Czas na biel.

Nie każdy jak ja ma czerwoną choinkę.

Większość wiesza na nich białe ozdoby.

I dlatego zrobiłam kilka białych gwiazdek dla rodziny i 

przyjaciół.


Na początek cos co nie do końca jest gwiazdką. 



To nowy wzor z tego roku.



Z dzwoneczkami 



Z pistacjowymi koronkami i koralikami. 




Moje ulubione co roku robie ich sporo :)



Na początek cos co nie do końca jest gwiazdką.

Biel kończę ozdobami, które sa bardzo stare.

Dostałam od dobrej duszy stary materiał koronkowy.

Można go spokojnie wycinać.

Te wycięte elementy ozdabiam szydełkiem.




A to stara praca 


To były białe nowości.

A teraz prace, które pokazałam w tamtym tygodniu na FB.

Czerwone gwiazdki  na moja choinkę. 





I stary obrus szydełkowy koronka brugijską


Wracam do dalszej pracy, czas kończyć ozdoby. 

Pozdrawiam Lacrima

12 komentarze:

Anna pisze...

Wow jestem pełna podziwu dla tego obrusu, a ozdoby tez są urocze :)

Urszula97 pisze...

wszystko piękne ale zachwyciły mnie wycinane elementy obrabiane szydełkiem,super,

Lacrima pisze...

Anna obrus kilka lat leżał na strychu po prostu o nim zapomniałam :(
Urszula97 ja je uwielbiam, oszczędzam ten materiał jak tylko mogę. I cały czas szukam inspiracji jak je obrobić :)

Katarzyna Ka pisze...

Cudowne prace!!!No i jak można zapomnieć o takim cudownym obrusie...piękny jest!
Podoba mi się jeszcze sposób w jaki ozdabiasz gotowe gwiazdki...ze wstążeczkami i perełkami wyglądają uroczo:)

Joanna pisze...

śliczne gwiazdeczki... takie zwiewne ;)
zachwycałam się już nimi na FB

alex pisze...

Bardzo fajne i pomysłowe ozdoby - nie tylko na choinkę! te z dzwoneczkami najbardziej mi się podobają. pozdrawiam!

Basia Nolberczak pisze...

Piękne ozdoby:) pozdrawiam

Dziabka pisze...

Piękności! Zwłaszcza te białe :)

BEATA-BECIA pisze...

Cudne gwiazdki zarówno białe jak i czerwone :)

Lacrima pisze...

Katrinka to cała ja ...ale to chyba przez to ze ja mam masę serwet.
alex właśnie wczoraj udało mi sie kupić w Lidlu srebrne i czerwone.
Beata-becia czy możesz podać bezpośredni link do swojego bloga?

Asa_6niebo pisze...

piękne gwiazdeczki! zastanawiam się, jak takie czerwone wyglądałyby na mojej choineczce:)

Unknown pisze...

Śliczności :-) Cudne ozdoby :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena