Nie tak dawno pisalam, ze tego koloru mam sporo.

A wiec dzisiaj skonczona kolejna serweta.


To nowy wzor.




Tutaj podczas czytania.


Co robilam jeszcze w zeszlym tygodniu?

Skonczylam 108 elementow do koca.


Teraz musze dokupic biala welne do skonczenia.
I wydziergac 8 polowek:)
To bedzie taki sam koc jak ten KLIK

Bylam w lesie


Hmmm grzybow nie bylo ale znalazlam jeszcze platki rozy i utaralam je z cukrem.
W 2 dni zebralam z 5 litrow jagod.
Zamrozilam i schowalam do sloiczkow.


Przyszedl tez czas na zbieranie nasion.
Szperajac w sieci znalazlam ciekawy pomysl aby nie zgubic ani nasionka.


Wystarczy"ubrac" roslinke.
Dzisiaj musze uszyc wiecej tych ubranek:)
A to moj pomysl na ich przechowywanie.


Rano "postarzylam"kolejne wydruki i uszyje wiecej torebeczek.

I cos co sprawilo nie tylko mi mase radosci.


Pozbieralam kolorowe kwiatki z ogrodu i z lasu.
Dodoalam listki miety pomaranczowej i truskawkowej i zrobilam kostki lodu.


Wygladaja jak diamenciki.
I tutaj znowu pomogla mi siec.
Na wielu zdjeciach kostki lodu byly biale nie przezroczyste.
Wystarczy zagotowac wode i zimna zalac kwiatki.
Moje wszystkie byly przezroczyste.
Goscie z Polski byli zachwyceni:)


Goscie wyjechali szkoda ze byli tylki 4 dni:(
Ale teraz czas zabrac sie do pracy.
Dzisiaj siadam do maszyny mam pewien pomysl.
Udanego dnia Lacrima





7 komentarze:

Iwona pisze...

Kochana, ale się u Ciebie dzieje...
Serwetka śliczna, kocyk będzie milutki i cieplutki, pomysły na nasionka i kostki lodu rewelacyjne :)
Aż mnie ciekawość zżera, co tam jeszcze wymyślasz ;)
Cieplutko pozdrawiam ☺

barbaratoja pisze...

Energia Cię rozpiera i dobrze, bo pokazujesz cudne rzeczy !

Unknown pisze...

Piękna serweta :-) Śliczny wzór - bardzo mi się podoba :-)
Pomysł z kostkami lodu - rewelacyjny! Bajecznie wyglądają.
Kolejny kocyk - podziwiam. Fantastyczne kolory.
A ja ostatnio z jagód zrobiłam pierwszy raz w życiu dżem :-) Mam nadzieję, że będzie dobry...
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Serweta piękna, jak wszystkie które tworzysz, aż szkoda,ze takich nie potrafię
Ale pracowita jesteś, i serwety i kocyk i przetwory...
pozdrawiam Bożena

Iwona pisze...

Wielki z Ciebie pracuś. Serweta śliczna,elementów na koc moc. Przetwory to już nie wiem,kiedy robiłaś, a zamrożone kwiatki powalą każdego gościa na kolana, pozdrawiam.

Renik pisze...

Pracowicie mija Ci czas. Będę zaglądać i podglądać, co powstanie w najbliższych dniach. A serwetka jest przepiękna!

Anna pisze...

Takie torebeczki z nutami też świetnie by się sprawdziły jako zaproszenia.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena