Czuję się strasznie rozpieszczana :)
Jednocześnie mobilizuje mnie to do dalszej pracy.
Bardzo Wam Dziękuję


Dehajola przyznała mi cały ogromny pakiet :)
Na marginesie kto to połączył???






i od Marzanny nie mniejszy zbiór






Dziewczynki nie obraźcie się ale naprawdę nie wiem komu to przekazać.
Ostatnio dostałam tyle wyróżnień i przyznałam je tylu osobą że już nie mam pomysłu.
Oczywiście należą się każdej z Was ja zaglądam na Wasze blogi i wiem jak piękne prace tworzycie.
Każdy z moich Kochanych obserwatorów może sobie  je przygarnąć.
Wystarczy napisać pod postem komentarz i wkleić link na swojego bloga.


Kolejna sprawa
Wczoraj na blogu Koroneczk znalazłam apel
Absolutnie się z tym zgadzam.



Codziennie rano sprawdzam na Waszych blogach co tam nowego zrobiłyście.
 Często robie to tylko przy zapalonym laptopie i zaczynają się schody.
Te kody weryfikacyjne są do bani.
Jeszcze gorzej gdy trzeba się zalogować na inne forum.
Niestety do niektórych z Was nawet nie mogę zajrzeć a do innych nie napiszę.
 Jest mi wtedy strasznie przykro.
Mam nadzieję , że ja sama nie mam ustawionych blokad.
Mojego bloga pomagała zakładać koleżanka i prosiłam o brak weryfikacji ale ja nie wiem jak to sprawdzić.
Może jakaś dobra dusza mi podpowie czy u mnie jest ok?



*

7 komentarze:

Truscaveczka pisze...

Po tym, jak musiałam starego bloga non-stop oczyszczać ze spamu, na pewno nie zdecyduję się na ten śmiały krok. Bezpieczeństwo w sieci i mówienie NIE spamerom przede wszystkim. To tak, jakbym wszędzie logowała się tym samym hasłem, naklejonym koło monitora.
I tak, mnie też wkurza przepisywanie tych wykrętasów. Ale skoro są na świecie ludzie, którzy chcą nas wykorzystać, to wolę zakrętasy od żerowania na mnie i dokładania mi pracy.
PS Nie masz uwolnionych komentarzy ;)

3nereida pisze...

Te wyróżnienia są bardzo mile i człowiek czuje sie mile połechtany ,ale jak sie je otrzymuje co dzień to powszednieją .Zeby uwolnic komentarz musisz wejsc w ustawienia potem komentarze, albo moderowanie komentarzy a potem szuaksz weryfikacja obrazkowa i tam ustawiasz tak albo nie .

3nereida pisze...

Spóźniłam się już są uwolnione :D

Magiczna Chwila pisze...

Szczerze mówiąc, trochę mnie ten apel dziwi, bo - nie przesadzajmy - ta weryfikacja obrazkowa na blogspocie nie jest jakaś nie do przejścia. Mnóstwo innych serwisów, sklepów, for itd. w sieci korzysta z jeszcze gorszych, z beznadziejnymi czcionkami nie-do-rozczytania, z dużymi i małymi literami, liczbami udziwnionymi - tam to dopiero się trzeba nagimnastykować. Tu na blogspocie czcionka jest prosta, zaledwie kilka literek do wpisania. Tylko trochę uwagi potrzeba.

Ja tam się zgadzam ze zdaniem Truscaveczki. Jasne - zawsze będą tacy ludzie, którzy w internecie gotowi są podać innym swoje życie na dłoni łącznie z numerem buta i udostępniając swoją osobę wszystkim i wszędzie. Ale nie dyskryminujmy (np. grożąc brakiem komentarzy) ludzi, którzy w internecie są po prostu ostrożni. Sama na blogspocie miałam juz ataki spamerskie. A może po prostu również chodzi o to by komentarz zostawiały osoby, którym faktycznie chce się komentować i przejść tę prostą weryfikację, a nie były to przypadkowe wpisy.

Wyróżnienia śliczne. Zawsze to bardzo miłe. Gratulacje :)

Ewa Kwiatkowska pisze...

Jak mi rozwaliło bloga i musiałam go odśmiecać ileś tam godzin posunęłam się do drastycznego kroku i u mnie brak komentarzy co nie znaczy ,ze nie mam miłych kontaktów z jeszcze bardziej sympatycznymi osóbkami poprzez korenspondencje.

annakatarzyna pisze...

Dziewczyny, widzę, że mamy różne doświadczenia. napisałam przed chwilą u siebie, jeszcze tutaj wkleję.

Lacrimo, jeśli rzeczywiście spam zacznie Cię atakować, to wtedy jak najbardziej trzeba to włączyć! Mi przez cztery lata blogowania dosłownie raz się zdarzyło, że wpadło mi kilka komentarzy spamerskich, włączyłam na kilka dni weryfikację i po kilku dniach wyłączyłam. W końcu to są procesy odwracalne.

Lacrima pisze...

Oj strasznie mi przykro to czytać :(
Mam bloga dopiero pół roku i nie znam sie a po przeczytaniu ponad 30 komentarzy u Koroneczki byłam pewna , że to raczej sporadyczne przypadki. Narazie zdjełam u siebie blokadę i zobaczę co będzie dalej...
Ewuś juz kiedyś zastanawiałam się co jest w Twoim cudnym blogiem i dlaczego nie ma tam opcji komentowania. Przepiekne anioły robisz.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena