Gotowy jest już mój komplet do chrztu.
Sukienka jest zrobiona tym samym wzorem .
Z tyłu jest rozcięcie do pasa na guziczki.


Nabrałam 14 powtórzeń wzoru po 4 na przód i tył i po 3 na rękawy.
Po dojściu do podkroju pachy dodałam po jednym wzorze pod pachami.
Uzyskałam 4 powtórzenia na rękawy i szerzej w obwodzie.
Przerobiłam jeden raz cały wzór i zaczęłam dodawać po 2 oczka lewe między powtórzeniami.
I tak do końca co nowy wzór 2 oczka lewe.
Dzięki temu sukienka rozszerza się do dołu.
Tak prezentuje się całość :)



Biała sukienka 520m tex 64x3 plus resztka z sukieneczki
Na liczniku jest 7720,9 m










*

8 komentarze:

Marzanna pisze...

Piękny komplecik! Pozdrawiam Marzanna

Elisse pisze...

Cudeńko. Cały czas pozostaję pod ogromnym wrażeniem Twoich prac dzierganych:))))))))
pozdrawiam cieplutko

3nereida pisze...

Bardzo efektowna . Różyczki fajnie przełamały biel.

Zula pisze...

Cudny komplet!

Anonimowy pisze...

O Boże! Jak dobrze, że kilka tygodni temu odkryłam ten blog. Pozdrawiam Bardzo serdecznie.Anna.

Antonina pisze...

Śliczny komplet-pięknie się prezentuje.

magnolia pisze...

wow,sliczne to to ale masz zlota cierpliwosc do dziergania takich malenstw dla maluszkow
pozdrawiam magnolia

gagipa pisze...

Wspaniała sukienka, włąsnie czegoś takiego szukam na prezent. Dzięki.
Pozdrawiam
www.bizugagipy.blox.pl

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena