A więc tak, ślubna połowa nadal sabotuje powieszenie firanki twierdząc iż nie ma pojęcia gdzie karnisz upchnął po remoncie!
Ale chyba zapomniał, że to ze mną ma do czynienia.
Powiesiłam ja na razie na szpilkach to go zmusi do szybszego znalezienia lub kupienia karnisza.




Mi podoba się bardzo nawet zastanawiam się nad taką biała ale frędzelki z koralików i asymetryczne bym robiła.
Tak więc dopięłam swego jest niedziela jest firanka.


Te osoby, które mnie znaja wiedzą że mam fioła na kilku punktach jednym z nich są firanki.
4 lata temu jak zrobiliśmy kuchnię postanowiłam że nigdy nie powieszę kupionej firanki ale tak się rozpędziłam że teraz mam je w sypialni i pokoju chłopców jedynie w salonie nie ale tam mam za duże okna .


Wczoraj  chciałam znaleść kilka fotek firan  jakie robiłam .
Niestety ku mojej rozpaczy w weszłym roku Rosjanie wykasowali moją stronę z pracami z 3 lat została jedna ale tam jest mało prac tą mogli wywalić.
Na forum Maranty pokazywałam ale zdjęcia były wklejane z fotosika i też ich już nie ma.
Dobrze, że firanki są ale muszę fotki zrobić jak będę w kraju


Pozwolicie że się pochwalę?


Najpierw kuchenne






2
3
4
Ta jest na drutach



Brak jeszcze pięknej brugijskiej z czerwonej nitki na Boże Narodzenie.
HURA znalazłam ja na płycie :)



Jeśli dobrze liczę to brakuje już tylko jednej firanki
Już teraz są wszystkie:)




Najnowsza firana kuchenna z 28 marca 2011r







Ta zajęła 3 miesjce na forum Maranta 2 lata temu w konkursie .
Zaraz po nowym roku zrobię taką tutaj do sypialni w Oslo.
No i zrobiłam:)



Te z koralikami były 2 jedna bardziej ażurowa a od tej Piotr poobrywał koraliki muszę ja naprawić i powiesić.
Okazuje się iż moje prace zaczeły żyć własnym życiem w sieci :)


WZÓR do koralikowych firan

Kolejny 6 grudnia tym razem 2010



Firana na wymiankę z Apuni
Później wymienię zdjęcie na lepsze:)
To największa z firan ma 160cm szerokości.



Styczeń 2010 roku







Nie do wszystkich mam teraz schematy są gdzieś na płytach i muszę ich poszukać jak tylko znajdę to wkleję.

29.03.2010
Kolejna firana z koralikami


24.05.2010r




Kolejna firana do kuchni


Firana numer 17 do kuchni.


WZÓR

3.10.2012



WZÓR


30.11.2012



WZÓR


Firanka numer 20
7.12.2012


  WZÓR


Firanka numer 21


WZÓR

Firanka numer 22
3 października 2013


LINK

Firanka numer 23
17.03.2014


 LINK


 Firanka numer 24
13.08.2015



LINK

Firanka numer 25
04.04.2016



Link KLIK

Firanka numer 26
23.04.2018


Link KLIK

Mam nadzieję, że troszeczkę zaraziłam Was tym firankowaniem :)


Jeśli już tutaj dotarłeś i ściągasz wzory umieszczone 
przeze mnie  zostaw chociaż ślad w postaci komentarza.
Będzie mi miło:)
Pozdrawiam Lacrima

54 komentarze:

Marzanna pisze...

Moja żuchwa leży na podłodze z wrażenia i nie wróci na miejsce jak jakiejś do świąt nie zrobię do kuchni!!! Też miałam takie plany ale zrobiłam dopiero jedną. Pozdrawiam Marzanna

Jolcia pisze...

No... rano tu byłam u Ciebie Marzena! Firanki jeszcze nie było. Teraz jest! Jest! Teraz chcę zobaczyć sąsiadkę i jej minę. :)))

Anonimowy pisze...

Firanka świąteczna cudowna. Teraz widać, dlaczego jestem fanką Twoich firanek, są niebanalne, po prostu fantastyczne :)))
elkaj

bean pisze...

Firaneczka z czerwonej Moniki - pierwsza klasa!!! Też zapisałam sobie do niej wzorek :)
Ale kochana, takiej kolekcji firanek własnej roboty jeszcze nie widziałam. Są po prostu cudne!!!

reni pisze...

piękne!
zapraszam po wyróżnienie

Unknown pisze...

no no Marzenko, wiedziałam że zdolona z Ciebie dziewczyna :D, Wiesz moje okno kuchenne też domaga się ręcznie zrobionej firanki. Pomyśl cieplo o koleżance.

Milena pisze...

Lacrimo, niesamowite są te firanki. Czerowną na pewno zobaczą sąsiadki i zazdrośnie będą zerkać. Ale masz kolekcję! Każda firanka z osobna piękna - chwała Ci za cierpliwość.
Po historii z tą ostatnią widać, żeś ambitna babka :) Pozdrawiam.

tina pisze...

Padłam z wrażenia,podniosłam się i znowu padłam...
Jakie cudowne wszystkie !!!
Jeszcze nigdy nie robiłam firanek.Ale teraz to we mnie jakieś nie zidentyfikowane uczucie wzbudziłaś swoja kolekcją :)
I po co tu było zaglądać przed snem ? :D
Szacunek dla talentu i wytrwalości !

mordka pisze...

Firanek to Ci zazdroszczę jak nie wiem co, takie są cudne:)

mordka pisze...

Marzenko czy ja dobrze sobie przypominam że to nie wszystkie firanki w Twoim wykonaniu że były jeszcze taka z kulkami i taka co uzylas do niej mase koralikow kryształków różnej wielkosci dobrze pamietam?

Majka pisze...

wow wow wow, prawda trafiłam tu przez przypadek ale na pewno powrócę, Ty to masz skarb w dłoniach- takie pięknościwykonać.
Mam pytanko z natury zamówień - jest szansa zamówić u Ciebie dwie firaneczki do kuchni??? majka.zablocka@gmail.com

BeataT pisze...

cudne wszystkie

MADLINE pisze...

Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i jak trafiam na ciekawy blog czytam go od deski do deski z założeniem, że w ostatnim poście napiszę komentarz podsumuwujący. I tak miało być i w Twoim przypadku, ale ten post zwalił mnie z nóg i nie mogę przejść koło niego obojetnie :) Firanki fantastyczne, pomysłowe, świetne zaarażowane, kilkoma mnie zainspirowałaś. BRAWO - medal się za nie należy :)
Blog czytam dalej i pewnie jeszcze się po drodze odezwę. PS. Jestem ze Szczecina i zaskoczyło mnie, że w naszym mieście jest miejsce gdzie można nabyć różne potrzebne nam robótkomaniaczkom przedmioty a i spotkać na warsztatach istoty równie uzależnione od tworzenia jak ja :) na pewno jak znajdę czas to się tam wybiorę. Pozdrawiam

*gooocha* pisze...

WOW. Oniemiałam z wrażenia......NIE WOLNO takich pięknych rzeczy robić i pokazywać, bo inni (ja na przykład) popadną w kompleksy! :)

Anonimowy pisze...

Cudenka tworzysz gocha ma racje mozna popasc w kompleksy

Anonimowy pisze...

Świetne, mam ochotę zrobić firankę kuchenną z 28 marca 2011. Już wiszą na moich oknach dwie szydełkowe firaneczki. Proszę o wzór Twoich cudeniek. Asia

ciapara pisze...

Łołłłłł jakie bajkowe, jakie cudowne jakie śliczne :-) Totalny zachwyt przeżyłam :-)

Anonimowy pisze...

przepiękne! chylę czoła - naprawdę genialna robota! :))

Marianna pisze...

Piękne, dzięki za schematy.
Trzeba przysiąść fałdy :)) i zabrać się do pracy .
Pozdrawiam
Mania

Serwetka pisze...

Jest Pani mistrzynią w robieniu firanek. Wszystkie są przeeepiękne. Co trzeba zrobić, aby dostać schematy? Może tak napisać jakąś książeczkę? Pierwsza kupię.

Iwona pisze...

Przepiękne i pracochłonne firanki. Jeżeli Pani zrobi tę pierwszą w bieli, to będzie wyglądać jak z szarotek. Niespotykana cierpliwość u tak młodej dziewczyny. Ja robiłam tylko zazdroski. Zapraszam na mój blog: Koronki Iwonki

Anonimowy pisze...

Firanki są przecudne, czy mogę spróbować je skopiować i zrobić? Na razie robiłam tylko dekoracje typu gwiazdki i szydełkowe pisanki.
Pozdrawiam
Baśka

Lacrima pisze...

Basiu jak najbardziej.
Prawie wszystkie mają wzór i chętnie zobaczę je w innym wydaniu:)
Pozdrawiam Lacrima

Anonimowy pisze...

bardzo dziękuje za wzory twoje robótki są inspirujące ta ostatnia firana po prostu cudo już wiem co zawiśnie u mnie w oknie na święta
kinga

aagaa pisze...

Piękne!!!Podziwiam!!

Anonimowy pisze...

Przepiękne cuda czarujesz,jestem pod ogromnym wrażeniem z otwartą buzią ...jak małe dziecko....oglądam te cudeńka .Mam wiele zdolności manualnych ale szydełko, to dla mnie za wiele...hahaha.
Czaruj wszystkich swoimi magicznymi firankami , są po prostu piękne.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Trafiłam do świata bajki. Piękne.

MK pisze...

Dziękuję za skarbnicę wzorów.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Cudeńka. Zazdroszczę talentu.

Anonimowy pisze...

Przepiękne te Pani firany.Pozdrawiam i nieskromnie czekam na jescze.

Anonimowy pisze...

Szczerze podziwiam!!

Anonimowy pisze...

kochana Lacrimo, Ty jest super, twoje posty sa pełne energii a prace paluszki lizać....ja jestem Irena i czasem ściągam twoje wzory na serwetki "drutowe", twój blog jest super....
pozdrawiam irena ,

Lacrima pisze...

Bardzo mi miło dziękuję Lacrima

Anonimowy pisze...

Firanki piekne 3 zrobie wkrótce bo teraz robię szydełkowa spódnicę Zdzichy.
Pozdrawiam
Dorota

Ogród Aleksandry pisze...

Lacrima, Lacrima... zaraziłaś, zaraziłaś. Zainspirowałaś mnie i mam kilka pomysłów, tylko dlaczego wszystkie dotyczą Świąt Bożego Narodzenie????

Anonimowy pisze...

Szukałam natchnienia i je tu znalazłam :) Dziękuję stokrotnie Domiśka

Anonimowy pisze...

Piekne firany!! Moje gratulacje. Ja tez robie ale w pkoju mam dwa okna wiec to bardzo duzo pracy. Robie bardzo wolno poniewaz w trakcie robienia czytam ksiazki. Pozdrawiam

Unknown pisze...

od koleżanki po fachu dla koleżanki po fachu:)pełen podziw dla cierpliwości wytrwałości i umiejętności:)ja głównie projektuję ubranka,jeśli chodzi o wystrój wnętrz to czasami robię także chociaż niekoniecznie uwielbiam tym bardziej podziwiam te pracki.pozdrawiam.AGAMAKS

Anonimowy pisze...

Na widok firanek zatkało mnie, może kiedyś zacznę mówić :) właśnie przymierzam się do zrobienia, jestem pełna podziwu

bietka pisze...

bardzo ładne i oryginalne

Anonimowy pisze...

Podoba mi się!

oknoart pisze...

Każda z zamieszczonych tutaj firanek ma coś w sobie. Nic dziwnego, to ozdoba okienna, która daje nam bardzo dużo możliwości dekoracji. Obecnie możemy spotkać się z niemal nieograniczonym wachlarzem wzorów, stylów i kolorów firanek, ta różnorodność niesie ze sobą ogromne możliwości aranżacyjne i sprawia, że możemy dopasować je do niemal każdego wnętrza.

Ewa S pisze...

Piękne firanki i są wspaniałą inspiracją dla mnie .Jestem tutaj po raz pierwszy ale, nie ostatni.Gratuluję pięknych prac.

Unknown pisze...

Przepiękne robie i wiem ile to pracy i serca włożone. Serdecznie pozdrawiam.


jozefinajozefina pisze...

Wszystkie cuuudowne...Zachwyciłam się... :) Moje klimaty... Mnie zostało tylko 2 komplety firan do kuchni. Pozdrawiam :)

dorka pisze...

Piękne prace,pozdrawiam

Unknown pisze...

Piękne, wszystkie piękne....jestem zachwycona i pozwoliłam siebie ściągnąć schematy��.... już kupuję niteczki i biorę się za dzierganie.... dziękuje������

aladyndesign pisze...

Wszystkie przepiękne, skorzystałam z wzoru, zostawiam komentarz dziękczynny :D z serdecznymi pozdrowieniami i życzeniami by powstawały kolejne tak wyjątkowe prace :)

Unknown pisze...

Gdybym miała dom to pewnie w każdym oknie dziergana firanka by była,piekne u niepowtarzalne są takie firanki

Ewa Kubicka pisze...

Przepiękne!!! A wykonanie perfekcyjne! Dziękuję za możliwość pobrania wzorów :-)

Zonia pisze...

Dzień dobry. Weszłam tutaj przypadkiem, bez pukania. Nie żałuję. Trochę pogubiłam się w tej sieci pajęczynek ale myślę, że jeszcze nie raz tutaj wpadnę, ponieważ bardzo mi się tu podobało. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Ojej jakie cuda �� dziękuję za wzory będę próbować

Unknown pisze...

Przepiękne robię serwetki ale firanki podobają mi się bardzo może zabiorę się za którąś .Dziękuję za pokazanie wzorów

Unknown pisze...

Przepiękne zaczęłam robić do kuchni, zobaczymy jak pójdzie. Dziękuję za wzór. Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena