Chyba 3 lata temu brałam udział w konkursie Bożonarodzeniowym na forum Maranta.
W kategorii szydełko zajęłam 3 miejsce.
Za ten obrus.



Wzór zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia .
Niestety 3 miejsce to nie 1 i dlatego obrus wylądował na oknie jako firanka.
A co niech ma za swoje :):):)
Później otworzyłam Centrum Hobbystyczne DecoKreacje w Szczecinie z Agnieszką i powiesiłam go na jednym z okien.
Tam zakochała się w nim jedna z klientek i tak długo prosiła aż w końcu go sprzedałam.
Wprawdzie podjęłam już jedna próbę zrobienia go na nowo ale po 4 motywach musiałam go odłożyć i w sumie zapomniałam o nim.
Powrócił do mnie w grudniu jak szalałam z zazdrosną firanką.
Tylko wtedy nie miałam ze sobą nici.
Teraz mam nici i ochotę na jeszcze jedną firankę.

Jeśli ktoś jeszcze chce ją zrobić to moja rada jest taka.
Najładniej wygląda zrobiony z bardzo cienkich nici i cieniutkiego szydełka.
Ja robię z Ariadny MUZA 30tex x 4 szydełkiem numer 4 ale to czeskie szydełko z białą rączką.
Trochę potrwa nim skończę bo mam dużo innej pracy ale postanowiłam robić 1 element dziennie tak więc pod koniec lutego powinna być gotowa.



Za chwilę idę krochmalić serwetkę dla Mordki jak wyschnie to zrobię fotki.

9 komentarze:

Joanna pisze...

Pomyślnego ukończenia projektu, tego i wielu innych.

persjanka pisze...

faktycznie piekny wzor..i dobrze,ze robisz go tez dla siebie...pozdrawiam ania

Florentyna pisze...

Prześliczny obrus i piękny wzór.
Korci, żeby spróbować.
Może kiedyś...
Cieplutko pozdrawiam, jak zwykle pełna uznania dla Twoich twórczych poczynań:-)

bean pisze...

Wcale się nie dziwię klientce, bo będzie miała unikatowy obrus (firankę) :)
Życzę powodzenia w dzierganiu kolejnego. Robienie po 1 elemencie dziennie wydaje się być całkiem fajnym pomysłem.

MarzAnna pisze...

Piękna obruso-firanka! Zapraszam po wyróżnienia. Pozdrawiam Marzanna

ticon pisze...

Świetny ten wzór! Klientce się nie dziwię, dziwię się Tobie, że go oddalaś :)

reni pisze...

piękny

mazionta pisze...

oj nie było by mi łatwo pożegnać się z takim cudeńkiem:) dla mnie 1 miejsce:)

Agni Sz-n pisze...

a ja widziałam na żywo, jeszcze jak wisiał w okienku. Cudoooo widziałam!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena