Tak więc to dla tych co ostatnio tyle pisali o mojej szybkości.
Ten szal zaczęłam jeszcze w listopadzie, na samo upięcie czekał biedactwo jakieś 2 tyg.
Ale jest i jest świetny kurcze aż żałuję, że jutro jedzie do swojej nowej właścicielki.



Poszło na niego aż 5 motków Luny. 
Rozmiar 250-55cm.
Kiedyś pisałam iż na Norwegię muszę robić z podwójnej nitki.
W oryginale był robiony z jakiejś innej wełny i wyglądał zupełnie inaczej.


Dziewczynki wzór mam w pdf tak więc nie mogę go tutaj wkleić chętne zapraszam na maila.
Ela zrobiła fotki wzoru cz1 i cz 2
Będziecie zaskoczone.

Kończyłam go w tym roku tak więc dodaję do licznika 2x550m
Razem 2700m








*

17 komentarze:

Anonimowy pisze...

Marzenka - szal jest bajeczny i do tego pięknie zaprezentowany :)))
elkaj

persjanka pisze...

piekny szal..sliczny azur a wielkosc imponujaca..moj bedzie mniejszy a i tak nie wiem kiedy go skoncze..pozdrawiam ania

Jolcia pisze...

Marzena ciepły i przyjemny ten szal Ci wyszedł! Fajny... :)))

3nereida pisze...

Szal jak marzenie ,super wyglada Luna robiona podwojnie. Zachwycam sie i zachwycam .

Marzanna pisze...

Łał!!! Robi wrażenie i tez bym żałowała, że nie dla mnie! Pozdrawiam Marzanna

Zula pisze...

Piękny, ogromny szal!

Lacrima pisze...

Dziękuję Bardzo takie pochwały zachęcają do dalszej pracy :)
W Lunie jestem zakochana bez pamięci cudownie się robi nawet z podwójnej nitki. A kolorki świetne. Co do wielkości chyba trochę mnie poniosło ale ten wzór tak fajnie sie robi...

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ależ piękny! Uwielbiam szale, a długość tego powalająca! Można się w nim schować!
Pozdrawiam serdecznie

cyrylla pisze...

Szal niezwykły !
Właśnie dlatego że taki powłóczysty :-)miękko opatulający. Cudo to jest.

bean pisze...

Fantastyczny!!! :)

mazionta pisze...

uwielbiam takie dłłłłlllugie szale!

AMSAH pisze...

Przepiękny :)!!!!

Rachel pisze...

rewelacyjny!!!!:)

mordka pisze...

Nadrabiam zaległości - qrcze też bym taki chciała:)

ela107 pisze...

Przepiękny szal.
Pozdrawiam:)

Violet pisze...

Piekny i jaki wielki! ja robiłabym go chyba z 2 miesiące!

MADLINE pisze...

Niezwykle romantyczny i bardzo kobiecy szal.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena