Już jakiś czas temu natknęłam się na tą tunikę.

Łaziła za mną oj łaziła, aż w końcu się poddałam.
Pierwszy może nie jakiś niebotyczny problem na naszej wspólnej drodze ale jednak, to brak schematu.
W sieci znalazłam tylko to i kilka gotowych fotografii.
Pooglądałam, pomyślałam i moja Constance gotowa.


Robi się bardzo przyjemnie może być dla małej dziewczynki lub odważnej nastolatki.
Ramiączka to ten sam wzór co w tuniczce Pomponella




Rozpiska nici
GJESTAL 100% bawełna
1000m na zwoju
Najpierw zrobiłam tą nitką tą bluzeczkę
Z reszty wykonałam Nostalgie
Tak więc do licznika dodaje 1km
Razem 24,095km

12 komentarze:

mazionta pisze...

a ja myślałam ze to Twoja tunika:) tak oglądam i oglądam, kiedy będzie zdjęcie na Tobie. Fajniutka jest, wydaje się prosta, ale ma jakiś taki urok ma w sobie::)

alicja11 pisze...

Prosty wzór a jakże uroczy topik ,ślicznie ci wyszedł.

mareju pisze...

Ale cukiereczek ..śliczna. Pozdrawiam

Antosia pisze...

Na piekne lato piekna tunika. Swietna.

Kasia pisze...

Sliczna, podoba misię wzorek na ramiączka.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Urocza tuniczka, taka dziewczęca :)

Marzanna pisze...

Słodka i pomysłowa! Pozdrawiam Marzanna

Grażka pisze...

Tunika jest prześliczna!!!

Lacrima pisze...

Mazionta aż sie kawą oplułam:):):)
Ja wprawdzie mam 18 lat ale musisz do tego dodać 22 letnie doświatczenie i wyjdzie, że jako kobieta 40 letnia nie mogę nosić takich tuniczek:):):)
Alicja11 mnie właśnie prostota tego wzoru zauroczyła
Dziekuję za Wasze miłe komentarze

reni pisze...

super...pozdrawiam

u Alojka pisze...

tez sie zdziwialm ze to dla dziecka, pamietam Cie ze zdjec komunijnych( chyba Cie nie myle znikim innym, komunia w Niemczech? i dziwczynka z ta piekna pelerynka?) a wiec bylam pewna ze dla Ciebie.
Pozdrawiam i dziekuje za komentarz u mnie na blogu.

3nereida pisze...

Piekna i kusząca ogromnie .U mnie pada ,ale ta tunika każe o słonecznej plaży myśleć .

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena