Na początku muszę podziękować za miłe komentarze:)
Niestety Kochane nie mogę mieć więcej sióstr.
Ta jedna wyłudza ode mnie tyle sweterków, że dla wszystkich nie nadążyła bym robić:):):)
Dzisiaj fotka zgodnie z prośbami tutaj i na Marancie zawieszka jaka była na sweterku dla Agi.
To robiony przeze mnie naszyjnik.
Błękitne muszelki i białe perełki różnej wielości.
Tą bransoletkę kupiła na festynie.
Od razu wiedziałam, że ją przerobię.
Jestem uczulona zna zwykłe metale dlatego te tasiemki.
Przeplotłam je przez metal zmniejszając jego wielkość, która dotyka ciało.
Do tego dodałam kilka perełek i podłużnych koralików.
Efekt jak dla mnie bomba.
Piotr tylko się śmieje, że mnie wzięło na etniczność.


Znalazłam jeszcze zdjęcie innych witrażowych zawieszek.





Ten komplet uwielbiam:)







Kolejne prace pewnie już wkrótce bo ostatnio tak się naoglądałam w sklepie, że zamówiłam ogromniastą paczkę z akcesoriami.
Wiem od synusia że już jest a ja za kilka dni jadę do kraju i już mi się oczęta śmieją na nowe biżu.
Teraz dodatkowy problem nie pojawiają się kometarze.
To znaczy ja je mam na poczcie ale nic nie widać na blogu...
Agajaw ten żółty wzorek jak piszesz to dość duży obrus robiony na drutach

8 komentarze:

Javorkowo Aga Jaw pisze...

a ten prześliczny żółty wzorek? co to będzie?

Anonimowy pisze...

Cudowna ,niepowtarzalna biżuteria,fajny pomysł - gratuluję.Basia M

Anonimowy pisze...

Dziewczynki jak tylko dostanę sweterek i wymuszę na niej oddanie mi tego naszyjnika ! :D to zrobię jakąś bardziej ludzką fotkę
ps
ona mi oddaje te sweterki co wg niej nie są na nią a na mnie troszeczkę inaczej leżą :) od dziecka tak z nią mam daje mi i mówi : masz bo mi się nie podoba ! taka to jest ta moja siosrta hihihi
pozdrawiam Agnieszka ;)

Marzanna pisze...

Super biżu! Ja tak traktuję swoją bratową, ponieważ nie posiadam siostry :/ Oddaję jej wszystko co na mnie nie pasuje, a szkoda pruć ;) Pozdrawiam Marzanna

lamika88 pisze...

Piękna biżuteria:-) Taka trochę romantyczna...;-)

Kasia pisze...

Biżuteria super
Pozdrawiam słonecznie

Lacrima pisze...

Siostra...bo wywalę ze stada:)
Dziękuję za przemiłe komentarze.

Javorkowo Aga Jaw pisze...

a... takie buty

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena