Uwielbiam nowe wzory .
Jednak chyba każda z nas ma swoje ulubione, takie do których wraca.
Do nich właśnie należy sweter resztkowy.
Zrobiłam już takie 2 .




To świetny pomysł na pozbycie się resztek i wdzianko koło, którego mało kto przejdzie obojętnie.
W sieci można było znaleźć jeszcze wzór poncza.
Ja pokusiłam się o kamizelkę.




Tak więc dzisiaj dziergam siatkę szydełkową mam nadzieję jutro pokazać gotowy sweter do tego dodam opis.
Może ktos się skusi?
Wiosna za pasem :)
Właśnie znalazłam cudną etolę w sieci tym sposobem

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetne :) Wiem Lacrima, że jesteś chyba najczęściej nagradzaną osobą, i te wyróżnienia już masz, ale ja je chciałam przyznać tak po prostu od siebie :)Zapraszam po odbiór ;)

3nereida pisze...

Bardzo oryginalne wdzianko wyszło . Świetny sposób na niebanalny ciuch .Tę metodę na pozbycie się resztek uważam za zdecydowanie najbardziej atrakcyjną.

Marzanna pisze...

Świetne efekty! Czekam na instrukcję :) Pozdrawiam Marzanna

Anonimowy pisze...

Świetne wdzianka, pomysł na pozbycie się resztek - rewelacja :)
elkaj

Anna pisze...

świetny pomysł, kamizelka to mój faworyt, no i czekam na kolejne wdzianko do podziwiania :))

jagodowa pisze...

o matko, jakie fajne rzeczy... ja się skuszę, czekam na opis
pozdrawiam

Agni Sz-n pisze...

i to naprawdę z resztek?
Sweter resztkowy w kolorach czerwonych przykuł moją uwagę na długo. Bardzo ciekawy i elegancki pomysł na resztki.

Koroneczka pisze...

Ha! Pamiętam ten sweterek. I nawet sama taki sobie zaczęłam. A jak zaczęłam, to znaczy, że zaczęłam. ;)

cyrylla pisze...

Sweterki resztkowe- rewelacja !
Masz rację że zwracaja uwagę. "Wybieram" ten niebieski :-)
Lacrima nie ma Cię na moim candy-zapraszam do 14.02.Zrobię piękną niespodziankę :-)

reni pisze...

super...dawaj opis,pozdrawiam

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena