Hura właśnie dotarłam do domku:)

To nie było proste
po 1 jechałam autem, które nie miało szyby bo mąż miał w nim wypadek swego czasu.
po 2 dojechaliśmy do Ystad i okazało się że jesteśmy na liście rezerwowej z numerem 14 i 15
po 3 jedyna kabina jaka była dostępna to LUX
i tylko dlatego mąż przeżył kabina miodzio po prostu
Lecę na zakupy ale chciałam kolejne szkiełko pokazać :)
Przód


Tył

To kolejna duża patera z Ikei


Na kompie w domku nowy edytor działa hura!!!
Teraz tylko trzeba dojść co się stało z moim laptoptem...
Sroka została W Oslo wprawdzie pakowała się z nami jak opętana ale nie mogliśmy jej zabrać.
Mam nadzieję, że jak wrócimy będzie cała i zdrowa...

6 komentarze:

kasia2609 pisze...

Jakie tu cudeńka.Pozdrawiam.

Janeczkowo pisze...

Prawdziwe cuda. Ech.... Pozdrowienia:)

Agni Sz-n pisze...

lubię szklane piękności decu.
wszystkie są piękne!!

Marzanna pisze...

Piękne te Twoje szklane cudeńka!!! Muszę poprosić o szkolenie, ponieważ jestem "zazdrosna" ;) i ich potrzebuję. Pozdrawiam Marzanna

Magiczna Chwila pisze...

Witaj w kraju :)

Lampionik wygląda cudnie.

Anonimowy pisze...

Piękne szkiełka, zwłaszcza lampion. Mam nadzieję, że się zobaczymy :)))
elkaj

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena