Miałam zacząć robić Decu jak przywiozę z kraju resztę preparatów i rzeczy do zdobienia.
Teraz mam tylko kilka wieszaczków.
Zostałam jednak zmuszona do pracy.
Cały czas dziergam coś dla dzieci i nie miałam już na czym tego ładnie eksponować.
Tak więc zakasałam rękawy i zrobiłam pierwsze pięć.










Najdalej w środę pokażę nowe małe coś tym razem szydełkowe.

Dziewczynki od wczoraj nie mogę umieszczać komentarzy na Waszych blogach na swoim też nie mogę odpisywać na komentarze.
 Mój anty wir oszalał.
Na szczęście jadę do kraju .

13 komentarze:

jolad6 pisze...

Twoje wieszaki to prawdziwe dzieła sztuki- zazdroszczę!
Chyba ogólnie coś z bloggerem się dzieje. Umnie też jakieś błędy wyskakują, więc nie szalejmy, trochę cierpliwości.

Antonina pisze...

Cudne wieszaczki - szalenie mi sie podobają.
Ja na razie problemów z pisaniem komentarzy nie zaobserwowałam.

Anonimowy pisze...

Świetne są, zwłaszcza te z miśkami :)
elkaj

mazionta pisze...

znowu te cudne wieszaczki:)

Magiczna Chwila pisze...

A mi się podoba aniołkowy. Uroczy! :)

3nereida pisze...

Przeslodkie .

Dusia pisze...

Cudowne!

Anonimowy pisze...

Śliczne wieszaki, najbardziej podoba mi się aniołkowy i różane

Ata pisze...

Nie mam faworyta. Wszystkie bardzo mi się podobają :-))

bean pisze...

Ale śliczniutkie!!!

Agni Sz-n pisze...

Wszystkie są piękne!

Małgorzata pisze...

obejrzałam wszystkie Twoje prace decu. Gratuluję! Sama trochę robię ta techniką. Teraz przymierzam się do szafy. Bardzo mi się podoba technika shabby chicu ale kombinuje odwrotność..Czyli nie białe mele a ciemne katy tylko odwrotnie..ciemny mebel a biały rant..nie wiem co z tego wyjdzie..Może masz jakieś doświadczenie?

Lacrima pisze...

Tabu niestety nie mam aż takiego doświadczenia. Jednak w założenu technika Shabby chic ma nam przypominać naturaonie postarzały przedmiot. Czyli pomalowane drewno i farba odpadając od niego pokazująca ciemne ranty. Może Twój pomysł będzie miał rację bytu ale napewno nie będzie to shebby schic. Jednak ja nigdy nie uważałam się za exsperta :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena