Dlaczego z sercem?
Bo serweta ma ten motyw i jest jeszcze serduszko na choinkę.
Bo mi serce krwawi serią niepowodzeń robótkowych ale o tym jutro.

Termin tym razem miesięczny ale to dlatego, że ja wracam do kraju 17 grudnia.
Syn robił fotkę 2 tygodnie lepiej żeby to nie on wysyłał paczkę bo mogłaby dojść na Wielkanoc :)





Zasady chyba wszyscy znają, ale nie zaszkodzi "przypomnieć"
Jeśli chcesz przygarnąć serwetę na drutach i serduszko na choinkę i wziąć udział w losowaniu:
1). zostaw komentarz pod tym postem od 18.11 do 18.12
2). jeśli jesteś posiadaczem bloga to umieść na nim informację o zabawie (kto nie ma bloga, nie musi ;)))
3). Jeśli masz bloga zostaw swój adres , ostatnio miałam problem z dotarciem do Waszych blogów, a chciałabym Was odwiedzić :)




Miłej zabawy

40 komentarze:

Florentyna pisze...

Oooo! Jestem pierwsza;-)Bardzo śliczna serduszkowa serwetka, więc czym prędzej ustawiam się w kolejce;-) Pozdrawiam serdecznie i dobrego dnia życzę.

Ps. Bloga się nie posiada niestety...

Zula pisze...

To ja druga :) Może tym razem się uda.
Bloga nie mam, namiętnie przeglądam istniejące :>

mordka pisze...

A ja trzecia :)

Lucyna pisze...

Ustawiwam się w kolejce po śliczna serwtkę! Informacja na blogu bedzie wieczorem. Pozdrawiam.

barbaratoja pisze...

Serwetka na drutach, takiej jeszcze nie mam;-)
Wpisz mnie na listę do losowania,proszę;-)

mazionta pisze...

a ja myślałam ze już tu jestem w kolejce:) ustawiam się zatem:)

MarzAnna pisze...

Dziękuję za odwiedziny w moim nowym miejscu ;D
Ustawiam się w kolejce po śliczne słodkości! Pozdrawiam Marzanna

raeszka pisze...

masz dla nas piękny komplecik :)

Weronika pisze...

Urzekł mnie serduszkowy cukieras - chętnie się po niego zapisuję;)

Pozdrawiam serdecznie
koralikowaweraph.blogspot.com

Agnieszka M pisze...

Odkryłam w sobie miłosc do serduszek, więc zgłaszam się i ja.

http://www.radosnyczas.blox.pl

minimysz pisze...

Zgłaszam się także

http://minimysz.blogspot.com

jolkakk pisze...

Przecudna serweta !!!
Również zgłaszam się po słodkości

http://www.hafcikijolki.blox.pl

Anonimowy pisze...

Śliczna serwetka, może trzynastka okaże się dla mnie szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie :)))
elkaj

Anonimowy pisze...

Serwetka ślicznościowa :) Mimo braku bloga ustawiam się w kolejce
Gośka

Madziorek pisze...

w takim razie ustawiam się w kolejce i zapraszam do odwiedzenia mojego miejsca w sieci ;-))
info tu: http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-NA-LISTOPAD,2,ID393668300,n

Maddzik pisze...

śliczniutkie
ustawiam sie w kolejeczce =)
www.maddzik.pinger.pl

asieja pisze...

ustawiam się w kolejce po czerwone cudo..

Anonimowy pisze...

Przecudna serwetka!
Może i ja pomarzyć mogę...
Ustawiam się w kolejce...
mój adres: aurelia77@op.pl

Aurelia

Beti 9 pisze...

To i ja spróbuję szczęścia. Bloga nie mam ale Twój czytam regularnie. Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Może i mi się poszczęści:)). Blog Włóczkowe Perypetie.Pozdrawiam bardzo serdecznie.Iza

Ata pisze...

To ja też się zgłaszam :-)
Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

cyrylla pisze...

Śliczna serwetka.Wyobrażam ją sobie na obrusie na moim stoliczku ;-)

Unknown pisze...

aaaa co za piękna serweta, szkoda by było gdyby umknęła między palcami.
http://tworyshiral.blogspot.com

Gośka pisze...

Dłuuuuga kolejka ale i ja ustawiam się grzecznie bo serwetka prześliczna, a tego drurach to nie umiem :( Ale niestety nie mam bloga :(
goska0123@wp.pl

3nereida pisze...

No jasne , ze sie skusi , skoro powiekszylas to musze tu byc . Powyzzsze prace decu sa super ,szczegolnie podobaja mi sie wieszaczki , chustecznik pierwsza kalsa .Drutowo to ty jestes moim guru serwetkowym . Pozdrawiam

Milena pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja - dobrze, że zdążyłam.
http://www.milu75.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

A ja nigdy nie słyszałam o Candy :(
Dzięki mojej bytności na KiM teraz juz wiem, o co chodzi :)
Serwetka jest sliczna :)
Pozdrawiam
Abask

oura512 pisze...

Śliczności :) Zgłaszam się i ja :D
http://oura512.blox.pl

Agata Travelling backpack pisze...

Staję w kolejce :)

http://magia-tworzenia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ja też, ja też chcę mieć szansę!

Ukka pisze...

Hi!
I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogpost.com/
Happy Creating to you!and Happy Holidays!
Greeting from Russia
Ukka

Edzia pisze...

to ja grzecznie w kolejeczkę:) zapraszam na http://edzia-goodies.blogspot.com

bajka_bk pisze...

Oniemiala z zachwytu ustawiam sie w kolejce :)
Pozdrawiam
Barbara
bajka_bk@onet.eu

Ulica Truskawkowa pisze...

Piękne rzeczy tworzysz. Z pewną nieśmiałością bo ja swoją przygodę z blogiem dopiero zaczynam. Zyczę Zdrowych i Spokojnych Swiąt wspólnie z rodziną.

Larisa pisze...

Nice lace. I wish I could do the same... I linked it on sidebar))
http://larisa-raznosti.blogspot.com/

alicja11 pisze...

To i ja się zapisuję Marzenko.Coprawda mało wierzę,że po raz kolejny udało by mi się u ciebie wygrać ,ale cóz spróbuję .Mam rózową piekną ,czerwona tez by się przydała...pieknie ci one wychodzą.Pozdrawiam!
alicja11.blogspot.com/

Jagoda pisze...

Jeszcze ja, jeszcze ja :D

załapałam się na notkę o candy w przed ostatniej linijce na stronie - musi znak jaki ;)

www.ooowocowo.blogspot.com

pozdrawiam serdecznie :*

artesanka pisze...

Zapisuję się i ja :-)

www.artesanka.blogspot.com

z pozdrowieniami

aulik pisze...

piękna serwetka i serduszko!
chętnie przygarnę :))

pozdrawiam :)

eumycha pisze...

Serwetka cudna!
www.robotkowyswiatmychy.blogspot.com
Pozdrawiam eumycha ;o)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena