Tak więc kolejna pozycja z mojej listy wstydu znika.
Jest nią firanka.
Ale spokojnie nie robiłam nowej tylko poszerzyłam starą.
Od początku miała to być to firana dla Piotra, jednak zrobiłam ją na wielkość mojego okna w Polsce.
Nie wiem czemu wydawało mi się że nawet będzie za duża.
W środku mieszkania jak nachodziła na nią zasłona to nawet jakoś to wyglądało, ale jak wyszłam na zewnątrz to po prostu nie do przyjęcia...
Okazało się że nitkę mam koraliki też i tadam!
Firana gotowa.



Dla wszystkich chętnych fotka starszej wersji i wzór jest tutaj

Rozpiska nici
Poszedł na nią prawie cały motek jakiejś białej nici
450m
Z resztek jakie zostały robię małe serwetki na pokrywki weków
wyszły mi 4 sztuki
Tak więc na liczniku 22,494km

21 komentarze:

barbaratoja pisze...

Tak przy okazji podziwiania tej firanki obejrzałam cały Twój zbiór firanek. Imponujący!!!! Piękny !!!! Pracochłonny !!!

jolad6@gazeta.pl pisze...

Widzę że niezła z ciebie specjalistka od firanek. A listą wstydu ubawiłaś mnie na całego

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Z nieba mi spadasz - akurat szukam wzorów. Mam masę kordonka i puste okno ;)
Firaneczka jest cudowna!

Teresa pisze...

Cudna jest. Oj, pięknie by się prezentowała na moim pustym oknie. Już 2 lata szukam odpowiedniego wzoru. Ten jest super. Tylko moje zdolności chyba takie nie są.

Lacrima pisze...

Jolu mi sie nad nia płakać chce a raczej nad moją totalną głupotą!!!
Agatko w tym wątku o firanach jest sporo innych wzorów napewno cos Ci się spodoba.
Teresko zobacz ten wzór tak naprawdę jest bardzo prosty naprawdę. W orginale nie ma koralików tylko pętelki ale wiesz sroka jestem:)
W razie czego pisz.
Dziękuję Wam za miłe słowa

reni pisze...

śliczna...pozdrawiam

Antonina pisze...

Jest śliczna!

makneta pisze...

Wow, ale wynik na liczniku. Bardzo ładnie teraz wygląda.
Moja lista wstydu jest niekończąca się i przydałoby się zastanowic czy niektórych rzeczy w ogóle nie trzeba spruc.
Pozdrawiam
Makneta

bean pisze...

Firanka jest zachwycająca - bardzo fajnie ją poszerzyłaś :)

casada pisze...

Fantastyczna robota :)

Florentyna pisze...

Jest śliczna:-)
Bardzo pozdrawiam.

Małgorzata pisze...

No przyznaję, ze efektowna ta firana... skąd masz w sobie takie pokłady cierpliwości?

MarzAnna pisze...

Nie będę się rozpisywać - jest śliczna! Pozdrawiam

Grażka pisze...

Imponująca kolekcja firanek. Wszystkie są wspaniałe. A co w wzorze tej firanki oznaczają trójkąty i prostokąty?

Lacrima pisze...

Grażka nie bardzo rozumiem o jakie trójkąty i prostokąty Co chodzi:( Patrze na wzó ale nie widzę...
Napisz na maila marzena@police.pl
Poradzimy sobie:)
Mam nadzijeę, że w przyszłym roku więcej dziewczyn założy sobie takie liczniki wełny:)
Bardzo Wam dziękuję Dziewczynki za tyle miłych słów.

Aiwenore pisze...

zjawiskowa firana, świetna z Ciebie dziergaczka :) pozdrowienia :)

maría cecilia pisze...

Hola Lacrima, I have found you through Marina´s decoupage blog. wow!!! I love crocheted curtains but I think yours is so beautiful, absolutely wonderful. You have done a great job!!!!
Greetings from Chile,
maria cecilia

kaća pisze...

predivni su ti radovi,imas jako lijep i zanimljiv blog..srdacan pozdrav i kisssss!!!!

Antosia pisze...

Firanka jest sliczna i na usta cisna sie slowa "dlaczego tak dlugo oczekiwala na dokonczenie, juz dawno mogla tak wspaniale zdobic okno" (ale najwazniejsze, ze sie wreszcie doczekala. Super dzielo.

Кашуба pisze...

Какая красивая занавеска!!!!

MADLINE pisze...

Ja po prostu nie mogę przejść obojętnie koło firanek - ta mi się strasznie podoba. rewelacja.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena