Wzięłam się za siebie.
Ludzie tylko w Oslo mam rozgrzebanych ponad 10 prac.
A te w kraju to nawet nie liczę.
Jeszcze są prace Decu pewnie drugie tyle.
Zaczęło mnie to naprawdę denerwować.
A więc tak, wystarczyło obciąć nitki i już gotowa jest moja przerwa w zimowym dzierganiu.
Znalazłam ten wzór na jakimś zagranicznym blogu ale jest po Polsku.


Schody zaczęły się jak zawsze przy wyborze nici.
Od kilku lat kupuję w Norwegii bawełnę 100%.
Jest świetna i dość gruba a więc wydawało mi się że bluzeczka wyjdzie na mnie.



Nic z tego!!!
Jest na 8 latkę...
Teraz siedzę i zastanawiam się z czego to wydziergać aby nie wyszła zbroja ale bluzka, w która się zmieszczę.
Są wzory, które można powiększać jednak jak widzicie tutaj ten numer nie przejdzie.
Może macie jakieś pomysły?
Ktoś to robił i mu wyszło?
Może być z tego ładna letnia sukieneczka dla dziewczynki.

7 komentarze:

persjanka pisze...

a moze lorena?...sonata...musi napewnobyc to grubsza nitka..:)..pozdrawiam ania

3nereida pisze...

To model z malej diany.Oni zawsze robia z jakiś takich grubaśnych nici .Ja lubię żeby koronka szydełkowa była lekka, wiec zawsze mam problem z doborem .Badawczo prygladalam się twojej modelce ;) Pewnie ktos sie ucieszy z takiej fajnej bluzki.

Kasia pisze...

Ja robiłam z Camilli 125m/50g.
Wyszła na szerokość rozm 38, na długość, hm... 32? Ale to dlatego, bo moje rzędy zawsze są niższe niż innych. Nie wiem jak ja to robię, ale tak mi wychodzi. I w szydełku i drutach.

Lacrima pisze...

Dziunia, wiesz że miałam taki sam problem jak robiłam tą bluzeczkę.
Na szerokość to nawet na upartego bym się zmieściła ale na długość nie było mowy. Czasem zastanawiam się jak wychodzą im te modele...
Po przemyśleniach chyba odpuszę sobię tą bluzeczkę tak jak 3nereida lubię lekkie prace a nie zbroje

Agni Sz-n pisze...

może jeszcze coś znajdziesz odpowiedniego, bo wzór jes śliczny

bean pisze...

Ja robiłam to wdzianko z włóczki Jeans (160m/50g0 szydełkiem 4 i 4,5mm i wyszło w sam raz na rozmiar 40/42 (mój wpis na blogu
http://szydelkobean.blogspot.com/2009/08/nadganiam-zalegosci_24.html)

Pozdrawiam cieplutko.

Gabriela Gorgoń pisze...

Ja robiłam z bawełny supreme szyd3;3,5. No ale jak to bawełna jest trochę ciężka. Na rozm. 40/42 wyszła całkiem nieźle. Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena