Wykazała się sprytem i napisała aż 10 komentarzy.
 Uśmiałam się do łez.
Gratuluję  .
Serweta będzie chyba skończona wieczorem najdalej jutro rano.
Pokażę ją po ukrochmaleniu, przed nie nadaje się do fotografowania.
Razem do godziny 19 zebrałam 27 komentarzy.
Ale to nie chodziło o same komentarze dzięki nim znowu poznałam kilka nowych bardzo ciekawych blogów.

Wczoraj ku mojej ogromnej radości dostałam pakiet wyróżnień od Lucyny
I ten sam zestaw od Piumy




Jeszcze raz Bardzo Wam dziękuję Lucynko i Piumo


Ja chciałam przekazać je wszystkim którzy dzisiaj zostawiali komentarze pod róznymi moimi postami.


Tojatenia
  Susan



Jeśli jeszcze ktoś cos dzisiaj do północy napisze to uzupełnię ta listę.


Chciałam Wam podziękować np. Bean napisała z czego robiła fioletową przerwę zimową już chciałam zrezygnować z tego wzoru ale jak zobaczyłam jej wersję to zapałałam na nowo ochotą do jej zrobienia.
Migoshia kobieto pisze do Ciebie matka 2 synów dziergaj sukienki masz cudną wnusię.
Moi synowie nawet nie chcą słyszeć o żadnych córkach .
Dzieci kiedyś tak, Paweł ma 21 Daniel 18 lat ale córki nigdy.
Dlatego kupiłam lalkę.
Mazionta dasz rade ten wzór do boa jest naprawdę prosty ale w razie pytań pisz na maila pomogę.
I zacznij robić chusty.
Aguś „nasza włóczka” raczej odpada ale w hurtowni jest moher Himalaya w tym pokoju na lewo na pierwszej półce koło drzwi.
Susan należy Ci się lanie masz mnie w zakładkach zaglądasz ale przez to że nigdy nie pisałaś dopiero dzisiaj zobaczyłam Twojego fajnego bloga.
Ela 107 i beso 78 dokładnie to samo co do Susan.
Lucynko zgadza się ilość komentarzy :)
Podziwiam za wytrwałość w liczeniu.

Tylko, że ja nigdy nie liczyłam moich odpowiedzi jako komentarze i dlatego moja( Twoja) liczba to 520

Dziękuję za odwiedziny i wspólna zabawę.
 Pewnie za jakiś czas znowu cos wymyślę.

Coś oszalało od godziny nie moge wkleić tego posta cały czas pisze o jakiś błędach :(:(:(
Dlatego część linków jest tak zostawiona...


*

12 komentarze:

Renata pisze...

A ja się wcale nie dziwię że wyróżnienia dostajesz w pakietach .

Susan pisze...

Bardzo dziękuję! Aż 3??? To będą moje pierwsze wyróżnienia ;) Bo ja z takich "siedź w kącie- znajdą cię" ;)
A! I przylączam sie do stwierdzenia powyżej, koleżanki Renaty ;P

Joanna pisze...

Lacrima! Bardzo dziękuję :)

Jolcia pisze...

Marzenaaa... ja za Tobą nie nadanżam!

jagodowa pisze...

no nieźle, jeszcze reprymendę dostałam:)
fakt, moja wina, zaglądam, podglądam, czytam a nie komentuję... śmiałości nie miałam:)
obiecuje poprawę...
Dziekuję za wyróżnienia...

3nereida pisze...

Hi hi ,okazuje się , ze szczęściem można pokierować , gratuluje zwyciężczyni .Twoi synowie jak przyjdzie czas przekonają się jakim skarbem dla ojców sa córki.Ja mama dwóch dziewczynek wiem co mowie ,obserwuje to na codzien .

mordka pisze...

No tak dorwała się do bloga raz a porządnie - mówię o sobie, hmm nawet nie wiem ile tych komentarzy napisałam - ale nie ukrywam że serwetka drutowa jakakolwiek to spełnienie moich marzeń a już wykonana Twoimi rączkami to poprostu będzie spełnienie marzeń do kwadratu :) a wyróżnienia należą Ci się bez dwóch zdań :) - i jakże sie cieszę że się udało :))) hurrra !!! Chyba taki sam patencik wykorzystam u mnie na blogu żeby zachęcić do komentowania :)

Agni Sz-n pisze...

Marzenko dziękuję bardzo za wyróżnienia i to w takiej ilości! Aż zakręcić w głowie się może...
Jest mi bardzo przyjemnie, że doceniasz moje robótkowe poczynania. Dziękuję!
Tobie z całą pewnością się one bardziej należą.
Zajrzyj do mnie, bo odbijam je do Ciebie. Jestem pełna podziwu dla Twoich rączek i Twoich pomysłów twórczych.

ela107 pisze...

Dziękuję za wyróżnienia:)

bean pisze...

Dziękuję za wyróżnienia :))
Cieszę się, że zmotywowałam Cię do zrobienia fioletowego wdzianka.
Szczerze, to miałam cichą nadzieję, że a nóż - widelec, trafi mi się takie cudo w postaci drutowej serwetki. Tym razem się nie udało, ale gratuluję Mordce :D

Lacrima pisze...

Jeszcze raz Dziękuję za udział w zabawie :)

mazionta pisze...

Dziękuje pięknie- to też moje pierwsze wyróżnienia- trochę na wyrost:) ale ciesz ogromnie!!!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena