Dzisiaj trochę na skróty, bo przepisy nie moje ale Pascala.



Pierwszy to Klafuti
Świetne ciasto a może raczej deser bo podaje się go na ciepło.
Robiłam chyba z 30 razy i za każdym świetnie wychodzi.
Goście są zachwyceni.
W mojej wersji zamiast gruszek są ananasy z puszki.
Polewam je śmietanką ale jak mam doła to dodaje lody.
Super zestawienie ciepłe ciasto i lody.
Po wystygnięciu ciasto robi się jakby tłuste ale wystarczy wstawić je na chwilę do mikrofalówki.
Chociaż jest tak smaczne ze to rzadko się zdarza.


2 przepis to ryba
Jedno z bardziej efektownych dań .
Szykujemy sobie przed przyjęciem a potem tylko na kilka minut do piekarnika.
Ja podaje je na talerzu w rozciętej foli goście są zawsze zaskoczeni i wygląda to efektownie.
Poza tym cały sos zostaje .
Bardzo szybko się robi .


Smacznego:)






*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena