzór Nieblinga - "Hannelore".

maryanki pisze...

Cudne te serwety, kiedyś robiłam podobne, tzn drutowałam. Teraz zdradziłam druty dla szydełka. Ale patrząc na te Twoje cudeńka, to może, może przeproszę się z drutami.

Katarzyna Ka pisze...

Och...wspaniałe te Twoje dzieła! Chyba pokuszę się na piękną konwaliową ...w końcu maj za pasem:)Zobaczymy co mi z tego wyjdzie:)

Aurelia pisze...

Wspaniała kolekcja klejnotów.
Co jedna , to piękniejsza.
Prawdziwe dzieła sztuki.Aż dziwne,że jest jakaś nie zblokowana :)
Mam nadzieję Lacrimo,że posiadasz okrągły stolik.
Ja póki co o taki marzę...

Serdecznie pozdrawiam

betinaa40 pisze...

Śliczne serwety! Ta pierwsza najbardziej przyciąga mój wzrok :-)

AGMIK pisze...

Piękne te serwety. Można je podziwiać bez końca. Pozdrawiam:)

Madzia pisze...

Jakie piękne! podziwiam!

Anonimowy pisze...

Serwety w Twoim wykonaniu to poezja, są prześliczne. Pozdrawiam :) elkaj

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena