Tak sobie pomyslam ze dawno nie bylo u mnie Candy.
Do tego dochodzi brak czasu na szukanie nowych blogow a zawsze dzieki tej zabawie poznawalam inne ciekawe miejsca.
I na koniec nie bardzo wiem co mam zrobic z ta piekna serweta.
Kolor fioletu w tej chcwili nie pasuje mi do wystroju.
Tak wiec moze znajdzie sie dobra dusza ktora ja przygarnie:)


1). Zostaw komentarz pod tym postem
od 3.08 do północy 20.08.2015
2). Jeśli jesteś posiadaczem bloga to umieść na nim informację o zabawie
3). Zostaw Swój adres zawsze mam problem z dotarciem do Waszych blogów.
W ostatnim czasie szczególnie coś się zmieniło...
4). Osoby bez blogów nie muszą zostawiać adresu ale jeśli zostaną wylosowane i w ciągu 2 dni nie skontaktują się ze mną to przeprowadzę ponowne losowanie.
5). Możesz być anonimem ale podaj imię lub nick :)
6). To Candy jest dla moich "starych" jak i nowych obserwatorów.
Można się dopisać jednak jeśli zrobicie to tylko na czas losowania będzie mi strasznie przykro :(

Nadal zapraszam do zabawy w napisanie komentarza


Powodzenia Lacrima

17 komentarze:

Nitki A nitki pisze...

To ja pierwsza :) po te śliczności!!!!!Serdecznie pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Piękna serweta - ustawiam się w kolejce !

Renik pisze...

Myślę, że fiolet ładnie by się zgrał ze ścianami w moim pokoju, więc dopisuję się do kolejki. Nie mówiąc już o tym, że ta serwetka jest najzwyczajniej w świecie piękna!
Pozdrawiam serdecznie!
Renata
http://www.renik-art.blogspot.com/

Basia Nolberczak pisze...

Z chęcią się zapisuję i pozdrawiam:)

Susan pisze...

Ach.. Twoją serwetę mieć... marzenie... A fiolety u mnie jak najbardziej ;) Pozdrawiam i życzę zdrowia!

Jaddis pisze...

Ja przygarniam wszystko:)
Dziekuje publicznie za biala:)
Obwieszcze jeszcze u siebie jak posprzatam katy.

mary nama pisze...

kusicielko:-)) piękną serwetę ciężko ominąć i jeszcze ten kolor:-))) Chętnie wezmę udział w zabawie:-))

Pozdrawiam

KonKata pisze...

chętnie przygarnę, info na bocznym pasku zamieszczam

lilka-b pisze...

Śliczna serweta, jeszcze nie mam" drucianej" , może się uda ją wygrać.
Lubię do Ciebie zaglądać, ładne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam . Lidia

Small Megi pisze...

serweta śliczna i chętnie ją wygram w Twoim candy :) pozdrawiam Pstro

Anula3333 pisze...

Lubię fiolet więc se zapiszę na tę serwetkę : :) Informacja o zabawie u mnie na blogu w pasku bocznym:
http://anulkowo.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witaj Lacrimo! Bardzo chętnie zapisuję się na Candy - jednakże mogę to uczynić nie z mojego bloga i nie będąc zalogowana. Mój program antywirusowy włącza się za każdym razem, gdy chcę wejść na Twój blog. Nie wiem dlaczego tak się dzieje:((
Serweta prześliczna, a że jestem fanką Twojego rękodzieła, to może szczęście mi dopisze w tej zabawie.
Bardzo serdecznie pozdrawiam - Małgosia z bloga "Małgosia szydełkuje".

Anonimowy pisze...

Dzień dobry!
Na bloga zaglądam od dawna bo od dawna podziwiam Pani prace, ale ciagle brakowało mi czasu,żeby coś napisać, candy u Pani mnie zmobilizowało, nie mam swojego bloga, ale bywam na forum u Maranty
Bożena -aptenia pozdrawia

3nereida pisze...

Z przyjemnoscia do kolejki

Przygody z drutami pisze...

CHETNIE wezme udzial w Candy,pozdrawiam serdecznie

OxiGra pisze...

Z przyjemnością dołączam się do zabawy :) i z miłą chęcią przygarnę to cudeńko!
http://oxigra.blogspot.com/

Unknown pisze...

Wspaniała serweta - zawsze marzyłam, żeby taką mieć... :-)
Grzecznie ustawiam się w kolejce :-)
wszystkomnie.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena