Uwielbiam ten zwyczaj .
To takie miłe , że ktoś doceni to co robię.


Pierwsze jakiś czas temu przyznała mi art-glass-ak

Jak każde wyróżnienie i to ma zasady
1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij mailem blogowiczkom/blogowiczom wiadomość ze znaczkiem i informacją o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. W swoim blogu opublikuj notatkę. Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony tej osoby, która przekazała Ci wyróżnienie. Umieść zasady wyróżniania oraz linki do wybranych blogów (uzasadnienie wyboru mile widziane).
3. Przekazując wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi.


Jak zawsze będą schody z przekazaniem tego dalej…
Postaram się jak najszybciej to zrobić.





Dzisiaj znalazłam takie na blogu u AMSAH


Bardzo Wam dziewczynki dziękuję

Jakiś czas temu sama wymysliłam wyróżnienie takie z podziękowaniem dla osób, które mi pomogły.


Chciałam przekazać je dla Marzanny za pomoc przy dziecięcych ciuszkach.
Właśnie kończę sukieneczkę.
Drugie dla  lolasomer za cudny wzór na szal i objaśnienie go :)
Jak tylko wpadnę do kraju i zakupię wełnę to go zobaczycie.
Przypominam to wyróżnienie możecie przekazywać komu chcecie.



*

11 komentarze:

Marzanna pisze...

Bardzo dziękuję za piękną różę!!! Chętnie, w miarę możliwości oczywiście, zawsze pomagam! Czekam na efekty pomocy! Pozdrawiam Marzanna

Migoshia pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie ;)

To takie miłe schody, po których przyjemnie się wspinać;
biegnę wybierać blogi, z którymi chętnie podzielę się wyróżnieniem ;)))

pozdrawiam serdecznie

Magia da Inês pisze...

Olá, amiga!
Voltei... saudades!
Que belo trabalho... tudo aqui continua lindo e criativo... parabéns!...
Boa semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Rachel pisze...

dziekuję kochana za tak wspaniałe wyróżnienie:)

Joanna Matuszczyk pisze...

Lacrimo!
Bardzo serdecznie dziękuję za wspaniałe wyróżnienie. Jest mi ogromnie miło:) Ha det så bra! Hälsningar! (Pewnie po norwesku jest podobnie;) )

bean pisze...

Lacrimo, gratuluję wyróżnień!
Jest mi niezmiernie miło, że jedno z nich przyznałaś mojej skromnej ;) osobie. Ślicznie dziękuję.

Agni Sz-n pisze...

Dziękuję za wyróżnienie! Jestem bardzo zaskoczona, ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem. Przyjemnie zaskoczona! To moje pierwsze wyróżnienie.Bardzo dziękuję!
Jeszcze muszę się dużo nauczyć i sporo poczytać, np co teraz mam zrobić na moim blogu...

3nereida pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję ,jest mi ogromnie milo , właściwie to moglabym skopiować powyższą wypowiedz , bo moja przygoda blogowa dopiero co się rozpoczęła . To moje pierwsze, wiec szczególne.

ticon pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie :)

Renata pisze...

Bardzo dziękuje i pozdrawiam Renata

Aleksandra og/i Ørjan pisze...

Lacrimo, dziekuje Ci bardzo za wyroznienie. To bardzo mile :-)
oczywiscie postaram sie przekazac dalej
pozdrawiam serdecznie -
- Aleksandra

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena