Się zawzięłam.
Strasznie się zawzięłam i skończyłam na tyle na ile mi wełny starczyło.


Kasia wczoraj pisała że może uda jej się znaleźć tą wełnę.
Jednak ja cały czas myślę nad jakimś innym rozwiązaniem.
Nad dokończeniem w podobnym kolorze i dorobieniu pliski po całości na górze na chusty.


Po raz pierwszy podaję ilość wełny mimo iż praca nie do końca skończona, ale to dla tego że nie zamierzam jej pruć .

Wygląda ślicznie i strasznie mi się podoba.
Do tego jest bardzo cieplutka.
Prawdziwy otulacz.
Co do wzoru.
Tak jak pisałam wczoraj .
Mimo iż tak wygląda to nie jest wzór dla początkujących.
Mam jakieś notatki ale nawet ja nie do końca wiem jak to rozsądnie rozpisać.
Kilka godzin nam zajęło rozgryzienie tej chusty.


Rozpiska wełny
Wełna „Elke”
chusta robiona podwójna nitką
Tak jak było w opisie dlatego liczę wszystko.
12x155m=1860m
Razem =33,340km

Dziewczynki nadal szukam 1 motka tej wełny :)

25 komentarze:

Antosia pisze...

Lacrima, sluchaj, swietnie Ci wyszly te liscie, bardzo udana chusta, wszystko w niej ladne.

reni pisze...

super wygląda...pozdrawiam

Antonina pisze...

Piękna chusta! Robi wrażenie!

tkaitka pisze...

Od razu mi sie cieplej zrobiło:)))Bardzo fajna!

jagodowa pisze...

ależ CUDNIE wygląda ta chusta...

Kasia pisze...

Ta chusta jest cudowna. Wygląda mięciutko i ciepło akurat na pogodę ,jaką mam za oknem.
Pozdrawiam z zachmurzonego Charkowa

bean pisze...

Śliczna!!!

Annasza pisze...

Wygląda PRZE-CUD-NIE! :)) Niestety, takiej wełny nigdzie nie widziałam, więc nie pomogę...

Ata pisze...

Cudna! I taka przytulna! :-)

Bernadetta pisze...

śliczna no ale spróbowała by po tej męce nie być nie??????????????????????? w końcu prawie Was zastrzeliłam :)

Marzanna pisze...

Łał! Liście robią wrażenie. Pozdrawiam

Kasia i Sławek pisze...

Przepiekna...jaka szkoda,ze nie mam tego motka by ci pomóc....

mazionta pisze...

piękna!

Lacrima pisze...

Dziekuję za tyle miłych słów:):):)

Ewa Kwiatkowska pisze...

Moja zazdrość nie zna granic - taka śliczna i ciepluchna - gratuluję tak szybkiego ukończenia.

Anonimowy pisze...

No to jestem chora - na tę chustę ;) Cudo!
elkaj

Grażka pisze...

Piękną chustę zrobiłaś!!!!

Lacrima pisze...

Elus kupuj wełne ja będę w kraju w październiku i tym razem ja nauczę Ciebie jak ją robić najtrudniejszy jest poczatek a potem juz machniesz ją. Wiesz że myśle nad druga taką?:)
Ewuś dziergaj Swoją dziergaj pewnie po niedzieli nam ja pokażesz.
Dziękuję za komentarze:)

Poohatka pisze...

śliczna!!

Ivonn pisze...

Właśnie siedzę zawinięta w ciepły koc z gorącą herbatą w ręku i od razu cieplej mi się zrobiło na widok takiego "otulacza" - świetna nazwa ;)

Ivonn

Anonimowy pisze...

Marzenka, z przyjemnością skorzystam z Twojej pomocy, dzięki :)
elkaj

hania739 pisze...

Cudo!!!

Unknown pisze...

Lacrima, chusta jest bajeczna! Mam nadzieję, że brakujący motek jakoś znajdzie drogę do Ciebie. Pozdrawiam, Jowika.

Teresa pisze...

Chusta cudna. Taż mam apetyt na taki wzór, ale już jakiś czas ją podglądam i oglądam i nie umiem nic wymyślić, jak ją się robi:{
Pozdrawiam:)

Lukrecja pisze...

cudna
qrcze nie mam kiedy już dziergać :( nawet nie mam czasu fotografować

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena