Mówiłam , że wydziergam coś małego :)
Robiłam je na drutach od góry.
Nabrałam 44 oczka .
Podzieliłam pracę na 4 równe części.


Można robić gładko albo co kilka rzędów zrobić 1 okrążenie na lewo lub zbierać po dwa oczka i narzut i to powtarzać, wtedy wychodzą takie fajne dziurki.
Dodając trawkę uzyskałam większą puchatość.



Na samym końcu zrobiłam koronkę szydełkową i kwiatka.



Mogą być frędzelki .
A wielkość to już nasza fantazja.
Można dorobić do tego golf.
Jednak przy pracach robionych od góry lepiej od razu to zrobić niż na końcu bo będzie się brzydko naciągało.






*

3 komentarze:

3nereida pisze...

Jakie to fajne , podgrzeje i ozdobi.Super pomysł.

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Ale śliczności wydziergałaś ostatnio :D
Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.
Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Śliczne to maleństwo :)
elkaj

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena