Jakoś tak wyszło, że nazbierało mi się zaległości w podziękowaniach.

 Reni przyznała mi wyróżnienia.
Bardzo dziękuję :)




I kolejne od  Anisy
Bardzo dziękuję :)




Dziewczynki mam nadzieję, że się nie obrazicie ale nie wiem kto połączył te wyróżnienia w takie coś. Osobiście mi się nie podoba znam mało blogów, które by zasłużyły aż na taki worek wyróżnień a na pewno nie ja.
Już ostatnio ktoś pisał, że one po mału tracą sens .
Fajnie było od czasu do czasu dostać śliczny znaczek ale to, to chyba przesada.
Dlatego nie podam dalej .
Mam nadzieję , że się nie obrazicie.


A w tak zwanym między czasie wygrałam swoje pierwsze Candy u Cyrylii.
Jeszcze nie wiem jak wygląda ale zamówiłam sobie coś żółto wiosennego na rękę.
Cieszę się jak mała dziewczynka .
Podziękowania dla męża , który robił za sierotkę :)

Niestety nadal mam problem z pisanie komentarzy na niektórych blogach.
Wściekam się jak diabli bo widziałam kilka ślicznych prac i nie mogłam nic napisać.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam komentarze zazdroszczę dziewczyną z innych krajów te mają po 500 obserwatorów i po 30 komentarzy .
Dzisiaj widziałam 80 komentarzy pod sweterkiem dziecięcym…
Tak naprawdę to nie chodzi do końca o pochwały ja po prostu nie mam czasu na chodzenie po blogach i szukanie nowych, ale zawsze jak tylko ktoś do mnie napisze zaraz wchodzę na jego bloga i zapisuję sobie adresik .
Dlatego sama staram się często pisać komentarze.


Ale się rozpisałam wracam do dziergania luty się kończy a moja firanka jeszcze nie gotowa.:)






*

6 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Kto nie lubi komentarzy. Ja rzadko piszę, bo:
komputer muli, smyk pozbawił mnie kilku klawiszy, a net przegldam najczęściej jak mały przy cycku i mam tylko jedną, lewą rękę wolną :)
A i gratuluję wyróżnień, napewno się należą :)

Ata pisze...

Widzę, że mamy identyczny stosunek do wyróżnień ;-)
I do pisania komentarzy. Staram się jak najczęściej napisać choć kilka słów pod postem. Bo sama wiem jak to cieszy, gdy ktoś przychodzi na bloga, czyta i zostawia po sobie ślad :-)

Kasia pisze...

Twoje prace są śliczne i błyskawiczne,wię jak tu nie komentowac.
Pozdrawiam

isia511 pisze...

Masz racje z komentarzami to bardzo miłe czytać.Zreszta ja tez dzieki komentarzom dostarłam do nowych blogów.
Gratuluje wyróżnień

Kasia pisze...

Co do wyróżnień zgadzam się w całej rozciągłości.
Jakaś plaga się z tym zrobiła...
Komentarze... kto ich nie lubi ;)

Susan pisze...

Komentarze są fajne, ale nie wszędzie możliwe. Ilez to razy napisałam elaborat a tu: "nie masz hasła na bloxa" No nie mam bo mam na blogspota. Nie działa. Anonimowy z podpisem nicku-nie działa. Przyłączam się do apelu UWOLNIC KOMENTARZE (ja uwolniłam tak by the way...i... czekam...) ;)

Dzięki!

P.S. A Twoje cuda poprostu cudne (zresztą jak zwykle ;) )

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena