Dlaczego kotek?
Bo robiłam to z takiej wełny i dzisiaj jest dzień kota.
Na drutach mam jeszcze sukieneczkę.
To ma być komplet na chrzciny.


Kiedyś gdzieś w sieci znalazłam wzór kołnierzyka .



Pomyślałam, że jak zrobię to na drutach grubą nitką to wystarczy na narzutkę .
Niestety w trakcie pracy okazało się, że były to pobożne życzenia
Na moje szczęście wzór bardzo łatwo poszerzyć i można nim robić w nieskończoność.
Tak więc powiększałam aż stwierdziłam , że na moja lale 60cm. jest już ok.
Wzór spokojnie dla osób początkujących.
Narzutka ma 13 powtórzeń wzoru.



Na pewno świetnie się sprawdzi w okresie maja jak będziecie dziergały narzutki dla komunistek.:)


Cały motek kotka TEX110x3
Trawki nie doliczam bo nie weim ile poszło :)
Długość 520m razem 7200,9m






*

4 komentarze:

3nereida pisze...

Z nieba mi spadlas z tym schematem . Misia zazyczyla sobie kołnierzyka przy sweterku , nie bardzo uśmiechał mi się szydełkowy a tu proszę . Dziękuję . Śliczna pelerynka

Marzanna pisze...

Bardzo ładna pelerynka! Pozdrawiam Marzanna

mazionta pisze...

Na moją lale też był by ok:) Ale może za parę lat, przy okazji komunii stworze jej podobny:)

Anonimowy pisze...

Dzień dobry.Zapisałam sobie wzór,dodałam do "ulubionych".
Dziękuję za udostępnienie go.
IrenaS.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena