W związku z wieloma prośbami na maila postanowiłam zrobić kilka fotek.
Chodzi o te chusty robione od góry .
Zaczynamy od 3 oczek prawych.
To będzie nasza góra.


Przerabiamy cały czas na prawo same musimy stwierdzić kiedy jest już dosyć w tym wypadku to będzie 7 rzędów tak aby po boku wyszły nam 3 prawe oczka.
Teraz zostaje nam 3 oczka na drucie za pomocą szydełka nakładamy kolejne oczka tak jak wskazuje nam wzór.


Ja robiłam tak 3 oczka prawe-narzut-z jednego czka przerobić 3-narzut-oczko środkowe i znowu narzut-3oczka z jednego-narzut i eraz musimy nabrać pozostałe 3 oczka z drugiej strony.




Pamiętamy, że na wzorze pokazana jest połowa chusty a więc dodajemy oczko środkowe i jeszcze raz wzór.



Te 3 oczka i 3 z początku będą cały czas przerabiane na prawo i stworzą nam górę chusty .
Dzięki takiemu rozwiązaniu powstaje prosty brzeg inaczej było by brzydko.
Jesli są jeszcze jakieś pytania piszcie :)

5 komentarze:

3nereida pisze...

Noooo , taki kurs od razu rozjaśnia w głowie i nie taki diabeł straszny . Dziękuję za wizytę

Ahrana pisze...

:)))
najpierw do Ciebie napisałam,potem dopiero zajrzałam na bloga, a tu taaaaaaaka niespodzianka!
Jesteś genialna, duuuuuuuży buziak Marzenko.

Susan pisze...

Lacrimo-Marzeno jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac. Mam Twoj blog w zakladkach i każdego dnia, a najdalej co dwa dni wprawiasz mnie w totalny podziw! Dziergasz w takim tempie, wg mnie bardzo pracochlonne rzeczy! Wielkie brawa i wielki ukłon, Naprawdę!

P.S. dziękuję za ten schemat! Nie wiedziałam, ze to takie proste ;)

mazionta pisze...

Po takiej instrukcji może i ja spróbuję chustowania:)

trikada pisze...

I ja dziękuję!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena