Przepraszam za brak odpowiedzi pod postami.
Szalalam z mieszkaniem na przyjazd gości...
Na szczęście Swieta były cudne bardzo słoneczne chociaż chlodne.
Goscie zachwyceni widokami pojechali już do domu:)
Wczoraj kilka godzin zajelo mi tylko znalezienie aparatu fotograficznego.
Polozylam go tak żeby nie szukac...pewnie to znacie.
W końcu moglam zrobić zdjecie poduszek.
Widzialyscie już podobne poduszki.
Tym razem zabrakło nici na koronke.
Dla chętnych wzor jest tutaj KLIK
Znajdziecie tam również "mój" sposób na zrbienie tylu.
Spiesze również wyjasnic sprawę ostatniej serwety KLIK
Ona jest biala nie niebieska to tylko ja nie potrafie robic zdjec:(
Cudownego wypoczynku zycze Lacrima.

12 komentarze:

Anstahe pisze...

Pierwszy raz widzę takie poduszki i bardzo przypadły mi do gustu.

Anka pisze...

Cudne te podusie!

Katarzyna Ka pisze...

Poduszki wspaniałe!
Wzorek przygarnę z przyjemnością:)
Co do zdjęć... to wielka sztuka zrobić takie żeby wszystkich "oszukać":)))

agniemat pisze...

Piękne podusie. Uwielbiam motyw różyczkowy:)
Podrawiam serdecznie!

Unknown pisze...

Cudne podusie :-) Wspaniałe kwiaty :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Basia Nolberczak pisze...

Dawno nie widziałam tak ładnych poduszek:) pozdrawiam

Iwona pisze...

Wspaniałe poduszki, nie szkodzi, że bez koronki, bo czerwień jest tak żywa, że wystarczy jej tyle, ile jest. Pozdrawiam serdecznie.

Ewa pisze...

Fajne poduchy ! Pozdrawiam !

Lacrima pisze...

katrinka poplakalam się ze smiechu w sumie trzeba sobie dobrze tlumaczyc swoje bledy i będzie ok :)
Ciesze się ze poduszki przypadly Wam do gustu. Robi się je piorunem.
Buziaki Lacrima

Agata ~ Cadrami pisze...

Cudne podusie! Ja właśnie też pracuję nad szydełkowymi poduchami. Mam nadzieję, że już niebawem będą one gotowe do pokazania :)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Niedawno przeprosiłam się z szydełkiem, poduszki bardzo mi się podobają, może kiedyś je popełnię :))

malaala pisze...

Piękne podusie!!! Takie babcine!!!! :)
Pozdrawiam serdecznie!!!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena