Jakiś czas temu poznałam ciekawą technikę.
Nazywa się Silk Ribbon lub haft wstążeczkowy.
Jest to chyba jedna z bardziej prostych technik hafciarskich a przy tym bardzo szybka.
Wykonałam w tej technice kilkanaście prac.




Daje ona cudowne możliwości dla osób , które chcą same tworzyć wzory.
To kolejna z moich prac, o której zupełnie zapomniałam.
Zrobiłam ją dla teściowej mojej siostry i teraz jak Agnieszka była u niej na święta zrobiła zdjęcie .



Amfora wykonana jest haftem płaskim.
Ta technika cudownie łączy się z różnymi innymi.
Wystarczy wpisać w Google Silk Ribbon a znajdziecie masę inspiracji .


Tutaj tylko kilka linków.


Kurs kwiatków
Kwiatki z falowanej wstążeczki
Mereżka wstążeczką
Dużo różności
Przesliczna róża
Jeszcze jedna
Przykłady wykorzystania
Łączenie z szydełkiem
Łączenie z metalem
Takie tam
Kika stron o książkach
 
Już niedługo Wielkanoc świetnie takie kwiatki będa wyglądały na styropianowych jajeczkach.
Miłego oglądania i czekam na Wasze prace:)

6 komentarze:

art-glass-ak pisze...

Piękne prace! Ja też jakiś czas temu trafiłam na haft wstążeczkowy, ale patrząc z zachwytem stwierdziłam, że to chyba za wysokie progi...
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) (artystyczny-nielad.blogspot.com)

Zula pisze...

Śliczne! Czy jest jakaś technika, której nie umiesz? ;)

mazionta pisze...

Zula Lacrima wszystko potrafi:)

Lacrima pisze...

Bardzo dziękuje za wyróżnienie:)
Jak miło , że znalazłaś mojego bloga.
Dziewczynki bez przesady nie umię frywolitek i koronki klockowej tej drugiej się nauczę bo za mną chodzi od dziecka.:)
Pewnie by się znalazło jeszcze kilka ale tych nie biorę pod uwagę. Jeśli coś mi sie podoba to się uczę tak było z witrażem, decu i innymi.

mordka pisze...

Ten Twój I obrazek pamietam jeszcze z Maranty, ah mnie już niestety na takie cudeńka nie starczy czasu (ja ostatnio szydelko i druty odłozyłam na potem dla maszyny i poprostu szyje jak szalona, chyba powinnam zmienić adres bloga hihihi byłoby to ciekawe:)

gina pisze...

dziękuję za odwiedziny i namiary na te cudowności :)
teraz nie mam czasu ale wieczorkiem przejrzę całego bloga - bo same piękne rzeczy robisz , aż miło popatrzeć :)
pozdrawiam serdecznie tęskno wzdychając do tych śliczności :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena