Zeszly tydzien nalezal do bardzo prcowitych.
Zaczelam od krochmalenia masy drobiazgow szydelkowych.
Pisalam wielokrotnie ze to nie jest to co lubie najbardziej:)
Po wyschnieciu przyszedl czas aby to wykorzystac .
Najpierw uszylam 3 ubranka na wieszaki.




Potem koronki szydelkowe zostaly polaczone ze sciereczkmi.


Koronka ma cudne malenkie perelki.






Ten sam material tylko inna koronka.



Uszylam jeszcze ubarnka na wieszeczki dla Leyli ale zabraklo mi papieru do drukarki a na kazdym z "ubranek" umieszczam imie wnusi. Tak wiec beda do pokazania za kilka dni.
Oprocz tego koncze sweter.

Za to wczoraj pojechalismy na wycieczke do Geilo.
239km od Oslo KLIK
W sumie w tamta strone zapomnialam ze mam aparat i nie robilam zdjec:)
Jedyne jakie mam to malenka malina


Oraz taka data wykutna w kamieniu tak przy drodze zadnych innych napisow nie bylo.


Dzien spedzilismy u znajomego.
Juz niedlugo jego dom bedzie w norweskiej prasie.
Polaczyl stara hyte z nowym domem.
Nie moglam uwiezyc ze cos takiego jest mozliwe i da taki efekt. 
Mamy zamiar zrobic cos takiego w "Hacie".


Moje kiepskie zdjecia nie oddaja tego, poczekamy na profesjonalnego fotografa :)
Oczywiscie droga powrotna byla inna .
Skierowalismy sie nie bezposrednio na Oslo tylko Na Kongsberg. 
Jesli w Geilo bylo okolo 10 stopniu to tam juz tylko 5!!!
Za to widoki warte marzniecia.
Po 2-3 km hytowisko.




I znowu kwiatki.



Piekne miejsce na postuj w Dagali.




Nie wiem jaka to miejscowosc:(
Bylam juz tak zmeczona ze szok:)


Prawie jak Rjukan...


Kto datrwal do konca jest zaproszony na obiadek.


Milego tygodnia ja lece do ogrodu.
Buziaki Lacrima

5 komentarze:

barbaratoja pisze...

Podobają mi sie twoje prace z szydełkowymi misternymi drobiazgami. Są bardzo dla ciebie charakterystyczne. Czy ja to już u ciebie nie pisałam?

Urwis pisze...

Śliczne koroneczki i jakie piękne widoki :)

Kasia J. pisze...

Cudne prace :-) Przepiękne koronki :-)
Wspaniała wyprawa ! Fantastyczne widoki.
Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Cudne są Twoje ubranka na wieszaczki z tymi szydełkowymi drobiazgami!
I świetny pomysł na perełki przy koroneczkach!
Podziwiam :)

Basia Nolberczak pisze...

I znowu widzę grzybki a u mnie pusto:( Tydzień pełen wrażeń:) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena