Zgodnie z obietnicą jeszcze raz przeprowadziłam losowanie to znaczy zrobiła to Hemera bo ja nadal nie do końca wiem o co chodzi.
Niestety do dnia dzisiejszego nie zgłosiła się osoba wylosowana.
Nadal nie będę wprowadzała ograniczeń dla osób anonimowych czyli takich bez bloga bo bardzo wiele do mnie zagląda i często pisze.
Jednak wstawię punkt regulaminu o zostawianiu adresu mailowego.
Nie wspomnę , że przykro jest jak ktoś tylko raz zajrzy na bloga i to w celu zapisaniu się na Candy.
Tak więc dzisiejszy szczęśliwy numer to 7

Gratuluję Agnieszce z bloga
http://radosnyczas.blogspot.com/
Cały post będę musiała zmienić bo mój kreator postów oszalał musiałam pisać w starym .

7 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Kochana, ja Twojego bloga czytam w czytniku, więc jestem częstym gościem Twoich słów....
Ależ dzisiaj mi szczęście dopisuje :))
Cieszę się niezmiernie, że zostałam posiadaczką Twoich cudownych prac :)))

Pozdrawiam i pędzę pisać maila :)

Kasia pisze...

Myslalam, ze moze mi sie drugim razem poszczesci, jednak nie tym razem...Ale gratuluje Agnieszce!...Szczesciara takie piekne prace zgarnela
pozdrawiam xxx

alicja11 pisze...

Też miałam kłopoty i zgadzam się z Tobą trzeba bardziej rygorystycznie podchodzić do braku wykonania''próśb''jakie ustalamy ogłaszając candy ,zresztą u mnie o tym pisałam jak masz ochotę to zajrzyj.

Agni Sz-n pisze...

A ja przyszłam podziękować za dobrą zabawę!
Dziękuję Marzenko!

Elisse pisze...

Gratuluję w takim razie Agnieszce:))))Zabawa przednia, serwetka urocza, teraz jest okres wakacji,więc może wygrana poprzedniczka tu zagląda tylko akurat wyjechała?:)))Zawsze trzeba być dobrej mysli
buziaki

Anonimowy pisze...

Piszesz, że przykro Ci, ze ktoś tyko raz zajrzy na bloga, aby zapisać się na Twoje candy. Ja co prawda w tych zabawach jeszcze nie brałam udziału, ale odwiedzając różne blogi, mam wrażenie, że niektórzy zakładają je tylko po to aby brać udział w różnych candy, a może to tylko moje wrażenie ... szkoda, ze czasem coś co ma na celu dobra zabawę, przez niektóre osoby powoduje, że zmienia się sens zabawy, tak jak to było z wyróżnieniami.

robaczek15 pisze...

gratuluję wylosowanej osóbce :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena